Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webshop jojoba.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu vover jeg mig ud i det og beder om konstruktiv kritik af min webshop: http://www.jojoba.dk/

Af SEO-hensyn, ville jeg helt vildt gerne skrive nogle længere varetekster, men jeg synes, det er utrolig svært at skrive en halv roman om en tekande eller en kageudstikker. Så gode råd modtages gerne:-)

Jeg mangler at få finjusteret lidt af grafikken endnu, så den ikke er Prestashop grå - så dette er jeg opmærksom på.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Super fin og enkelt shop uden for mange dikkedarer. Den er du kommet endog rigtig godt fra

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16

Siden ser udmærket ud Smile

Dette her ville jeg forbedre på hjemmesiden

Lave et sigende logo på forsiden i banner øverste på siden

lange undersider lave h1 og h2 overskrifter dette skaber overskuelighed på siden og hjælper lidt i SEO især vis er nogle enkle søgeord der.

Huske lav interne links struktur med anker links med dit søgeord dette viser google vejen hvilken ord du satser på.

Husk del sider op mere undersider især dem der ikke fylder teksten helt ud lav lidt under over skrifter der og enkle gange mere linje skrift derved lettere at læse teksten http://www.jojoba.dk/content/4-om-os

kontakt siden frem med CVR nummer vis haves det og frem med telefon nummer det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:25

Hej Mikael du må godt nok sidde limet til siden her for jeg ser dig sgu næsten med en kommentar i hver debat Stick out tongue

Har du ikke andet at lave eller kan du bare ikke lade være at hjælpe folk hvilket jo også er fint nok Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38

Hej Brian.

Tillykke med JoJoBa.

Førstehåndsindtrykket er, at det er en flot side.

Menulinien øverst ville jeg ændre lidt, så den længst til venstre starter med Forside. Men det er en personlig preference.

De to farver, du har valgt til "boks-titlerne", hhv. orange og grøn, kan jeg godt lide, men jeg tror, at de er en anelse for "våde". De træder lidt for meget frem. Hvis du kan, så prøv, om de bliver mere diskrete hvis de bliver mere tørre eller støvede - det er svært at forklare.

Jeg trykkede på et af produkterne for at kigge tekst. Men fandt ingen tekst. Jo, dvs. da jeg scrollede ned, kunne jeg godt finde produktinformation. Så det er godt nok, men jeg ville nok prøve at flytte teksten nærmere til hvert produkt, så man ikke skal lede.

Font-størrelsen generelt... det ligner Arial størrelse 1. Er det rigtigt? Jeg ville nok sætte den op til 2. Det kan godt være, at der bliver lidt flytten rundt her og der, men du kan starte ud med at ændre fonten på en enkelt side og så spørge familie/venner, hvad de synes.

"Om JoJoBa" ville jeg gøre mere ud af. Vis et foto af firmaet - med mindre selvfølgelig det er en tudegrim kontor-bygning. Du må også gerne vise fotos af den/de ansat(te). Det gør jer til mennesker.

Jeg synes ellers, at det er en rigtig god side og held og lykke med den.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:55

Hey :-)

Her er lige lidt punkter fra mig:

• Skriv en kategori tekst til hvert punkt
  • Lav hele produktet klikbart under hver kategori
  • Du skriver under gavekort de skal skrive 'gratislevering', hvad hvis man også køber andet? Og hvad hvis man bruger det, hvor man ikke køber gavekort? Sæt evt. bare gavekortet til at veje 1 gram og alle pakker på under 2 gram, bliver så sendt fragt frit. Det bruger jeg.
  • 'Læg i kurv'-knappen skal gerne skille sig lidt mere ud - overvej at lave den blå.
  • Når man er i kurven, så skriv man skal scrolle ned. Ellers bliver man forvirret, da købsprocessen ikke er som forventet.
  • Jeres email-adresse og telefonnummer er ret svært at finde
  • Jeg ville overveje at ligge kurven oppe i højre side. Der er ikke noget synderlig relevant derovre, men derimod skubber du altså kategorierne længere ned, og det er jo dem folk gerne skal se.
  • Fortæl evt. i headeren præcis hvad kan man på din side? Det er godt lige at fortælle folk med store bogstaver 'Brugstkunst fra England', eller hvad du nu ligger vægt på.

Til sidst så vil jeg anbefale dig at bruge dine undersider lidt bedre, til SEO. Hvis folk vil læse dine handelsbetingelser skal de nok finde dem, men der er ingen grund til at de skal ligge og fylde deroppe.

Skriv hellere en spændende historie om hvor det kommer fra i England, eller noget i den stil. Jeg bruger fx. en af undersiderne til at skrive om golfbolde med logo.

Held og lykke med shoppen, og sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med :)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 17:51

Tusind tak for jeres feedback på min side:-)

De rettelser der er lige til højre fod, vil jeg straks gå i gang med, bl.a. bedre opdeling af Om os, synliggørelse af tlf. nr. osv.

Jeg har lige et par kommentarer samt opklarende spørgsmål:

Vedr. logo, så har jeg bestilt et fra SA Pictures her på Amino.

Synliggørelse af produktbeskrivelser: Jeg er helt enig i, at de står for langt nede på siden. Dette er desværre standard i PrestaShop - men det kan da garanteret flyttes ved at rette en i template, jeg ved blot ikke hvordan.

@Mikael som bl.a skriver: Huske lav interne links struktur med anker links med dit søgeord dette viser google vejen hvilken ord du satser på.

Kan du uddybe dette, eller evt. give et eksempel?

@Casper - vedr. kategoriteksterne. Det er en rigtig god idé. Eneste grund til, at jeg ikke har gjort det er, at de så kommer som hover tekst på kategorierne, hvilket jeg synes er ret irriterende, men det gør mine kunder måske ikke? Jeg ved, at din shop også kører på PrestaShop, og den bliver altid fremhævet på Prestashop.com som den perfekte shop - det er også en supergod side du har;-), dels har du den optimale check-ud side og dels står dine produkttekster jo helt optimalt lige ved siden af produkterne. Er det noget du selv har ændret?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:56

Hej :-)

Det er jo kun hvis kunderne holder musen over, og jeg tror ikke det vil irritere nogle. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med det.

Ja, produktsiden er specialdesignet, så den er præcis som jeg vil have den :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:59

Og jeg giver også lige svar på det som Michael mener.

Tjek min side om logo golf bolde. Dér hvor der står 'nye golfbolde', dét er intern linkstruktur. Så viser jeg Google hvad de forskellige sider handler om.. Forstår du? :-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 15:08

Yes;-) Tak for svar.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)