Medmindre Amino er hugget i sten, kan det vel også være muligt at lade superbrugere indeksere indlæg ved hjælp af tags og derved gøre emnerne mere tydelige. Derved undgår man også lidt, at dem der er "mere lige" end andre, retter i de uliges indlæg :)
Jeg synes det lyder som en god idé, for ja det sker da tit at indlæg ligger de forkerte steder og at overskrifterne ikke er lige gode. I forhold til misbrug af dette, så vil der jo altid kunne opstå misbrug, det vil være meget svært at undgå og hvis det skulle undgås 100% så ville f.eks. Amino nok være knapt så underholdende at bruge. Hvis der er nogle folk der vil sidde og snyde sig til superbruger status, så har de for meget fritid, også formoder jeg at deres iværksætteri ikke går særlig godt
Godt initiativ! Jeg har tit været ved at kæfte op grundet ovenstående problematik, men holdt mig tilbage for ikke at komme til at virke som en "sur-gammel-forum-mand".
Rigtig god løsning! Det eneste jeg tænker over er at gratisbrugerne kan have utroligt svært ved at blive superbruger - sagen er nemlig den, at folk gerne er lidt hurtigere på aftrækkeren med stjerner over for gratisbrugere, da de ikke skal stå til ansvar på samme måde som ved plus-brugere.
Jeg har nu også altid synes at afsenderen skal være synlig for alle, om ikke andet bare indlæg der bliver bedømt med en enkelt stjerne - men omvendt respekterer jeg at amino trods alt også er en forretning, som skal tjene penge.
Super initiativ - jeg var selv lige ved at skrive en opfordring til at slå hårdere ned på dårlige/misledende herunder opmærksomhedshungrende uppercase overskrifter.
Jamen så har vi allerede balladen :o) For hvem skal bestemme om der skal bruges versaler og udråbstegn m.m.? Er det dig eller ham der har oprettet tråden?
Og hvad sker der så når en "super bruger" opretter en tråd, og der så kommer noget selvbestaltet "overskrifts-politi" og synes at det er helt forkert? Det kan blive et værre rod, med skiftende overskrifter, hvor man lige pludeselig ikke kan genkende de tråde man selv deltager i..
Men det bliver da spændende at se hvordan det går. Jeg vælger dog allerede nu, at jeg ikke har tænkt mig at gøre brug af funktionen, med mindre der er nogen der begynder at ændre mine overskrifter :o)
Hvis dine indlæg er blevet bedømt mere end 20 gange, så kan du i din profil under dit billede se en lille smiley og holder du musen over den, så kan du se gennemsnittet. Har du 4.00 eller over, så vil du i indlæg under knappen "Mere" se dine nye knapper.
Udmærket tiltag.
Jeg vil lige tilføje at de ekstra knapper kun kommer når man trykker på "Mere" i trådstarters indlæg (hvilket jo giver meget god mening - men det tog lige lidt tid inden det gik op for mig )
Det lyder da til at være et meget spændende tiltag, og som man siger '' vo intet vover intet vinder''.
Så lad os da give det en chance. Og hvis det ikke fungerer, jamen så har Hr. Thorborg også magten til at fratage dette privilegie Så lad os da byde det velkommen indenfor, inden vi allerede nu har givet det sparket ud af porten.
Der er jo både plusser og minusser ved dette, men mon ikke plusserne kommer til at dominere i det hele taget når det er kommet op at køre ;)
Godt Initiativ, glæder mig til at se det i aktion.