Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor flytter jeg til Thailand

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:
Jeg satser selv på flere forskellige typer affiliatesider

Det jeg mener er, at du også skal gøre andet end det :)
Affiliate markedet er sjovt - men også ekstremt usikkert. Det kan gå strygende i nogle år, og så pludselig -fra den ene dag til den anden, falder indtægterne med 50% eller 90%. Det har jeg set ske for mange. Jeg har selv oplevet, hvordan $20-30k fast hver måned blev til stort set nul i løbet af få uger.

Det er også vigtigt at forstå, og acceptere, i affiliate markedet at indtægterne kan være meget svingende. Så hvis dit mål er 10k om måneden,så sigt efter 30k, så er der lidt til de måneder, hvor du garanteret ryger under 10k. Med andre ord - spar op, når det går godt! Så skal du nok klare det. 10k pr. måned er trods alt ikke ret meget. Selv med en beskeden indsats burde du sagtens kunne nå de 30k på gode måneder - eller endnu mere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Kjærgaard:

@Jesper Jeg vi langtidslejer noget, når vi kommer derned. Vi tager udgangspunkt i Lonely Beach, men det bliver udvalget af bungalows, som afgør hvor det bliver. Vi håber at vi kan finde en frodig og lidt tilbagetrukket grund, som ligger lidt oppe på bakken med udsigt over havet. Beliggenheden har første priotet Smile

Tror jeg misforsået dit indlæg troet det var simpel liv du gik op i , for dette kunne man også i Danmark men luksus kan fås billigere i Thailand , google lige det område Lonely Beach et turist område med meget luksus hoteller og villaer - bungalows

men jeg er mere en person der langt hellere vil bo lidt op i bjerge eller ude lidt ude i den vilde natur , for kan godt finde på cykle en tur i sverige , langt væk hvor turister kommer overhovedet , det er simpelthen trættende de steder langs strande da jeg var de steder hvor der kun var turister , så tog hurtigt langt væk ud hvor der er lokale befolkning

Der skal tjenes nogle penge og lidt flere end så andre mange steder end i Thailand , især vis også skal besøge familien 1 eller 2 gange om året , håber du har tænkt over indtægter og udgifter og om du kan savne din familie Danmark , jeg ville personligt vælge et billigere sted i Thailand , så der var større sikkerhed for at kunne tage hjem til familien

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
kunne den gav minus dette her indlæg ikke give feedback hvorfor så jeg ved hvorfor og kan lære af , hvordan skal skrive , vis du er uenig med indlægget , kom gerne med noget feedback ellers lære jeg intet af din minus stjerne

Står gerne frem og tilkendegiver det er mig der har givet dig minus karma for dine 2 indlæg. Du skal aldrig ændre din måde at skrive på for andre, men blot måske lære at acceptere at få minus karma for indlæg hvor folk ikke bryder sig om det du skriver.

Mikael christiansen:
jeg tit har tid til overs på hverdagen fordi jeg ikke op i luksus stor bil og stort hus , som er ren pral meget tit fordi , man skal bevise noget over for vennerne

Er en af grundene. Det er en meget generaliserende og total latterlig, i mine øjne, kommentar. For mit eget vedkommende, da jeg nogle år tilbage havde den mulighed at køre i meget dyre og store biler, så var det ALDRIG for at vise noget overfor andre, men alene fordi jeg synes det er fedt. Og jeg synes stadig det er fedt, men har ikke råd til det p.t. Men når jeg får det igen, så skal det også udleves igen.

