Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En smiley og måske mere magt til dig

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har dog hverken "Svar" eller "Mere"-knappen i dit første indlæg i denne tråd Martin, og har derfor ikke muligheden for at rette/flytte denne tråd - ikke at det er nødvendigt, men er det tilsigtet ?

mvh

Jan

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:48

igang:

Jamen så har vi allerede balladen :o) For hvem skal bestemme om der skal bruges versaler og udråbstegn m.m.? Er det dig eller ham der har oprettet tråden?

Generelt mangler der nogle tydelige retningslinjer for brugen af forummet, hvilket ikke bliver et mindre problem af, at der er brug for et stigende antal moderatorer. Som udgangspunkt kan man jo dårligt tillade sig at moderere en overskrift, hvis der ikke er nogen klare retningslinjer på det punkt. Men jeg så da gerne, at folk så vidt muligt tilstræbte sig på at lave overskrifter (og indlæg) i overensstemmelse med dansk grammatik og retstavning og holdt sig fra overskrifter såsom "HJÆLP!!!? Skylder Skat penge?", "KÆMPE PRISNEDSLAG - SLÅ TIL NU!!!" eller "Haha!! :D;)". Et udråbstegn kan sagtens være grammatisk korrekt, og jeg accepterer da også gerne en lidt mere kreativ anvendelses i overskrifter på et forum, men et spørgsmålstegn/udråbstegn er nok.

igang:
Og hvad sker der så når en "super bruger" opretter en tråd, og der så kommer noget selvbestaltet "overskrifts-politi" og synes at det er helt forkert? Det kan blive et værre rod, med skiftende overskrifter, hvor man lige pludeselig ikke kan genkende de tråde man selv deltager i..

Jeg ser nærmere problemet/udfordringen som værende, at man lige pludselig har flere hundrede brugere, med muligheden for at redigere i andre end deres egne indlæg. Jeg så hellere, at det blev nemmere at rapportere, og at man evt. gjorde nogle brugere til viceværter, som kunne foreslå en konkret ændring i en overskrift eller flytning af tråd, som så bare skal godkendes/tilpasses af en moderator.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:09

Kan disse Smilies ses af andre brugere?

Jeg tror måske også det er farligt at lade stjerne bestemme. Jeg har lagt mærke til, under f.eks debatter omkring politik, at der gives lave stjerner hvis man lige har en anden holdning, og at der gives lave stjerner fordi man prikker lidt til hinanden.

Her har jeg endda bemærket, at nogle af dem er ret aktive og meget behjælpelige brugere på Amino

Jeg kan ikke rigtigt komme med andre idéer, for jeg kan godt se problemstilling omkring hvordan det ellers skulle gøres.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:17

Thomas Buus:

Kan disse Smilies ses af andre brugere?

Jeg tror måske også det er farligt at lade stjerne bestemme. Jeg har lagt mærke til, under f.eks debatter omkring politik, at der gives lave stjerner hvis man lige har en anden holdning, og at der gives lave stjerner fordi man prikker lidt til hinanden.

Her har jeg endda bemærket, at nogle af dem er ret aktive og meget behjælpelige brugere på Amino. 

Jeg kan ikke rigtigt komme med andre idéer, for jeg kan godt se problemstilling omkring hvordan det ellers skulle gøres.

Ja , stjerner kan ses af andre bruger vis er plus medlem og den man kigger på har over gange 20 , nogle har givet plus og minus karakter .

Vær positive og videre formidle dit budskab så godt du kan , husk altid vær positiv.

Politik kan være svært at blive enig om , med videre formidle positivt , hvorfor du mener det , i stedet for aggressivt , for svært at sig en imod er negative , når man skriver hele vejen igennem positivt og gerne vil høre en dialog fra den anden part .

Husk slut ikke af med som om du har ret lige vel hvad , nogle kan virkelige lave en spids, i slutning eller i starten , brug ikke ord klogere end dig eller gøre dig bedre end den anden du køre en dialog med , vær positive og formidle din viden , der motivere til debat og på positive vis.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:42

Godt og spændende tiltag som helt sikkert vil være med til at gøre forummet mere "top tunet" i fremtiden.

Kan se at jeg er "super bruger", så jeg vil da gøre mit til at det bliver brugt :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:10

Hej

Jeg ser en stor fejl, ved dette. Og det er netop at det opfordrer til klikke og venne dannelse.

Sådan at der kan sidde et fåtal og give stjerner til hinanden, sådan at de får de privilegier. Og det gør netop at man kan øddelægge siden endnu mere.

På den anden side, så bakker jeg fuldt op om at mange med aminoer mangler kreativitet når de laver overskrifter. Men det er en general ting i et internet forum, som man nok ikke kan komme uden om. Men selvfølgelig skal der laves nogle tiltag sådan at det kan blive bedre.

Men jeg ser så ikke dette som den rigtige vej. Men mere at man mere opfordre nogle flere til at være moderatorer, fx med hver deres ansvars område, sådan at siden her, netop kan holde mere styr på det, og ikke overlade det til tilfældige mennesker, som der har klappet de rigtige på ryggen. For det er tit de samme som der gør brug af stjernesystemet.

/Kenneth

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 07:30

Men altså - kan de så også rette i selve indlægget???

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:36

Nej, udelukkende flytte til en mere korrekt kategori samt ændre overskriften til noget mere sigende.

Kristian Ole Rørbye

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 07:58

Nu er det ikke fordi at jeg er liderlig efter at rette på andre folks indlæg, men jeg har alligevel lige forsøgt at finde ud af det. Jeg har 50 bedømte indlæg og en gennemsnitlig rating på 4,74, men jeg kan alligevel ikke finde de features som skal være ved hvert indlæg for at flytte og rette i det..

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 08:07

Hej Morten

Du finder kun knapperne i det allerførste indlæg i tråden (menuen der kommer frem når du trykker mere).

Men, som tidligere beskrevet, virker det ikke i alle typer af tråde (som f.eks denne tråd)

mvh

Jan

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)