Kaare Bøje - nordicADmedia:
Vi vil også gidt hjælpe jer lidt, vi bruger bl.a. HAS OFFERS på vores eget domæne, og vi har helt sikekrt nogle tilbud liggende i vil finde spændende.
Vores affiliate netværk hedder NAMoffers og er med fokus på US, CAN, UK og Skandinavien. Vi har alle slags kampagner: CPA, CPL, CPS, CPM, CPC und so weiter :)
Hej Kaare.
Jeg var nok lidt for hurtig da jeg læste om HAS OFFERS inden på deres hjemmeside, for jeg forstod det som om at man ikke fik sit eget domæne, men et subdomæne - hvilket jeg bestemt ikke var intereseret i.
Jo, helt klart, indtil videre er jeg meget opsat på at kører med HAS OFFERS netværk system - da tanken om at man betaler et månedeligt abbonemet, og der så sker noget videreudvikling ( opdateringer ) af platformen - noget mere sikkert, end det f.eks er at gå ud og købe noget der er lavet for nogle år siden, og som måske skal have et halv dyrt eftersyn!
Martin Thorborg snakker lidt om det: Er det bedre at eje end at leje? - jeg prøver så vidt muligt at lære så meget af andres fejl, og andres gode råd - og synes selv at Thorborg har lært mig mange gode ting via sine videoer / podcasts og bøger ( han skal nok få en flot gave af mig på et tidspunkt ).
Jeg vil hjertens gerne modtage al den hjælp fra dig som jeg kan få, jeg har egentligt ikke forstand på noget af det overhovedet, ved bare at jeg er super god til markedsføringen / brandig - og det er så det jeg vil bygge det op omkring.
Har lidt nogle planer om at starte netværket op i en masse lande, og så franchise det ud til rimlige priser.
På et tidspunkt, var du jo vel også selv helt uvidende om sådan en opstart ikk? - så hvordan fik du tilegnet dig al den viden du besidder nu, og hvilken fejl har kostet dig dyrt.
Du må gerne kontakte mig på eya4614@gmail.com - jeg har desværre ikke så mange penge, er på dagpenge for tiden, men jeg vil da gerne betale dig hvis du synes jeg forlanger lidt for meget af dig med mine spørgsmål.
Ha' en super dag.
Venlig hilsen
Michael