Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Kongen:

Thomas Frost:

SEO-Kongen:

Det ville jo være kedeligt, hvis man udelukkende fik medgang hele livet (;

Men tak for de opmuntrende ord =)

SEO er ikke raketvidenskab, og hvis man gør det til det, så spilder man sin tid. Det er relativt simpelt, men tager bare tid at lære og tid at udføre.

Her falder du lidt i igen synes jeg. Det er muligt linkbuilding med automatprogrammer ikke er raketvidenskab, men der er bestemt rigtig mange ting at tage stilling til når man taler onsite SEO. SEO er jo ikke bare linkbuilding. Jeg mener bestemt man kan komme i problemstillinger som kan være ret svære at løse. 

Det virker lidt som om du omtaler SEO som værende linkbuilding, men hvis du mener SEO generelt er relativt simpelt er det fordi du ikke rigtigt aner hvad du taler om.

Jeg ved bestemt godt, at der er andre sider af SEO.

Såsom: H1 tags, meta description, angivne søgeord (selvom nettets guruer ikke mener det er nødvendigt længere), gode lange artikler med søgeord som bruges en 5-6-7 gange for at google indser hvad der er sidens indhold, artikler som ikke omhandler det primære søgeord men relevante søgeord for at ens side opnår en vis autoritet, URLet (godt at have søgeord i selve linket), forskellige typer links - web 2.0, social bookmarks, artikler, profil links, kommentar links evt, presse links, rss feeds, søgeordsanalyse, EMD domæne er optimalt at have, links fra relevante sider, brugen af diverse værktøjer såsom google keyword tool, YSE med flere. Listen er lang =)

Ja de ting du nævner er nogle af de allermest grundlæggende og simple ting.

At SEO generelt skulle være relativt simpelt bliver vi dog ikke enige om. Der kan være svære problemstillinger fra løsning til løsning, f.eks. i forhold til at håndtere DC content. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:44

det er vel som at bygge en rakat.

Nogen har kun brug for den simple udgave der kan laves med trykluft og en sodavands flaske. Andre har brug en et avanceret stykke udstyr der kan klare en landing på mars.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

SEO-Kongen:

Thomas Frost:

SEO-Kongen:

Det ville jo være kedeligt, hvis man udelukkende fik medgang hele livet (;

Men tak for de opmuntrende ord =)

SEO er ikke raketvidenskab, og hvis man gør det til det, så spilder man sin tid. Det er relativt simpelt, men tager bare tid at lære og tid at udføre.

Her falder du lidt i igen synes jeg. Det er muligt linkbuilding med automatprogrammer ikke er raketvidenskab, men der er bestemt rigtig mange ting at tage stilling til når man taler onsite SEO. SEO er jo ikke bare linkbuilding. Jeg mener bestemt man kan komme i problemstillinger som kan være ret svære at løse. 

Det virker lidt som om du omtaler SEO som værende linkbuilding, men hvis du mener SEO generelt er relativt simpelt er det fordi du ikke rigtigt aner hvad du taler om.

Jeg ved bestemt godt, at der er andre sider af SEO.

Såsom: H1 tags, meta description, angivne søgeord (selvom nettets guruer ikke mener det er nødvendigt længere), gode lange artikler med søgeord som bruges en 5-6-7 gange for at google indser hvad der er sidens indhold, artikler som ikke omhandler det primære søgeord men relevante søgeord for at ens side opnår en vis autoritet, URLet (godt at have søgeord i selve linket), forskellige typer links - web 2.0, social bookmarks, artikler, profil links, kommentar links evt, presse links, rss feeds, søgeordsanalyse, EMD domæne er optimalt at have, links fra relevante sider, brugen af diverse værktøjer såsom google keyword tool, YSE med flere. Listen er lang =)

Ja de ting du nævner er nogle af de allermest grundlæggende og simple ting.

At SEO generelt skulle være relativt simpelt bliver vi dog ikke enige om. Der kan være svære problemstillinger fra løsning til løsning, f.eks. i forhold til at håndtere DC content. 

Der er også 301 redirects og cloaking men det bliver en tand for meget imod reglerne til at jeg vil bevæge mig i den retning. Jeg ved ikke, hvad du mener, jeg ellers skulle have glemt. Glemte side-titlen og tags på siden. Og selvfølgelig hav så originalt indhold som muligt og sænk bounce-raten på siden.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:59

Når du omtaler SEO som relativt simpelt glemmer du eksempelvis problemstillinger omkring DC content. 

Lad os tage en side på 5 sprog hvor der ikke er taget højde for SEO fra starten. Sitet har en opbygning hvor der DC content over det hele, men strukturen er måske ikke nemt at ændre og er ikke nødvendigvis nemt at identificere alt DC content. 

Det er her man ringer til Rosenstand eller DeMib Big Smile

Du glemmer også generelt at SEO ikke er ens fra side til side. Du stiller det op som en masse punkter og spørger om du har glemt noget, men jeg mener slet ikke man kan stille det sådan op. Nogle gange kan det også være du skal lave en ret omfattende htaccess hvis du skifter en masse URL´er og ikke manuelt vil lave 301 på allesammen. 

SEO er ofte forskelligt fra løsning til løsning og bestemt ikke relativt simpelt efter min mening. Men det bliver vi jo nok ikke enige om. 

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 22:12

Thomas Frost:
Sitet har en opbygning hvor der DC content over det hele, men strukturen er måske ikke nemt at ændre og er ikke nødvendigvis nemt at identificere alt DC content. 

