Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - Hvad koster en blog?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan let skaffe dig et tema, der får din blog til at ligne noget specielt og unikt.

Der er både gratis, og betalte themes (tema). De gratis kan købes fra 100 kroner til op omkring 500, hvis ikke mere. For 200 kroner kan du få dig en rigtig flot blog! :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:06

Ja men det er ikke din ejen. Som du kun kan bruge. Hvem dem man kan købe og dem der er gratis der er mange der bruger dem til sin blog.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

web956:

Ja men det er ikke din ejen. Som du kun kan bruge. Hvem dem man kan købe og dem der er gratis der er mange der bruger dem til sin blog.

Det er selvfølgelig rigtig at der er andre end dig selv, der har det wordpress theme, som du også bruger. Dog er der mange af de betale themes, hvor de kun har cirka 100 downloads worldwide. Det er meget meget lidt - chancen for at der er nogle der synes de har set den før er meget lav.

Det afhænger jo også meget af, om du har meget imod at blive genkendt.

En anden mulighed er at redigere småting, som kan ændre hele opfattelsen af designet. Men så er vi ovre i kodning! ;-)

Mvh

David Bograd

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:00

Kunne godt tænke mig at vide hvordan sådan en wordpress side ser ud. Ville du kunne komme til at ligne sider som dem her? 

http://teksocial.com/

http://gadgetmac.com/

Jeg tænker ikke design, men hvad der bliver lagt fokus på osv. 

Jeg undskylder hvis jeg kommer med nogle dumme sprøgsmål, der allerede er blevet stillet før, men er relativt ny inden for hjemmesider og blogs

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:07

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:33

Hej,

Jeg kan godt lave nogen hjemmesider fra bunden som dem Smile.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 16:02

Hej!

Nu bliver jeg desværre nød til at spørge om noget igen. Hvis man nu har sat nogle annoncer ind fra en webshop på sin blog, og en person så trykker på den. Skal man personen så købe varen i det samme vindue, altså efter han/hun har trykket på linket? Hvis ja, så undrer jeg mig altså meget over at folk kan tjene 2000 kr. på det. 

Hvis nej, hvorlangt tid kan der så gå før det ikke længere er bloggeren der får en andel? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:05

Max Ladegaard:

Hej!

Nu bliver jeg desværre nød til at spørge om noget igen. Hvis man nu har sat nogle annoncer ind fra en webshop på sin blog, og en person så trykker på den. Skal man personen så købe varen i det samme vindue, altså efter han/hun har trykket på linket? Hvis ja, så undrer jeg mig altså meget over at folk kan tjene 2000 kr. på det. 

Tit så lægger annoncøren en cookie på computeren, som gør at hvis brugeren køber indenfor cookiens varighed at det tæller som et salg fra dig.

Cookiens varighed burde du kunne se ved din annoncør.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:08

Her snakekr vi affiliate websites.

De skal ikke købe den med det samme. Typisk lagres en cookie, som varer i 30-45 dage. Hvis de køber varen i butikken indenfor 30-45 dage, så får du stadigt penge. Wink

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 16:15

Wow, havde ikke troet det var så langtid. Men "gevinsten" bliver vel sendt videre til en anden blogger, hvis personen besøger den side bagefter? 

Hvormange procent får man sådan ca. pr. salg på fx. Wupti.com? 

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)