Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Katastrofe i Japan

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

IOOS Internet ApS:

Mit indlæg var mere generelt hen i mod, om det er etisk korrekt at tjene penge på nødhjælsarbejde, og dermed indirekte katastrofer. Det mener jeg det er. 

Jeg kan garantere at civile (krigsofre) fra Afghanistan er interesseret i al den hjælp de kan få. Mit gæt er at det også gælder generelt når folk lider under hungersnød, naturkatastrofer e.lign. 

Hvad med at lave et website, hvor du opfordrer til økonomisk støtte, og hvor ALLE pengene går ubeskåret til Japan? Bild ikke dig selv ind, at du gør en god gerning - for det gør du først, når du er uselvisk! :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 02:00
Hej Frands99

Som du sikkert har lært i forbindelse med en uddanelse, så er der mange firmaer der sender spørgeskemaer, eller lign. ud for at se om der kunne være et marked for Deres produkter eller services.

DET kunne du måske gøre, og så lige huske at få de pårørendes meninger med. Jeg tror næppe at de kan se humoren eller vigtigheden i at du gerne vil tjene et par håndøre, når de lige har mistet nogle.

Det kan godt være at du/I mener at dette indlæg er lidt hårdt. Men jeg synes på ingen måder at det er iorden at drive forretninger på andres ulykker. Slet ikke når der (hvem ved) muligvis står børn der lige har mistet Deres forældre.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:49

Når der er en katastrofe, som optager store dele af befolkningen, så er det den letteste måde at skaffe besøgende på!

BP og oliebrønden, Haiti jordskælvet, krisen i Egypten osv er bare nogle eksempler.

Når sådanne katastrofer opstår, så blogger sindsyg mange om dem. Og ingen gør det for sjov! De fleste gør det, fordi det er lette besøgende at kapre, hvis siden ligger bare lidt til i Google.

Så om man tjener direkte penge på en blog om Japan katastrofen, eller inddirekte gør det via et blogindlæg på en side fyldt med reklamer, det går vel ud på et...
Det vigtigste i sådan en situation er vel, at gøre så mange som muligt opmærksomme på problematiken, da det ofte medføre større bidrag til nødhjælpsorganisationerne!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:51

Miltoft:

Det kan godt være at du/I mener at dette indlæg er lidt hårdt. Men jeg synes på ingen måder at det er iorden at drive forretninger på andres ulykker. Slet ikke når der (hvem ved) muligvis står børn der lige har mistet Deres forældre.

Har du nogensinde set TV-Avisen eller Nyhederne? Det er 30 minutters ulykke og dårlige nyheder! Det samme gælder rigtig mange avisers indhold...
Og de tjener faktisk penge på det!

Jeg ved godt, at det er en smule of topic, men Frands er vel ik værre end disse?

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:58

Fashion-Seller:

Miltoft:

Har du nogensinde set TV-Avisen eller Nyhederne? Det er 30 minutters ulykke og dårlige nyheder! Det samme gælder rigtig mange avisers indhold...
Og de tjener faktisk penge på det!

Jeg ved godt, at det er en smule of topic, men Frands er vel ik værre end disse?

Sikke noget ligegyldig sludder. Selvfølgelig tjener aviserne penge på den slags ulykker i form af, hvor mange aviser de sælger - det er jo hele deres eksistens-"berettigelse" - men det har da intet at gøre med dem, der tjener penge på Affiliate. De kan vælge at tjene penge på så meget andet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:10

Danny Poulsen:

Sikke noget ligegyldig sludder. Selvfølgelig tjener aviserne penge på den slags ulykker i form af, hvor mange aviser de sælger - det er jo hele deres eksistens-"berettigelse" - men det har da intet at gøre med dem, der tjener penge på Affiliate. De kan vælge at tjene penge på så meget andet.

Så det er iorden, at nogen tjener penge på katastrofer, imens det er svineri, at andre gør?
Ja friheden længe leve eller noget...

Nu ved du godt, at de fleste aviser tjener penge via affiliate på deres hjemmesider ik?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:52

Miltoft:

Okay... Du vil så have Falck forbudt? eller hvad med BT ? en tur inde på bt.dk viser ligenu at de 3 meste læste ting omhandler katastrofen i Japan, mon ikke de tjener penge på at skrive om det

Nej come on, vågn op.

At nogle laver en affilateside er hverken bedre eller værre end hvis feks en nødhjælpsorganisation betaler for en annonce på feks bt.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:58

Jeg kom lige til at tænke på det ældgamle ordsprog " Den enes død, den andens brød"

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:41
Hvorfor er der ikke nogen der brokker sig over alle de nyhedssider der tjener penge på alle de bannere de har klistret på deres sider som viser død og ødelæggelse? Kæft de burde have der dårligt med at de penge de tjener på dårlige nyheder, enda uden at støtte nødhjælpsorganisationer. Føj hva!
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:56
Ah der var så allerde nogen der havde taget det på banen:D flot jeg manglede sidste side.
Side 3 ud af 5 (43 indlæg)