Jeg vil give dig ret i, at DC content bør undgås, men jeg tror ikke at problemet er lige så stort så længe de ligger på det samme domæne. Jeg tror i højere grad det er noget man skal være opmærksom på, når man har samme indhold som andre hjemmesider. Og selv da virker det mest logisk for mig, hvis den første indekserede side med indholdet bliver opfattet som det oprindelige, og at det derfor ikke rammer den side.

Jeg ville gerne have fuldt indblik i googles algoritmer, men man kan jo kun prøve at vurdere, hvordan den ser ud ved at prøve forskellige ting af. Både ved selv at gøre det, men også ved at læse om andres erfaringer på SEO fora.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:21

SEO-Kongen:

Thomas Frost:
Sitet har en opbygning hvor der DC content over det hele, men strukturen er måske ikke nemt at ændre og er ikke nødvendigvis nemt at identificere alt DC content. 

Jeg vil give dig ret i, at DC content bør undgås, men jeg tror ikke at problemet er lige så stort så længe de ligger på det samme domæne. Jeg tror i højere grad det er noget man skal være opmærksom på, når man har samme indhold som andre hjemmesider. Og selv da virker det mest logisk for mig, hvis den første indekserede side med indholdet bliver opfattet som det oprindelige, og at det derfor ikke rammer den side.

Jeg ville gerne have fuldt indblik i googles algoritmer, men man kan jo kun prøve at vurdere, hvordan den ser ud ved at prøve forskellige ting af. Både ved selv at gøre det, men også ved at læse om andres erfaringer på SEO fora.

DC content bør ALTID undgås, også på ens egen side. En forside indekseret med 3 forskellige URL´er trækker ofte rankingen ned. Man bør ALDRIG have DC content på sin side, hverken forside eller undersider. Det kan lappeløses med canonical-urls men det er bedre at finde kilden til det og få rettet op på det. DC content er en rigtig SEO-killer.

Apropos DC content på andre domæner havde vi en kunde der havde problemer med at blive indekseret. Det viste sig at scannet havde en testserver stående åben som var blevet indekseret før siden gik i luften. Herefter opfattede google tilsyneladende tesserverens indhold som det originale Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:42

SEO-Kongen:
Der er også 301 redirects og cloaking men det bliver en tand for meget imod reglerne til at jeg vil bevæge mig i den retning.

Hvad er der nu galt med 301-redirects ? Jeg forstår ikke helt hvorfor du nævner det sammen med cloaking...

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 22:50

Det er noget jeg ikke har givet mig i kast med da, der hvor jeg læste om det blev det misbrugt over en masse domæner. Ideen er jo ekstremt god, man køber et domæne med høj pr og laver det til et andet domæne. De fandt også en anden måde, som i noget tid fungerede til at få skubbet siden betydeligt højere op af google for dernæst at fjerne det igen for at manuelle tjek ikke skulle afsløre tricket. Så længe det er internt ser jeg intet problem i det, men det bruges lidt for smart af nogen.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO-Kongen:

Det er noget jeg ikke har givet mig i kast med da, der hvor jeg læste om det blev det misbrugt over en masse domæner. Ideen er jo ekstremt god, man køber et domæne med høj pr og laver det til et andet domæne. De fandt også en anden måde, som i noget tid fungerede til at få skubbet siden betydeligt højere op af google for dernæst at fjerne det igen for at manuelle tjek ikke skulle afsløre tricket. Så længe det er internt ser jeg intet problem i det, men det bruges lidt for smart af nogen.

Nej der er ikke noget problem i at bruge 301 redirects, det er en hel essentiel del af mange SEO-løsninger. Eftersom en 301 viderefører det meste af den linkjuice der bliver tilført en side eller domæne er det helt essentielt ikke spilde dette linkjuice hvis indholdet flyttes. 

Der er i øvrigt absolut heller intet problem i at bruge 301 fra et domæne til et andet. Det kan være du har brug for at flytte en masse artikler og gerne vil have så meget linkjuice som muligt med, her er det helt essentielt at bruge en 301 redirects. 

301 er ikke blot noget som "ikke er noget problem at bruge", det er en meget vigtig del af det at bibeholde så meget linkjuice som muligt ved flytning eller sletning af indhold.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14

kan se en gav minus maks igår. dette  her indlæg jeg kunne godt lide vide hvorfor , vis den givet kunne svare , kunne det være super at vide en anden vinkle og en hel anden mening , en som er rimeligt enig meget med tråd starter som den enest nok , dog gik mit internet igår eftermiddag så kan første nu sprørge hvorfor og dette kunne være spændende at høre

efter min mening holder jeg på det skrevet

hvorfor gav han links til under sider der ikke er indekseret i google som svar på han er god er det derfor givet minus

er det dårlig råd give man skal læse SEO bøger først , før man går igang med at tilbyde SEO

er det ¨dårlige råd jeg synes man skal prøve at leve op til det navn man har , når skriver han er SEO kongen

kunne være meget spændende at høre den anden vinkle ,jeg prøver altid at være positive , men kan bare være en der ikke kan lide mig og det er et godt råd jeg gav, derfor ingen respons fra den der gav minus

Mikael christiansen:

SEO-Kongen:

Du skal lære dine SEO termer. De blog posts får ingen kommentarer.

Dem til 12kr/stykket har mange kommentarer men høj google PR værdi. PAGE RANK.

jeg ved ikke hvorfor du heder  SEO  kongen , med de sider du vidste var ikke vurderet af google

jo det er high ranks sider , men jeg har forklaret dig der er mange links på siden derved lav ranks links man får fra disse sider

med før du slår dig ned som  SEO  mand få noget mere viden om seo læse disse 2

søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  for du mangler lidt seo viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 10 (97 indlæg)