Og så synes jeg Du bringer alt for meget om penge ind i det, for mig at se flytter de ikke grundet økonomien, men har ventet med at tage skridtet til de kunne leve efter de forhold som de ønsker.

sådan er vi forskellige som sagt stod der i hans oplæg som jeg forstod det han skrev meget om det simpel liv sådan forstod jeg , da google område forstod jeg havde misforstået hans indlæg , jeg forstår du har givet minus grundet jeg  ,misforstod hans indlæg eller du ikke , forstod mig eller du har noget personligt imod  , mig så læser lidt imellem linjer ikke , altså det jeg skrev , og du hoppet over at læse at jeg havde misforstået hans indlæg .

jeg havde forstået det anderledes det forklare jeg på det næst indlæg , så forstår ikke dit minus og , jeg forstår ikke din forklring , med kan du , ikke forklare , hvorfor jeg ikke må misforstår hans indlæg og skrive , det på næste , side hvad og hvorfor skriver du som skriver

jeg skriver jeg ikke er til luksus og det må , jeg vel også mene , med vi har alle vores drømme som skal udleveres , mine og dine og ingen er bedre end andre , selv om du synes din er bedre eller skrev , du ikke , jeg måtte mene , det mener , da vi alle er forskellige mennesker på dette forum , du må meget gerne forklare hvorfor vi ikke må være forskellige mennesker på dette forum med forskellige meninger

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
kunne den gav minus dette her indlæg ikke give feedback hvorfor så jeg ved hvorfor og kan lære af , hvordan skal skrive , vis du er uenig med indlægget , kom gerne med noget feedback ellers lære jeg intet af din minus stjerne

Står gerne frem og tilkendegiver det er mig der har givet dig minus karma for dine 2 indlæg. Du skal aldrig ændre din måde at skrive på for andre, men blot måske lære at acceptere at få minus karma for indlæg hvor folk ikke bryder sig om det du skriver.

Mikael christiansen:
jeg tit har tid til overs på hverdagen fordi jeg ikke op i luksus stor bil og stort hus , som er ren pral meget tit fordi , man skal bevise noget over for vennerne

Er en af grundene. Det er en meget generaliserende og total latterlig, i mine øjne, kommentar. For mit eget vedkommende, da jeg nogle år tilbage havde den mulighed at køre i meget dyre og store biler, så var det ALDRIG for at vise noget overfor andre, men alene fordi jeg synes det er fedt. Og jeg synes stadig det er fedt, men har ikke råd til det p.t. Men når jeg får det igen, så skal det også udleves igen.

Og så synes jeg Du bringer alt for meget om penge ind i det, for mig at se flytter de ikke grundet økonomien, men har ventet med at tage skridtet til de kunne leve efter de forhold som de ønsker.

sådan er vi forskellige som sagt stod der i hans oplæg som jeg forstod det han skrev meget om det simpel liv sådan forstod jeg , da google område forstod jeg havde misforstået hans indlæg , jeg forstår du har givet minus grundet jeg  ,misforstod hans indlæg eller du ikke , forstod mig eller du har noget personligt imod  , mig så læser lidt imellem linjer ikke , altså det jeg skrev , og du hoppet over at læse at jeg havde misforstået hans indlæg .

jeg havde forstået det anderledes det forklare jeg på det næst indlæg , så forstår ikke dit minus og , jeg forstår ikke din forklring , med kan du , ikke forklare , hvorfor jeg ikke må misforstår hans indlæg og skrive , det på næste , side hvad og hvorfor skriver du som skriver

jeg skriver jeg ikke er til luksus og det må , jeg vel også mene , med vi har alle vores drømme som skal udleveres , mine og dine og ingen er bedre end andre , selv om du synes din er bedre eller skrev , du ikke , jeg måtte mene , det mener , da vi alle er forskellige mennesker på dette forum , du må meget gerne forklare hvorfor vi ikke må være forskellige mennesker på dette forum med forskellige meninger

Jeg har helt præcist angivet hvorfor jeg har givet minus karma. Der er ingen grund til at spekulere mere over det. Der er i særdeleshed ikke grund til at lade det spolere tråden og det glædelige ved at han vil til udlandet og nyde livet.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 7 person

@Michael :

For det første handler tråden ikke om hvad du godt kan lide, men om en anden mands drøm. For det andet har Lagersalg svaret dig. Og for det 3 så spørger du hvorfor man ikke kan have en anden mening ? Jeg kan spørge tilbage : hvorfor må man ikke have en anden mening end dig , før end man skal stå til ansvar i en uendelighed ?

