Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webshop jojoba.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtigt flot side, du har fået lavet.

Nu er det bare med at få den frem i lyset ;)

Held og lykke

Alexander

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:11

AlexanderGodsk:

Jeg synes det er en rigtigt flot side, du har fået lavet.

Nu er det bare med at få den frem i lyset ;)

Held og lykke

Alexander

Tak for det :-) Ros varmer jo altid.

Det er ikke en ny side, blot et nyt design jeg har lavet. Mine besøgstal er stigende, og jeg håber kurven fortsætter opad (og selvfølgelig også salget)

Generelt har jeg lavet følgende ud fra det feedback jeg har fået:

Jeg har flyttet produktbeskrivelserne, så de nu står ud for billederne (indtil nu er de flyttet rimeligt ukritisk, så måske skal tekster optimeres yderligere). Jeg har også forsøgt at optimere på de bagvedliggende sider som f.eks. handelsbetingelser osv. for at gøre dem mere læsevenlige (og mærke dem op). Vedr. Call to action knapfarve, har jeg valgt at fortsætte med den orange knap lidt endnu mht. Tilføj til kurv og bestil nu. Jeg vil lige se, hvordan den virker, før jeg skifter den til en anden farve. Efter sigende skulle grøn og orange jo begge virke som Call to action.

Hvad mon der sker mht. Google nu, når jeg har opdateret alle sider på en gang? Risikerer jeg at blive straffet i forhold til placering?

Der er stadig plads til forbedring, det er fast arbejde;-), og jeg arbejder videre.

Modtager gerne mere feedback, hvis du sidder og brænder inde med noget, jeg kunne optimere:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 01:38
Hej presta....

Nu er jeg ikke den største IT haj herinde. Men set med en forbrugers øjne, synes jeg virkelig at du har en rigtig flot hjemmeside. Den er virkelig overskuelig, og jeg er helt vild med at man selv kan tilmelde sig dit nyhedsbrev. Istedet for at lægge det i bunden af en eller anden formular, med et fortrykt flueben i. Thumps up for that :)
Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:46

Det fungerer også for mig...de fleste tænker ikke så meget over sitets design så længe de føler de gør en god handel.

Gælder jo bare om at få dem der er derinde konverteret til køb.

Thomas

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:19

Overvej evt. at udnytte noget af den tomme plads, ved siden af logoet, til et slogan eller lign. der hurtigt fortæller hvad JoJoba er. 

Det frustrede mig lidt at jeg ikke kunne finde kontaktoplysninger de steder hvor de plejer at være. Jeg kiggede først i bunden, herefter under "kontakt os" og under "om os" inden jeg opdagede der var et link i toppen med kontaktoplysningerne. 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:29

Morten Qvistgaard:

Overvej evt. at udnytte noget af den tomme plads, ved siden af logoet, til et slogan eller lign. der hurtigt fortæller hvad JoJoba er. 

Det frustrede mig lidt at jeg ikke kunne finde kontaktoplysninger de steder hvor de plejer at være. Jeg kiggede først i bunden, herefter under "kontakt os" og under "om os" inden jeg opdagede der var et link i toppen med kontaktoplysningerne. 

Tak for input.

Er i gang med at få lavet logo.

Andre har også skrevet det med kontaktoplysninger - jeg har blot ikke nået at rette det endnu, men har nu fået flere kommentarer om, at I ikke ser det, så det skal helt bestemt flyttes :-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)