Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil måske lave mit eget affiliate netværk.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst denne artikel Start dit eget affilate netværk for 0 kr. - men jeg ved ikke rigtigt om det som Simon linker til er så godt, for ens netværk kommer så til at hedde Dit-Netværk-Navn.hasoffers.com - det synes jeg ser grimt ud, er der ikke noget andet der er ligeså godt, men hvor man bare kan download noget kildekode og smide op på sin server.

Er der også nogle der kunne tænke sig at være med til at starte sådan noget op sammen med mig?

Jeg er bosat i København.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:22

Hej Michael

Hvis du ønsker dit eget affiliate system så har jeg et du kan købe.
Det er specielt udviklet til os for et par år siden og det har den finesse at de medier der oprettes i netværket optræder med deres egen url og ikke netværkets.

Dette har stor Seo betydning.
E lille eksempel:
Du er medie med en oprettet tekst annonce, alle dine partnere, som har dit banner/tekst på deres side viser altid din url, feks. www.dinside.dk og ikke som normalt www.bannernetværk.dk/dinside.

Programmet koster ikke 0 kr. Smile

Har det noget interesse så send en mail til os eller PM mig privat her på Amino.
Programmet er skrevet i .NET

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 16:56

Bærbar.com:

Hej Michael

Hvis du ønsker dit eget affiliate system så har jeg et du kan købe.
Det er specielt udviklet til os for et par år siden og det har den finesse at de medier der oprettes i netværket optræder med deres egen url og ikke netværkets.

Dette har stor Seo betydning.
E lille eksempel:
Du er medie med en oprettet tekst annonce, alle dine partnere, som har dit banner/tekst på deres side viser altid din url, feks. www.dinside.dk og ikke som normalt www.bannernetværk.dk/dinside.

Programmet koster ikke 0 kr. Smile

Har det noget interesse så send en mail til os eller PM mig privat her på Amino.
Programmet er skrevet i .NET

Det lyder smart det med at det giver mere SEO.

Hvad kan du ellers fortælle om produktet?

Gider ikke PM - for jeg vil gerne have åbenhed omkring det ( hvis det er i orden ) - så lad os tage snakken her på selveste amino - jeg har ikke nogle folk i baglandet til at rådgive mig om ditten og datten, så bruger bare amino-soldaterne.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Det er helt fint med mig, jeg sætter programmet op på test serveren i morgen så får du et administrator login så du selv kan teste det.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
@Michael. Jeg er interesseret i at starte noget affiliate netværk op.
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:43

Lytter lige med :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:54

Lyder spændende!

Jeg er også lige med på en lytter! :)

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 08:33

Bærbar.com:

Hej Michael

Det er helt fint med mig, jeg sætter programmet op på test serveren i morgen så får du et administrator login så du selv kan teste det.

Tak for det - det vil jeg se frem til...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 08:37

flemming.dk:
@Michael. Jeg er interesseret i at starte noget affiliate netværk op.

Er du ikke fra Jylland, ved ikke om det bliver helt nemt at starte noget op sammen, når man bor i hver sin landsdel - men jeg kunne ihvert fald godt tænke mig at starte det op sammen med dig, for jeg husker dig kun for gode ting.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:00

Jeg er også lidt nysgerrig efter at få noget insider-viden ( men forventer naturligvis ikke noget ) - om hvad man som aff netværk får i betaling for et salg.

Har læst at dem der har aff-sider typisk tjener 500 kroner hvis de sælger et mobil-abb - men hvad med selve netværket?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)