Jeg synes det er en rigtigt flot side, du har fået lavet. Nu er det bare med at få den frem i lyset ;)
Held og lykke Alexander |
AlexanderGodsk:Jeg synes det er en rigtigt flot side, du har fået lavet.
Nu er det bare med at få den frem i lyset ;)
Held og lykke
Alexander
Tak for det :-) Ros varmer jo altid.
Det er ikke en ny side, blot et nyt design jeg har lavet. Mine besøgstal er stigende, og jeg håber kurven fortsætter opad (og selvfølgelig også salget)
Generelt har jeg lavet følgende ud fra det feedback jeg har fået:
Jeg har flyttet produktbeskrivelserne, så de nu står ud for billederne (indtil nu er de flyttet rimeligt ukritisk, så måske skal tekster optimeres yderligere). Jeg har også forsøgt at optimere på de bagvedliggende sider som f.eks. handelsbetingelser osv. for at gøre dem mere læsevenlige (og mærke dem op). Vedr. Call to action knapfarve, har jeg valgt at fortsætte med den orange knap lidt endnu mht. Tilføj til kurv og bestil nu. Jeg vil lige se, hvordan den virker, før jeg skifter den til en anden farve. Efter sigende skulle grøn og orange jo begge virke som Call to action.
Hvad mon der sker mht. Google nu, når jeg har opdateret alle sider på en gang? Risikerer jeg at blive straffet i forhold til placering?
Der er stadig plads til forbedring, det er fast arbejde;-), og jeg arbejder videre.
Modtager gerne mere feedback, hvis du sidder og brænder inde med noget, jeg kunne optimere:-)