Hej kære affiliates! En lille præsentation: mit navn er Rhea Riis, jeg arbejder for Webgains som account manager. Vi har brug for jeres feedback: Hvad er det, der udgør at i pusher et program? Vi har fx lige nu en annoncør, som tilbyder DKK 148,-/lead og som kører en kanon aktion, hvor den affiliate, som kan skaffe den største traffic indenfor 2 måneder vinder 3 måneder med en (hold fast!) kommission, som er 30% højere end normal- dvs. DKK 192,40/lead! Cookievarighed er 30 dage, grafisk materiale tilgængelig. Jeg vil meget gerne spørge jer direkte, hvorfor der ikke er flere, der pusher sådan et program? Hvad skal der til? Jeg er i tæt dialog med vores annoncører og de fleste er villig til at betale en højere kommission, bare en affiliate "giver den gas". Jeg vil gerne formidle jeres behov for at få det bedste ud af det for alle sider. Glæder mig til jeres feedback!
Best regards/ med venlig hilsen Msn: rriis1@hotmail.com |
Hjælper meget vise siden fandtes bare lidt bedre på google , så ville der komme flere henvendelser og dette ville presse prisen op ad , at i videre formilder jeres produkt bedre .
Langt langt mere unik tekst på siden bloggen og atter bloggen på siden ,der skal seriøsest også arbejdes da kun er jeres egne sider linker til jer selv , så der er del kan gøres , spred budskabet om hjemmesiden.
Det giver ikke meget denne interne links struktur, arbejde mere krydslinks med søgeordene i.
Lav alle sprog unikke oversættelser engelske britisk og USA giver meget duplikat, meget ens tekst, derved giver det intet så sats på det ene sprog
Få ideer har til at videre formidle jeres hjemmeside her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757