Du får måske minuspoint 1 gang om måneden, og lige meget hvor meget respekt jeg end har for dig, så er det ved at være belastende at høre på hvor såret du føler dig hver gang.

Brug alle dine fine placeringer på Google, og husk at tak Lars Bachmann noget mere for at have hjulpet dig, og så lev dit liv som du vil. Så lever vi andre som vi vil.

Hav en god weekend Michael :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke med beslutningen Dennis!

Min bror har boet i Thailand de sidste år, og bor i øjeblikket på Koh Chang (de flytter dog snart til Chang Mai). Han har flere virksomheder i Thailand og Asian og skulle du have brug for hjælp eller bare simple spørgsmål er jeg helt sikker på han gerne vil hjælpe dig!

Du er velkommen til at smide mig en mail, så sender jeg tlf og mail til ham!. Ellers kan du finde ham på www.evolutiontour.com

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Mikael Christiansen: Slap nu af, for Guds skyld. Eller i det mindste for min. Hvorfor har du så stort et behov for at være elsket af ALLE. Lev med de få minuspoint du får.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Han har forklaret det èn gang, selvom han ikke behøves, men da han ved hvor meget det betyder for dig. Nu har du skrevet 7 indlæg i en anden mands tråd , der handler om at du ikke kan forstå at nogen giver dig minuspoint. Kan du ikke selv se , hvor meget det hele skal handle om dig ? Åbenbart ikke.

Jeg undskylder for afsporingen Dennis, men Michael har brug for at høre at han er god nok... igen.

NU gider jeg fandme ikke mere. Held og lykke med det hele Michael. Vi synes allesammen du er fed nok, på et tidspunkt synes du det måske også selv... og slapper lidt af

ved ikke om du forstod mig men ville bare have feedback , hvorfor og der kommer hurtigt flere der ikke forstår hvorfor  jeg spørger jeg svare , på dem der spørger mig  , hvorfor og det er for at man kan lære af sine fejl vis man har gjort nogle forkert , jeg er dog forvirret over hans svar , så tror mest han ikke forstår mig den der gav minus , derfor vigtigt at vide , hvordan man kan rette op på sine fejl , så alle kan blive bedre derfor godt med lidt debat så man kan blive bedre ,

undskyldner meget vis nogle synes jeg spørger for meget om hvorfor men forstår mest at jeg ikke skal spørge hvorfor og ikke lære af sine fejl , sådan er jeg bare ikke

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dennis Kjærgaard:
Chang i Thailand om 9 måneder.

good for you, men hvorfor venter du 9 måneder, hvofor flytter du ikke i morgen?  (pointen er at der kan ske 10.000.000 inden for de næste 9 måneder som gør at du ikke kommer afsted)

Mvh

peter

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:04
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Peter Skouhus:

Dennis Kjærgaard:
Chang i Thailand om 9 måneder.

good for you, men hvorfor venter du 9 måneder, hvofor flytter du ikke i morgen?  (pointen er at der kan ske 10.000.000 inden for de næste 9 måneder som gør at du ikke kommer afsted)

Mvh

peter

Hvad fabler du om? Man rejser sgu da ikke bare fra den ene dag til den anden. Manden er klog nok til at planlægge og tilrettelægge sin flytning/emigration med omhu, så han ikke mislykkes på længere sigt. Du laller noget ligegyldigt sludder af bare for, at du kan tilføje endnu et indlæg i dit navn her på Amino, men hvori består værdien?

"Good for you". Temmelig arrogant udtryk! Misundelig på trådstarter? Det tror jeg lige!

@Dennis: Jeg ønsker dig al mulig held og lykke. Planlægger selv at emigrere.

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)