Jeg har netop fået produceret en profil video, som jeg har fået lagt på You Tube. I den forbindelse har jeg oprettet min egen Ztrong væg, hvor der fremover skal ligges flere videoer ind:
For når man søger på you tube, f.eks. på Ztrong kommer denne her frem. Det syntes jeg er ærgerligt, nu hvor jeg har fået lavet den anden flotte grafiske løsning:
Jeg tror, at du har misforstået konceptet lidt bag søgefunktionen på Youtube. Den fungerer ikke ligesom Facebook, hvor både sider og personer typisk rangerer højt.
Derimod er videoerne første prioritet. Hvis du derimod søger på dit navn på Google, så kan du se, at din Youtube-kanal ligger oppe i toppen.
Så hvis du ønsker, at den skal få endnu mere opmærksomhed, så vil jeg anbefale dig, at skaffe en masse links til din Youtube-kanal, for på den måde at få den højt op i Google.
Jeg skal lige høre om det kun er hos mig at lyd og billede ikke er helt synkront. Det er lidt somom' at din mund er lidt hurtigere end lyden - og det er da en skam når nu det er så fin/vigtig en video.
Synes det er en flot youtube kanal og hjemmesiden du har fået lavet dig
Bare helt af nysgerrighed, så kan jeg ikke helt se hvilken sammenhæng de her frugter har med hvad du laver, hvilke tanker har du lavet omkring dem - måske man kan blive klogere ?
Nej, det er på den stationære. Jeg har set den både i IE og firefox (kan den snart udenad) Det er ganske lidt det drejer sig om, så det har nok ikke nogen betydning.
Hej Frederik... det er nu ikke frugter - men chillie - mit firma hedder Ztrong (udtales strong - som engelsk og betyder STÆRK). Så chillierne symboliserer mit firma og mit slogan:
Hvad vil du gerne findes på ? Ledercoaching ? Coach i Slagelse ? eller noget helt tredie ?
Det er det du skal optimere teksterne i titler og videobeskrivelserne til. Så vil de rangere højere end hvis du bare skriver "Profil Ztrong"
Så en titel kunne for eksempel være : "Ledercoaching - Coachingfirmaets Ztrongs profil" eller noget i den dur.
Ztrong er i forvejen er et ord med temmelig lidt konkurrence (jeg tror der var noget Thai-noget og en musikkunstner udover dig) så det tror jeg ikke du behøver at optimere så meget på.
Hvis jeg sidder som leder i en virksomhed og skal bruge noget coaching vil jeg jo ikke søge på Ztrong (med mindre jeg kender dig i forvejen)
Med hensyn til din kanal, så vil jeg mene at hvis indholdet af en given video er interessant nok for en given bruger, så skal de nok finde frem til din kanal (som du jo også kan lægge et link til i din beskrivelse af den enkelte video)