Det jeg mener er, at du også skal gøre andet end det :) Det er også vigtigt at forstå, og acceptere, i affiliate markedet at indtægterne kan være meget svingende. Så hvis dit mål er 10k om måneden,så sigt efter 30k, så er der lidt til de måneder, hvor du garanteret ryger under 10k. Med andre ord - spar op, når det går godt! Så skal du nok klare det. 10k pr. måned er trods alt ikke ret meget. Selv med en beskeden indsats burde du sagtens kunne nå de 30k på gode måneder - eller endnu mere. |
Dennis Kjærgaard:@Jesper Jeg vi langtidslejer noget, når vi kommer derned. Vi tager udgangspunkt i Lonely Beach, men det bliver udvalget af bungalows, som afgør hvor det bliver. Vi håber at vi kan finde en frodig og lidt tilbagetrukket grund, som ligger lidt oppe på bakken med udsigt over havet. Beliggenheden har første priotet
Tror jeg misforsået dit indlæg troet det var simpel liv du gik op i , for dette kunne man også i Danmark men luksus kan fås billigere i Thailand , google lige det område Lonely Beach et turist område med meget luksus hoteller og villaer - bungalows
men jeg er mere en person der langt hellere vil bo lidt op i bjerge eller ude lidt ude i den vilde natur , for kan godt finde på cykle en tur i sverige , langt væk hvor turister kommer overhovedet , det er simpelthen trættende de steder langs strande da jeg var de steder hvor der kun var turister , så tog hurtigt langt væk ud hvor der er lokale befolkning
Der skal tjenes nogle penge og lidt flere end så andre mange steder end i Thailand , især vis også skal besøge familien 1 eller 2 gange om året , håber du har tænkt over indtægter og udgifter og om du kan savne din familie Danmark , jeg ville personligt vælge et billigere sted i Thailand , så der var større sikkerhed for at kunne tage hjem til familien