Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil måske lave mit eget affiliate netværk.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst denne artikel Start dit eget affilate netværk for 0 kr. - men jeg ved ikke rigtigt om det som Simon linker til er så godt, for ens netværk kommer så til at hedde Dit-Netværk-Navn.hasoffers.com - det synes jeg ser grimt ud, er der ikke noget andet der er ligeså godt, men hvor man bare kan download noget kildekode og smide op på sin server.

Er der også nogle der kunne tænke sig at være med til at starte sådan noget op sammen med mig?

Jeg er bosat i København.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:22

Hej Michael

Hvis du ønsker dit eget affiliate system så har jeg et du kan købe.
Det er specielt udviklet til os for et par år siden og det har den finesse at de medier der oprettes i netværket optræder med deres egen url og ikke netværkets.

Dette har stor Seo betydning.
E lille eksempel:
Du er medie med en oprettet tekst annonce, alle dine partnere, som har dit banner/tekst på deres side viser altid din url, feks. www.dinside.dk og ikke som normalt www.bannernetværk.dk/dinside.

Programmet koster ikke 0 kr. Smile

Har det noget interesse så send en mail til os eller PM mig privat her på Amino.
Programmet er skrevet i .NET

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 16:56

Bærbar.com:

Hej Michael

Hvis du ønsker dit eget affiliate system så har jeg et du kan købe.