Må faktisk erklære at efter at have fremstået som total uvidende i starten, så får jeg et mere positivt billede af SEO Kongen jo længere den her tråd fortsætter. Altså jeg kunne aldrig finde på at benytte mig af dit tilbud, men hvor du i starten fremstår uvidende og useriøs så har du på de sidste par sider mere fremstået som en der har reel viden omkring hvad du foretager dig. Status er så bare stadigvæk at det er farligt at benytte sig af dig, du har kun referancer der går 4-5 måneder tilbage, og ingen ved om alle dine sider bliver straffet imorgen pga. google ligger 2 og 2 sammen. Sidst men ikke mindst finder jeg det imponerende den ro du har i dine svar efter at have fået voldsom kritik i vel nok 40 indlæg efterhånden
|
Martin :Må faktisk erklære at efter at have fremstået som total uvidende i starten, så får jeg et mere positivt billede af SEO Kongen jo længere den her tråd fortsætter.
Altså jeg kunne aldrig finde på at benytte mig af dit tilbud, men hvor du i starten fremstår uvidende og useriøs så har du på de sidste par sider mere fremstået som en der har reel viden omkring hvad du foretager dig.
Status er så bare stadigvæk at det er farligt at benytte sig af dig, du har kun referancer der går 4-5 måneder tilbage, og ingen ved om alle dine sider bliver straffet imorgen pga. google ligger 2 og 2 sammen.
Sidst men ikke mindst finder jeg det imponerende den ro du har i dine svar efter at have fået voldsom kritik i vel nok 40 indlæg efterhånden
Ja det er ret imponerende faktisk, jeg regnede også med mere drama, havde lige fundet popcorn og cola frem :o)