Har dog hverken "Svar" eller "Mere"-knappen i dit første indlæg i denne tråd Martin, og har derfor ikke muligheden for at rette/flytte denne tråd - ikke at det er nødvendigt, men er det tilsigtet ? mvh Jan |
igang:Jamen så har vi allerede balladen :o) For hvem skal bestemme om der skal bruges versaler og udråbstegn m.m.? Er det dig eller ham der har oprettet tråden?
Generelt mangler der nogle tydelige retningslinjer for brugen af forummet, hvilket ikke bliver et mindre problem af, at der er brug for et stigende antal moderatorer. Som udgangspunkt kan man jo dårligt tillade sig at moderere en overskrift, hvis der ikke er nogen klare retningslinjer på det punkt. Men jeg så da gerne, at folk så vidt muligt tilstræbte sig på at lave overskrifter (og indlæg) i overensstemmelse med dansk grammatik og retstavning og holdt sig fra overskrifter såsom "HJÆLP!!!? Skylder Skat penge?", "KÆMPE PRISNEDSLAG - SLÅ TIL NU!!!" eller "Haha!! :D;)". Et udråbstegn kan sagtens være grammatisk korrekt, og jeg accepterer da også gerne en lidt mere kreativ anvendelses i overskrifter på et forum, men et spørgsmålstegn/udråbstegn er nok.
igang:Og hvad sker der så når en "super bruger" opretter en tråd, og der så kommer noget selvbestaltet "overskrifts-politi" og synes at det er helt forkert? Det kan blive et værre rod, med skiftende overskrifter, hvor man lige pludeselig ikke kan genkende de tråde man selv deltager i..
Jeg ser nærmere problemet/udfordringen som værende, at man lige pludselig har flere hundrede brugere, med muligheden for at redigere i andre end deres egne indlæg. Jeg så hellere, at det blev nemmere at rapportere, og at man evt. gjorde nogle brugere til viceværter, som kunne foreslå en konkret ændring i en overskrift eller flytning af tråd, som så bare skal godkendes/tilpasses af en moderator.