Hej Brian.
Tillykke med JoJoBa.
Førstehåndsindtrykket er, at det er en flot side.
Menulinien øverst ville jeg ændre lidt, så den længst til venstre starter med Forside. Men det er en personlig preference.
De to farver, du har valgt til "boks-titlerne", hhv. orange og grøn, kan jeg godt lide, men jeg tror, at de er en anelse for "våde". De træder lidt for meget frem. Hvis du kan, så prøv, om de bliver mere diskrete hvis de bliver mere tørre eller støvede - det er svært at forklare.
Jeg trykkede på et af produkterne for at kigge tekst. Men fandt ingen tekst. Jo, dvs. da jeg scrollede ned, kunne jeg godt finde produktinformation. Så det er godt nok, men jeg ville nok prøve at flytte teksten nærmere til hvert produkt, så man ikke skal lede.
Font-størrelsen generelt... det ligner Arial størrelse 1. Er det rigtigt? Jeg ville nok sætte den op til 2. Det kan godt være, at der bliver lidt flytten rundt her og der, men du kan starte ud med at ændre fonten på en enkelt side og så spørge familie/venner, hvad de synes.
"Om JoJoBa" ville jeg gøre mere ud af. Vis et foto af firmaet - med mindre selvfølgelig det er en tudegrim kontor-bygning. Du må også gerne vise fotos af den/de ansat(te). Det gør jer til mennesker.
Jeg synes ellers, at det er en rigtig god side og held og lykke med den.