Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webgains har brug for jeres feedback! 192,4/lead men kun lidt response

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære affiliates!

En lille præsentation: mit navn er Rhea Riis, jeg arbejder for Webgains som account manager.

Vi har brug for jeres feedback:

Hvad er det, der udgør at i pusher et program?

Vi har fx lige nu en annoncør, som tilbyder DKK 148,-/lead og som kører en kanon aktion, hvor den affiliate, som kan skaffe den største traffic indenfor 2 måneder vinder 3 måneder med en (hold fast!) kommission, som er 30% højere end normal- dvs. DKK 192,40/lead!

Cookievarighed er 30 dage, grafisk materiale tilgængelig.

Jeg vil meget gerne spørge jer direkte, hvorfor der ikke er flere, der pusher sådan et program?

Hvad skal der til? Jeg er i tæt dialog med vores annoncører og de fleste er villig til at betale en højere kommission, bare en affiliate "giver den gas". Jeg vil gerne formidle jeres behov for at få det bedste ud af det for alle sider.

Glæder mig til jeres feedback!

Best regards/ med venlig hilsen
Rhea Riis
Account Manager

Webgains Denmark
ad pepper media Denmark A/S
Emdrupvej 28b
2100 København Ø
Denmark

Tel.: +45 88 80 42 93
fax: +45 70 20 83 87

Msn: rriis1@hotmail.com
e-mail/ : rriis@webgains.dk
site: www.webgains.dk
blog: http://blog.webgains.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31

Hjælper meget vise siden fandtes bare lidt bedre på google , så ville der komme flere henvendelser og dette ville presse prisen op ad , at i videre formilder jeres produkt bedre .

Langt langt mere unik tekst på siden bloggen og atter bloggen på siden ,der skal seriøsest også arbejdes da kun er jeres egne sider linker til jer selv , så der er del kan gøres , spred budskabet om hjemmesiden.

Det giver ikke meget denne interne links struktur, arbejde mere krydslinks med søgeordene i.

Lav alle sprog unikke oversættelser engelske britisk og USA giver meget duplikat, meget ens tekst, derved giver det intet så sats på det ene sprog

Få ideer har til at videre formidle jeres hjemmeside her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:35

Jeg går mere efter affiliate links der holder i lang tid da jeg ikke gider udskifte dem hver uge som jeg oplever nogle steder.

Det gør blandt andet partnerads og Tradedoubler

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:37

jeg går mere efter netværk som betaler alt de skylder og ikke lader beløb ligge siden feb. 2010...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:28

Forkert post...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:58

Hej kære alle!

Tak for jeres feedbak! Jeg vil lige tage det fra en ende af...

- vi relauncher siden snart og ja, jeg kan kun give dig ret, vi SKAL blive mere synlig

- Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig; vores programmer er udelukkende langvarige aftaler, dvs. linkene holder i lang tid. Også i dette tilfælde. Standard kommissionen er jo 148,- og "vinderen" får så manuelt tildelt den højjere kommission.

Prøv at se kampagnen direkte:

http://blog.webgains.dk/2011/03/forl%C3%A6ngelse-af-attraktiv-lovefilm-konkurrance/

- Nis, jeg vil meget gerne se nærmere på sagen og følge op på det, hvis du kontakter mig direkte. Kan sådan desværre ikke danne mig et billede.

Igen: har i flere ideer, så kom med dem! Kunderne er tit så taknemlig, når vi kan skaffe den/de rigtige affiliates- og det betaler de for.

På forhånd mange tak for jeres svar, det er en stor hjælp og jeg mener helt klart at begge sider får noget ud af det!

Med venlig hilsen, Rhea

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)