Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev jeg Amino Superbruger!

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

happy new year!

jeg forstod aldrig det med stjerner ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

hej

nu giver jeg stjerner til alle jer der skriver tilllykke, dejligt med lidt positiv energi her...

k.h Lina

Lokaldistribution og weddingdeluxe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lina, det minder om, at hvis man følger loven om karma, så får du alt det tilbage, som du sender ud!

Okay, hvis jeg nu tildeler forskellige aminoer en hulens bunke 5 stjernes bedømmelser  (når jeg efter Aminos regler en gang bliver stjernetildeler-moden), så har jeg indtjent så megen god karma, at jeg kan tillade mig at svine en masse aminoer til med een stjerne, uden at mit snit ryger under 4 stjerner!

Nej, undskyld! Nu kører jeg igen ud af tangenten!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Glimrende svar. Jeg er stolt af, at jeg støttede dig som ministerpotentiale!

Tusind tak Poul, men jeg nyder min tilværelse som diktator på Amino.
Det betyder at jeg nemlig rent faktisk kan få noget fra hånden som folk kan bruge til noget ;-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Hej Poul

du skriver altid sjove ting.....du få lige en stjerne---

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10

lokaldistribution.dk:

du få lige en stjerne---

Eeeeeeeen?????

Det er Fand'me tarveligt...

;-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:34

Tillykke til trådstarter med titlen.

Jeg støtter også op om Martin som statsminister eller Danmarks første president Yes Cool Wink

Martin er ihvertfald Amino.dk´s statsminister Big Smile hi hi.

Mvh

Michael Haahr

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Poul Madsen:

Indkøberen/Fokus:
Jeg har lige set, at jeg er blevet Superbruger her på Amino, fordi jeg har fået over 4,0 stjerner i gennemsnit (er bedømt 35 gange). Derfor vil jeg da lige sige tak til alle Jer, som har bedømt mig positivt.

Tillykke med titlen, Michael!

Kan man kun blive superbruger, hvis man har 4 stjerner i snit? Er gennemsnittet af stjerner det eneste kriterium? Hvad så med de, der får een stjerne her og der, selvom de har ydet en flot og helhjertet indsats og har hjulpet en hulens masse aminoer?

Een stjerne kan man jo få, hvis en eller anden amino trykker een stjerne ved en fejl.

Vi har også lige haft en gevaldig stjernekrig her d. 12. marts. At dømme efter de impliceredes hakken på hinanden blev der uddelt oceaner af et-taller - de har næppe alle været tildelt på helt retfærdig baggrund.

Jeg kan se, at jeg selv har fået masser af een-stjernes-bedømmelser for min deltagelse i en tråd om Martin Thorborg som potentiel statsminister - og jeg støttede endda hr. Thorborg mod hr. Løkke!

Vil det så sige, at jeg bare er ausradiert som potentiel superbruger for tid og evighed? Jeg skal jo op på at få 5 stjerner 1364 gange, førend mit snit igen er oppe på 4.

Ja jeg var en af deltagerne i den "omtalte" 12. marts, og selvom 2 af de deltageren, den ene anonym gav ikke mindre end 6 - 1 stjerner til undertegnede. kan det godt lykkedes. der kan jo på samme måde være mange der giver dig 5 stjerner. Men det er da rigtigt at 1 stjerne ikke kan opvejes af en 5 stjerne, da dette kun giver middelkarakteren 3, og der skal som bekendt 4 til.

Trods disse "vanskeligheder" er det dog også lykkedes mig at blive ny "superbruger". Det dog værd og huske på, at denne "bestaltning" kun er til låns, og kan fratages en lige så hurtigt.

Deltager man i debatter herinde, og i særdeleshed de meget værdiladende risikerer man meget hurtigt 1 eller 5 stjerner.

Eksempelvis støtter du Lars Lykke eller Helle Thorning ? Det giver næsten altid enten point eller modsat.

Det er forsåvidt godt med et point system, desværre sker der ofte det, at en tråd ødelægges ved skænderier mellem nogle personer.

Den pågældende sidste lørdags aften, forsøgte jeg bla. selv, at få tråden låst/slettet 3 gange. men man kan jo hellere ikke forlange at Amino er vågen hele tiden. Og den reelle "debat" var begrundet i nogle private emails jeg havde fået fra min modkompetant. Om denne var interesseret i at jeg på Amino offentlige gjorde disse. Bl.a. begrundet i at disse er jo forsåvidt private, og jeg antager at Amino ikke kan se private mails - populært herinde kaldet PM er

Så jeg har også brugt min nye "funktion" i aften til at rette et indlæg og overskrift.

Så nu også held og lykke til alle nye "superbrugere" på Amino. Kunne være rart at Amino også lavede et IT kursus, så vi absolut ikke IT nørdere også kunne følge lidt med.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07

Det, jeg er mest ærgerlig over ved lørdagens "bal" var alle de Fandens mange indlæg, der blev slettet af ham, junta-lederen, hr. Thorborg. Der var godt nok mange indlæg, der var en omtale værd - for det gode eller slemme.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:15

Ib, fuldstændigt rigtigt med det med "værdiladet". Det er lige præcist da jeg kommer ind på mine værdier jeg får først top typisk efterfulgt med bundkarakterer også. Jeg har endnu ikke fået en bundkarakter uden der først faldt en topkarakter. Ja, jeg bør finde et liv men jeg synes det er sjovt at gøre sig de iagttagelser og så lære hvad jeg har lyst til af det :-)

Jeg har ikke debatteret eller chattet i årevis, men har dog erfaring fra tidligere. 

Det er afsindigt svært at måle hvad der skal gøre folk værdige eller ej til at være Amino Superbrugere. Indtil videre synes jeg den model de har valgt nu er fin. Et alternativ skulle jo være at de selv valgte hvem det skulle være. I stedet har de jo valgt en demokratisk model. Det synes jeg jo så er positivt - selvom jeg synes det er noget vås at forsøge at gøre en superiværksætter til statsminister Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)