Vil da lige tilføje min mors hjemmeside som jeg købte i samme omgang. riedelregnskab.dk Den lider under samme problem.
Lasse: Det ved jeg ikke hvad betyder, men er det noget jeg kan bede dem om at rette? Altså det med at den loader langsomt?
Jeg må prøve at sætte mig ind i det en dag der er lidt mere ro. Det er bare ikke fordi jeg gider. Jeg troede jo at når jeg betalte andre så var der styr på det.
Gud nej hvor er det pinligt at man kan blive snydt så groft.
Emil: Ja, det er rigtig gættet. Hold op altså. Det her koster mig ca. 60.000 for begge hjemmesider inden jeg kan slippe ud af aftalen. Jeg ville hellere have givet penge til RødeKors eller lign.
Lasse: Det ved jeg ikke hvad betyder, men er det noget jeg kan bede dem om at rette? Altså det med at den loader langsomt?
Du kan prøve men hvis de allerede giver dig skylden for søgeordene, så vil de nok give min internet forbindelse eller computer skylden. Ingen af dem er langsomme.
Det er surt med de penge, men næste gang du skal have en hjemmeside, så lav en tråd herinde først. Der sidder rigtig mange web kyndige, som hurtigt kan gennemskue et godt og dårligt produkt.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg ved ikke hvordan man smider et link, men hjemmesiden hedder cr-rengoring.dk
hæ sjovt at se at det er en skandiaweb hjemmeside :) det siger ikke så lidt i forhold til søgemaskiner og kvalitet af deres løsninger :) det er ikke positivt.
Men ja de lever jo af at fange de personer som gerne vil have en hjemmeside, men ikke helt ved nså meget om det, hvilket jo er forståeligt nok, da det er de færreste som køber hjemmesider for første gang, som reelt set gør det. Så min anbefaling vil være at du hopper væk fra dem så snart du kan, da du ikke rigtig kommer nogen vegne med en løsning hos dem.
Siden loader ikke langsom her, så det har nok noget med lasses forbindelse at gøre :)
60.000 :) det var mange penge for sådan noget skod :) sorry to say so. der ville du kunne have fået betydeligt mere hos fx mig :) og ikke mindst en med en del mere viden om søgemaskineoptimering :)
Det første du skal gøre er at nærlæse kontrakten. Hvad står der helt præcist om de der "søgeord", hvilke krav der stilles, hvad du skal levere og hvad de helt præcist garanterer.
Er du i tvivl er du velkommen til at sende aftalen til mig, så vil jeg gerne lige se den igennem for dig.
Hvis du har levet op til det du skulle og de ikke har så er sagen meget enkel. Uanset om de bryder sig om det eller ej, har de så misligholdt aftalen og kan derfor heller ikke forvente at få betaling for den. Truer de med incasso og stævninger så bare slap helt af. Har de ikke overholdt aftalen kommer de ingen vegne med den slags :)
Det første du skal gøre er at nærlæse kontrakten. Hvad står der helt præcist om de der "søgeord", hvilke krav der stilles, hvad du skal levere og hvad de helt præcist garanterer.
Er du i tvivl er du velkommen til at sende aftalen til mig, så vil jeg gerne lige se den igennem for dig.
Hvis du har levet op til det du skulle og de ikke har så er sagen meget enkel. Uanset om de bryder sig om det eller ej, har de så misligholdt aftalen og kan derfor heller ikke forvente at få betaling for den. Truer de med incasso og stævninger så bare slap helt af. Har de ikke overholdt aftalen kommer de ingen vegne med den slags :)
I mine ører lyder det som om, at du er blevet udsat for regulært bondefangeri. Jeg synes, at du skal tage imod Mikkels fine tilbud og lade ham gennemlæse aftalen. Det er næsten ubærligt at tænke på, at samvittighedsløse firmaer igen og igen slipper godt fra at udnytte folks uerfaring.
Og uanset om aftalen juridisk skulle holde vand, er der også noget, der hedder god, gammeldags hæderlighed - hvilket bl.a. vil sige, at man ikke tager røven på folk - legalt eller ej.
Casper: Jeg har købt hjemmesiderne NETOP fordi jeg ikke har forstand på det. Jeg har alene købt dem fordi jeg får afvide at de vil ligge på første side på google hvis der bliver søgt på mine ord og fordi jeg altid kan ringe ind med ændringer til siden. Jeg er slet ikke interesseret i selv at skulle sidde og fedte rundt med det. Derfor virkede det naturligt at betale mig fra det. Jeg har nu lært at det ikke er alle firmaer der er ærlige, men det er da utroligt at man skal være så mistænksom når man køber et produkt.