Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælg min You Tube kanal - men hvordan?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har netop fået produceret en profil video, som jeg har fået lagt på You Tube.
I den forbindelse har jeg oprettet min egen Ztrong væg, hvor der fremover skal ligges flere videoer ind:

http://www.youtube.com/MaibrittZtrong

Men hvordan skal andre/I finde min kanal?

For når man søger på you tube, f.eks. på Ztrong kommer denne her frem. Det syntes jeg er ærgerligt, nu hvor jeg har fået lavet den anden flotte grafiske løsning:

Håber på hjælp Wink

Med venlig hilsen Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maibritt.

Jeg tror, at du har misforstået konceptet lidt bag søgefunktionen på Youtube. Den fungerer ikke ligesom Facebook, hvor både sider og personer typisk rangerer højt.

Derimod er videoerne første prioritet. Hvis du derimod søger på dit navn på Google, så kan du se, at din Youtube-kanal ligger oppe i toppen. 

Så hvis du ønsker, at den skal få endnu mere opmærksomhed, så vil jeg anbefale dig, at skaffe en masse links til din Youtube-kanal, for på den måde at få den højt op i Google.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 09:20

Hej Casper

Tusinde tak for dit svar. Meget jeg ikke vidste og gode råd Wink

Maibritt Isberg Andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maibritt

Det/du ser jo knald godt ud Wink

Jeg skal lige høre om det kun er hos mig at lyd og billede ikke er helt synkront. Det er lidt somom' at din mund er lidt hurtigere end lyden - og det er da en skam når nu det er så fin/vigtig en video.

BH

Kennet

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 09:39

Tak for roserne Kennet

Her er alt ok, ved at nogen har haft problemer, hvis de har set det fra deres telefon...

Ser du videoen fra din telefon?

Maibritt Isberg Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 09:55

Hej Maibritt,

Synes det er en flot youtube kanal og hjemmesiden du har fået lavet dig Smile

Bare helt af nysgerrighed, så kan jeg ikke helt se hvilken sammenhæng de her frugter har med hvad du laver, hvilke tanker har du lavet omkring dem - måske man kan blive klogere Smile ?

Venlig hilsen

Frederik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 09:56

Nej, det er på den stationære. Jeg har set den både i IE og firefox (kan den snart udenad) Det er ganske lidt det drejer sig om, så det har nok ikke nogen betydning. Smile

Kennet

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 10:06

Hej Frederik... det er nu ikke frugter - men chillie - mit firma hedder Ztrong (udtales strong - som engelsk og betyder STÆRK). Så chillierne symboliserer mit firma og mit slogan:

Ztrong
- en stærk partner

Hej Kennet

Håber det går trods alt...Wink

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:45

Kennet:
Det er lidt somom' at din mund er lidt hurtigere end lyden

Hæ - er det ikke bare sådan en generel kvindeting ? Jeg synes jeg kan genkende det hos min kære hustru Wink

Hav en fantastisk weekend.

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:56

ztrong:
Men hvordan skal andre/I finde min kanal?

Hej Maibritt,

Hvad vil du gerne findes på ? Ledercoaching ? Coach i Slagelse ? eller noget helt tredie ?

Det er det du skal optimere teksterne i titler og videobeskrivelserne til. Så vil de rangere højere end hvis du bare skriver "Profil Ztrong"

Så en titel kunne for eksempel være : "Ledercoaching - Coachingfirmaets Ztrongs profil" eller noget i den dur.

Ztrong er i forvejen er et ord med temmelig lidt konkurrence (jeg tror der var noget Thai-noget og en musikkunstner udover dig) så det tror jeg ikke du behøver at optimere så meget på.

Hvis jeg sidder som leder i en virksomhed og skal bruge noget coaching vil jeg jo ikke søge på Ztrong (med mindre jeg kender dig i forvejen)

Med hensyn til din kanal, så vil jeg mene at hvis indholdet af en given video er interessant nok for en given bruger, så skal de nok finde frem til din kanal (som du jo også kan lægge et link til i din beskrivelse af den enkelte video)

mvh

Jan

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)