Har læst at dem der har aff-sider typisk tjener 500 kroner hvis de sælger et mobil-abb - men hvad med selve netværket?
Splittet ligget normalt på 70/30, 75/25 - partner-ads har 80/20.
Så kan du selv prøve, at regne lidt på det :O)
Hvis du skal lave et netværk, så skal du have fat i http://omd.dk/ og få kampagner derigennem. De har adgang til SÅ mange virksomheder og det er bl.a. der adfair får en masse af deres kampagner fra - ved ikke om andre også gør, men det gør de sikkert.
Men det ville nok være en gode ide, at vente til den nye cookie lov er på plads, da det jo har ret styr indflydelse på affiliate og hvordan trackingen skal laves.
Har læst at dem der har aff-sider typisk tjener 500 kroner hvis de sælger et mobil-abb - men hvad med selve netværket?
Splittet ligget normalt på 70/30, 75/25 - partner-ads har 80/20.
Så kan du selv prøve, at regne lidt på det :O)
Hvis du skal lave et netværk, så skal du have fat i http://omd.dk/ og få kampagner derigennem. De har adgang til SÅ mange virksomheder og det er bl.a. der adfair får en masse af deres kampagner fra - ved ikke om andre også gør, men det gør de sikkert.
Men det ville nok være en gode ide, at vente til den nye cookie lov er på plads, da det jo har ret styr indflydelse på affiliate og hvordan trackingen skal laves.
Mvh
Tak for det link, det hjalp en del ( troede nemlig at jeg skulle kontakte en masse firmaer selv - god service! ) - det lyder som nogle gode og retfædige splitaftaler.
Tak for den opklaring.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
@Michael. Jeg er interesseret i at starte noget affiliate netværk op.
Er du ikke fra Jylland, ved ikke om det bliver helt nemt at starte noget op sammen, når man bor i hver sin landsdel - men jeg kunne ihvert fald godt tænke mig at starte det op sammen med dig, for jeg husker dig kun for gode ting.
Yo yo Flemming - dig hørte jeg heller ikke mere fra ( klassisk Amino-syndrom ) - men hvad mener du selv om det med at vi så muligvis skal arbejde sammen over nettet.
Personligt er jeg mere til vi arbejder sammen på et rigtigt kontor - men du kan jo prøve at overbevise mig om det andet, hvis du altså har tid til det.
Min plan med konceptet ( strategien ) er at det skal være lidt ligesom http://www.innocentdrinks.dk ( mere vil jeg ikke fortælle ) udover at det selvfølig ikke blot skal være begrænset til lille bitte Danmark.
Vil nok mest være ham der laver markedsførigen af netværket, men jeg kan selvfølig også besvar nogle mails, og lidt andre småjobs.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg har ikke glemt dig, men der har været lidt pres på så jeg kom desværre lidt bagud i fredags.
Du hører fra mig så snart jeg har lagt en kopi på min testserver
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg synes din ide foreløbig lyder spændende. Men vil du have et fysisk kontor i Kbh, og ikke lave et virtuelt kontor- frafalder jeg naturligvis.
Men skulle du komme på andre tanker er jeg til at få fat på , på mail. fl@neodias.dk.
Men dialogen kan også foregå i tråden her........
mvh Flemming
Flemming - jeg bad dig bare om at overbevise mig, ikke andet. Jeg er opsat på tanken om et fysisk mødested ( jeg har ikke været selvstændig før ) - så det med at lægge ud med et virtuelt kontor ( hvad er det - MSN-chat? ) - er jeg lidt usikker på.
Det behøves ikke at være i København - jeg er rimlig mobil ( ingen kone, ingen børn, ingen arbejde ) - så hvis jeg kan bo i Jylland i din kælder på en madres gratis ( og i arbejdstiden bygge det om til et kontor ) - så er jeg da åben for det.
Jeg synes din ide foreløbig lyder spændende. Men vil du have et fysisk kontor i Kbh, og ikke lave et virtuelt kontor- frafalder jeg naturligvis.
Men skulle du komme på andre tanker er jeg til at få fat på , på mail. fl@neodias.dk.
Men dialogen kan også foregå i tråden her........
mvh Flemming
Flemming - jeg bad dig bare om at overbevise mig, ikke andet. Jeg er opsat på tanken om et fysisk mødested ( jeg har ikke været selvstændig før ) - så det med at lægge ud med et virtuelt kontor ( hvad er det - MSN-chat? ) - er jeg lidt usikker på.
Det behøves ikke at være i København - jeg er rimlig mobil ( ingen kone, ingen børn, ingen arbejde ) - så hvis jeg kan bo i Jylland i din kælder på en madres gratis ( og i arbejdstiden bygge det om til et kontor ) - så er jeg da åben for det.
Kom lige i tanke om noget andet angående det med virtuelt kontor ( MSN-chat? ) - det er at jeg har visualiseret at der sikkert opstår en masse misforståelser i kommunikationen, især blandt folk der aldrig har set hinanden før ( kender hinanden godt ) - er det ikke korrekt.
Et virtuelt kontor kan egentlig bare være en gruppe ( 10-12 mennesker fx) som er kontaktpersoner på Skype. Og har en fælles projekt: affiliate netværk. Laver man et møde er det nu muligt at lave det som gruppe-webcam. På Skype kan man jo også fint lave mail-dialog/chat. Mere science-fiction er det heller ikke....
Netop ved on-line projekter som dette kan jeg se en masse muligheder ved at lave on-line "kontor". Du sparer transport, husleje, frugt etc
Men jeg kan godt se hvis man skal OPSTARTE projektet fra bunden er det bedst hvis en gruppe på 2-4 pers. sætter sig sammen og klør på. Det giver en masse energi og ideer når man mødes fysisk.
Måske kan Jer som starter det op i Kbh efterhånden tage os andre ind i det, når basis er lagt....bare en ide