Jeg synes såmænd, det er en fin hjemmeside. Hovedbanneret er iøjnefaldende. Det kan virke lidt overvældende, men motive(erne) er velvalgt.
Modsat Lasse havde jeg ingen tidsproblemer med load af siden. Jeg har en gammel knallert af en ACER fra 2004 med Google Chrome som browser, og siden loadede fint og hurtigt - langt hurtigere end amino.dk! Jeg bruger endda Telia mobilt bredbånd og bor helt ude i Ølstykke! Hvor bor Lasse?
Til Blücher: Jeg går ud fra, at man stadig anbefaler at anvende meta-søgeord. Det kan godt være, at Google ikke bruger dem, men der er vel andre søgemaskiner, der tæller med i det store billede. Jeg spørger - det er ikke en kritik! Jeg downloadede siden og checkede meta-tags'ne i kildeteksten.
Jeg undrer mig over, at Skandiaweb har valgt
<meta name="description" content="CR Rengøring v/Charlotte Riedel Halstad er et professionelt rengøringsfirma, som tilbyder trappevask, erhvervsrengøring, vinduespolering m. m.">
<meta name="keywords" content="CR Rengøring v/Charlotte Riedel Halstad. CR Rengøring - Rengøringsfirma, Trappevask, Erhvervsrengøring .">
Jeg ville mene, at description/content er alt for lang, og keywords/content er sat forkert op. Skal keywords ikke adskilles med semi-kolon, evt komma?
Som description kunne Charlotte vel bare vælge "CR Rengøring - professionelt rent overalt" eller noget i den stil.
Det må være muligt at downloade kildeteksten, redigere den med fx Notepad og så emaile filen til Skandiaweb. Ved ikke, om det var en ide. Man kan i hvert fald holde dem op mol kilden.
Blücher har ret i det med de søgeord, rengøringsfirma, trappevask, og erhvervsrengøring. Dem bør du få indflettet i teksten på forsiden, Charlotte. De står godt nok på siden, Vi tilbyder. En anden ting, hvis du kan, så få lavet ensartet bogstavstørrelse på alle undersider. Der er lille font 1 på forsiden, men 2 på siden Vi tilbyder.
Til Casper Poulsen med "Med al respekt, hvorfor har du købt hjemmesiderne, hvis du ikke har så meget forstand på det?"Ej, det er lidt uretfærdigt at sige sådan! Charlotte henvender sig jo netop til fagmænd i den naive tro, at de leverer en professionel service. Det gælder jo os alle. Hvis jeg skal bage på en eller anden frille og vil give hende noget lækkert (under)tøj, så går jeg jo osse hen i en dametøjsforretning og spørger om deres råd, når jeg ik' selv aner en ski' om det, ikke?
Charlotte skal måske bare lære at bruge Google i fremtiden til at checke fx, hvad andre instanser siger/sladrer om Skandiaweb.