Så mangler vi bare en super villain til at misbruge funktionen!
Jeg er også blevet superbruger. Det opdagede jeg lige i dag ( har været det længe uden jeg var klar over det - så det med et ikon under avataren, som nævnt er måske en god idé ) - jeg har "misbrugt" min "magt" for ca 1 time siden.
Jeg havde godt set at der på et tidspunkt dukkede en "ret" og et "flyt indlæg" knap - men havde aldrig klikket på dem før i dag - og legede lige lidt med det - og fik lidt "skæld ud" af Thorborg.
Jeg troede faktisk at det var sådan en funktion, der gik ud på at man selv kunne rette i folks overskrifter, uden at det kunne se af andre - men kun en selv.
Hvad sådan en funktion skulle gøre godt for, ved jeg ikke helt - men det kunne måske være hvis en oprettede en overskrift med "GHOSTBUSTERS" - så kunne man selv gå ind og rette den til så det passede til ens "øjene", så der bare stod "Ghostbusters" - en lidt plat funktion - men det var faktisk det jeg troede det gik ud på.
Meget sjov misforståelse synes jeg selv.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg er også blevet superbruger. Det opdagede jeg lige i dag ( har været det længe uden jeg var klar over det - så det med et ikon under avataren, som nævnt er måske en god idé ) - jeg har "misbrugt" min "magt" for ca 1 time siden.
Hvad mener du med at misbruge din magt? Hvad kan man da gøre som superbruger? Det ku' jeg godt lide at vide, eftersom jeg osse har fået sådan et ikon. Hvad har superbrugere af beføjelser, og hvad forventes af dem?
Hvad mener du med at misbruge din magt? Hvad kan man da gøre som superbruger? Det ku' jeg godt lide at vide, eftersom jeg osse har fået sådan et ikon. Hvad har superbrugere af beføjelser, og hvad forventes af dem?
Hr. Thorborg, er De der...?
Man kan som superbruger rette overskriften på indlæg, og man kan også flytte et debat indlæg til et andet sted der er mere relevant ( f.eks: Knut er død skal ikke stå i SEOdebatten - men i Chat-caféen ).
Min ugerning bestod i at jeg rettede en tilfældig overskift på forsiden til "Warren er en hacker!!!" - det stod fremme i ca. 5 min - og så blev det slettet - og det var så her at jeg kunne regne ud, at det jeg rettede altså ikke bare var noget der skete hos mig selv, men at det fik indflydelse hos alle.
Det var så her, jeg var i gang med at skrive en besked til Amino-temaet ( men Thorborg, skrev til mig før jeg nåede at skrive min besked ), at jeg altså ikke var en hacker, men altså bare havde fundet en fejl - som viste sig ikke at være en fejl alligevel.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?