Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må faktisk erklære at efter at have fremstået som total uvidende i starten, så får jeg et mere positivt billede af SEO Kongen jo længere den her tråd fortsætter.

Altså jeg kunne aldrig finde på at benytte mig af dit tilbud, men hvor du i starten fremstår uvidende og useriøs så har du på de sidste par sider mere fremstået som en der har reel viden omkring hvad du foretager dig. 

Status er så bare stadigvæk at det er farligt at benytte sig af dig, du har kun referancer der går 4-5 måneder tilbage, og ingen ved om alle dine sider bliver straffet imorgen pga. google ligger 2 og 2 sammen. 

Sidst men ikke mindst finder jeg det imponerende den ro du har i dine svar efter at have fået voldsom kritik i vel nok 40 indlæg efterhånden Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 19:17

Martin :

Må faktisk erklære at efter at have fremstået som total uvidende i starten, så får jeg et mere positivt billede af SEO Kongen jo længere den her tråd fortsætter.

Altså jeg kunne aldrig finde på at benytte mig af dit tilbud, men hvor du i starten fremstår uvidende og useriøs så har du på de sidste par sider mere fremstået som en der har reel viden omkring hvad du foretager dig. 

Status er så bare stadigvæk at det er farligt at benytte sig af dig, du har kun referancer der går 4-5 måneder tilbage, og ingen ved om alle dine sider bliver straffet imorgen pga. google ligger 2 og 2 sammen. 

Sidst men ikke mindst finder jeg det imponerende den ro du har i dine svar efter at have fået voldsom kritik i vel nok 40 indlæg efterhånden Yes

Ja det er ret imponerende faktisk, jeg regnede også med mere drama, havde lige fundet popcorn og cola frem :o)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:43

Thomas - Flyttefirma:

Martin :

Ja det er ret imponerende faktisk, jeg regnede også med mere drama, havde lige fundet popcorn og cola frem :o)

Nu er det jo heller ikke raketvidenskab der bliver præsenteret her i tråden. 

Comment-spam er ikke den store videnskab, der findes programmer der kan gøre den slags helt automatisk. Programmer som SEnuke kan både lave commentspam, article-spam (kombineret med bestspinner så en artikel bliver til flere hundrede unikke), linkswheels, profile-spam m.m. alt sammen med automatisk e-mail oprettelse, mulighed for flere hundrede forskellige profiler osv osv osv.

Som tilkøb kan man koble en service fra Indien på, så de taster captcha for dig meget billigt. 

Det eneste man skal lære er at bruge programmerne og sætte dem og og så er der ellers auto-SEO hele vejen. 

Jeg ved ikke præcis hvilke programmer "SEO-kongen" bruger, men at man kan bruge programmer som SEnuke, bestspinner osv gør altså ikke at man nødvendigvis er SEO-konge. 

Som det måske skinner igennem har jeg arbejder med nichesider for nogle år siden Big Smile Det er dog heldigvis slut nu, men det var lærerigt.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:51

Det ville jo være kedeligt, hvis man udelukkende fik medgang hele livet (;

Men tak for de opmuntrende ord =)

SEO er ikke raketvidenskab, og hvis man gør det til det, så spilder man sin tid. Det er relativt simpelt, men tager bare tid at lære og tid at udføre.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:55

SEO-Kongen:
Vil godt indrømme det ikke er fuldstændig whitehat, det jeg laver, men det dur,

Jeg synes det er helt fint at du anvender disse metoder, og fint at du står frem med det. Bare husk altid at informere folk om det, så de er klar over hvad de går ind til.

100% hvid hat er vel sjældent den mest effektive strategi, så det handler vel om en afvejning af potentielt resultat kontra sandsynlighed for konsekvens.

Bare husk at informer dine kunder tydeligt om dette, og måske pas på med at gøre for meget opmærksom på dig selv, dine websites og disse metoder. For så fanger google dig med den onde manuelle medarbejderhånd og hiver dig ned i det sorte hul.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 21:03

CMS:

SEO-Kongen:
Vil godt indrømme det ikke er fuldstændig whitehat, det jeg laver, men det dur,

Jeg synes det er helt fint at du anvender disse metoder, og fint at du står frem med det. Bare husk altid at informere folk om det, så de er klar over hvad de går ind til.

