Jeg tror godt du kan presse ham i pris for lokalet hvis det er det i arkaden du gerne vil leje, så har det stået tomt i en evighed så han er nok forhandlingsvillig;-)
Held og lykke med projektet, jeg tager mine niecer med ned i din butik når du åbner!
Event og udlejning virksomhed i Aalborg. Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk
Forresten hvis du åbner inden Hjallerupmarked kunne du evt. købe nogle billige kollektions prøver eller ligende og sælge på en stand dernede. Det koster 250 kr pr meter og det er rigtig nemt at komme i snak med markedsgæsterne og fortælle dem om din nye butik oppe i byen! Bare et forslag
Event og udlejning virksomhed i Aalborg. Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk
Nej..det er IKKE i Arkaden jeg vil åbne, men i Hjallerupcentret. Men jo, du har ret..han er til at forhandle pris med .
Jeg har tænkt på at åbne INDEN Hjallerup marked. Det med en bod på markedet havde jeg ikke lige tænkt på, men super god ide'. Nu skriver du at du vil tage dine niecer med i min butik...kommer du /I fra Hjallerup ??? Hvis de er på Facebook kan jeg jo blive venner med dem, så de kan få nogle gode tilbud den vej også og se billeder af mit fede tøj.