Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - Hvad koster en blog?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! 

Jeg har haft lidt i tankerne at lave en slags blog, hvor jeg skriver nogle anmeldelser. Problemet er dog at jeg kender intet til programmering, så derfor ville jeg højst sandsynligt få en til at hjælpe mig. Her kommer så spørgsmålet, hvormeget ville sådan noget koste? Altså at få lavet en slags blog, hvor jeg relativt nemt kan gå ind og lave et indlæg

Tak for hjælpen på forhånd :-)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 13:53

Hej Max.

Du kan tjekke min blog omkring Wordpress ud.

Den lærer dig at sætte din egen blog op gratis, uden en eneste sætning med kode. Der er en 6 steps guide - det er lige til! :-)

Håber du kan bruge det!

Mvh

David Bograd

PS. Hvis du har svært ved det, kan jeg hjælpe dig med at sætte den op. Gratis. ;)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 14:05

Super. Vil se på det‚ når jeg køber et domæne. Jeg kan se det er Surftown, som du har på dit eksempel. Hvad ville være "bedst" One.com eller Surftown? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

MaxiWeb, er faktisk også et ret billigt alternativ :-) One.com har vidst heller ikke one-click-install af wordpress? :-)

En af fordelene er ved MaxiWeb, at hvis du fx vil starte et små, kan du nøjes med et gratiswebhotel på 50 mb, og når du så vil opgradere, så slipper du for oprettelsesgebyr m.m. Vores produkter er meget igennemskuelige :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:11
Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 15:22

Er der et specielt kendetegn ved Wordpress hjemmesider? Jeg mener at man tydeligt kan genkende det, eller er det nemt at "pakke" ind? 

Kan man iøvrigt godt selv redigere i designet, eller er det noget mere kompliceret? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:38

Man kan selv redigere i designet, men det tager tid at lære, og man skal have flair for hvilke farver der passer sammen osv. men det er til at lære.
- Hvis man køber et godt template, så kan man også ændre farver osv. og så kan det blive rigtig godt pakket ind. Det behøver jo ikke være en standard template - for så ser det ikke unikt ud! 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

For 650kr vil jeg lavet en blog til dig. Det som er med i tilbuddet er et wordpress team som jeg laver for bunden af og jeg får din blog til og kører eller son at den er 100% klare Big Smile.

Du kan skrive en PM Smile.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:31

web956:

Hej,

For 650kr vil jeg lavet en blog til dig. Det som er med i tilbuddet er et wordpress team som jeg laver for bunden af og jeg får din blog til og kører eller son at den er 100 klare Big Smile.

Du kan skrive en PM Smile.

Vil du lave et wordpress template fra bunden til 650 kroner? Hold da helt op - det er billigt :=)

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:52

Ja det vil jeg. Du kan send en PM eller ring til mig på 27 98 63 74 for mere info eller andre ting.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)