100% hvid hat er vel sjældent den mest effektive strategi, så det handler vel om en afvejning af potentielt resultat kontra sandsynlighed for konsekvens.

Bare husk at informer dine kunder tydeligt om dette, og måske pas på med at gøre for meget opmærksom på dig selv, dine websites og disse metoder. For så fanger google dig med den onde manuelle medarbejderhånd og hiver dig ned i det sorte hul.

Yes, det er også, hvad jeg har gjort. Undgår at køre alt for hårdt på for at undgå at blive straffet. Jeg vil også tilbyde manuel linkbuilding til de, som føler sig sikrere ved det og som er villige til at betale det.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:12

Men du bør nok give dig selv den gave det er at have en hjemmeside.

Lav en hurtig hjemmeside i wordpress med 1-click install eller hvad ved jeg, og skriv lidt om dig selv, dine produkter og kompetencer osv. Så vil du formentligt få langt flere henvendelser end du gør nu.

Personligt holder jeg mig væk indtil da, da du hverken repræsenteret et firma, en hjemmeside el. lign. Ellers kunne jeg og sikkert også andre godt finde på at hyre dig til nogen projekter...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:16

SEO-Kongen:

SEO er ikke raketvidenskab, og hvis man gør det til det, så spilder man sin tid. Det er relativt simpelt, men tager bare tid at lære og tid at udføre.

Her falder du lidt i igen synes jeg. Det er muligt linkbuilding med automatprogrammer ikke er raketvidenskab, men der er bestemt rigtig mange ting at tage stilling til når man taler onsite SEO. SEO er jo ikke bare linkbuilding. Jeg mener bestemt man kan komme i problemstillinger som kan være ret svære at løse. 

Det virker lidt som om du omtaler SEO som værende linkbuilding, men hvis du mener SEO generelt er relativt simpelt er det fordi du ikke rigtigt aner hvad du taler om.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 21:19

CMS:

Men du bør nok give dig selv den gave det er at have en hjemmeside.

Lav en hurtig hjemmeside i wordpress med 1-click install eller hvad ved jeg, og skriv lidt om dig selv, dine produkter og kompetencer osv. Så vil du formentligt få langt flere henvendelser end du gør nu.

Personligt holder jeg mig væk indtil da, da du hverken repræsenteret et firma, en hjemmeside el. lign. Ellers kunne jeg og sikkert også andre godt finde på at hyre dig til nogen projekter...

Mange tak for rådet. Jeg ser også gerne en hjemmeside poppe op inden for en måneds tid. Wordpress er jo idiot sikkert og let at have med at gøre, så jeg skal bare have registreret et domæne (som jeg allerede kender navnet på) og have skrevet lidt smuk tekst. Den kommende uge ser desværre ret proppet ud, men der kommer 2 ugers ferie op inden alt for længe, og så må jeg jo kigge på det =) Har allerede fået nogen henvendelser, så jeg må jo se, om de bliver til ordrer og også bede dem om at skrive en 5 linjers anmeldelse efterfølgende.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 21:25

Thomas Frost:

SEO-Kongen:

Her falder du lidt i igen synes jeg. Det er muligt linkbuilding med automatprogrammer ikke er raketvidenskab, men der er bestemt rigtig mange ting at tage stilling til når man taler onsite SEO. SEO er jo ikke bare linkbuilding. Jeg mener bestemt man kan komme i problemstillinger som kan være ret svære at løse. 

Det virker lidt som om du omtaler SEO som værende linkbuilding, men hvis du mener SEO generelt er relativt simpelt er det fordi du ikke rigtigt aner hvad du taler om.

Jeg ved bestemt godt, at der er andre sider af SEO.

Såsom: H1 tags, meta description, angivne søgeord (selvom nettets guruer ikke mener det er nødvendigt længere), gode lange artikler med søgeord som bruges en 5-6-7 gange for at google indser hvad der er sidens indhold, artikler som ikke omhandler det primære søgeord men relevante søgeord for at ens side opnår en vis autoritet, URLet (godt at have søgeord i selve linket), forskellige typer links - web 2.0, social bookmarks, artikler, profil links, kommentar links evt, presse links, rss feeds, søgeordsanalyse, EMD domæne er optimalt at have, links fra relevante sider, brugen af diverse værktøjer såsom google keyword tool, YSE med flere. Listen er lang =)

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)