Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man have sin server stående?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Orv, sikke mange svar der pludselig var. [:0]
Vi fandt en løsning i går aftes (en computergut som kæresten kender vil gerne have den stående for en billig penge).

Det billigste vi ellers kunne støve op, var gullestrup.net som kun tager 100 kr. pr. måned + trafik, og det var vi lune på, men det var i Herning.

Tak for tilbudet om plads, Henrik, men jeg har ikke fået din mail. Hmm, måske er vores midlertidige mailløsning ustabil...

~
Anja
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:23
Hej Anja

Kan se du har fundet en løsning, hvis du engang for brug for en mere professionel løsning, har jeg god kontakt til Salgschefen hos Jay.net.

Så kan din kære server komme ud og stå i Glostrup til 300 kr. pr. måned + trafik. Her står den så også side om side med Danmarks Radio, Politiken, Scor.dk og mange andre af de store drenge

Har selv i min uddannelse haft et ophold hos Jay.net, de er virkelig dygtige og leverer kvalitets løsninger.
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 06:24
Hej!

Jeg kan kun advare mod jay.net

Der er rod i deres bogholderi, du skal regne med en væsentlig udgift til strøm og du binder dig for 12 måneder hvorefter du kan opsige ved udgangen af et kvartal så reelt så hænger du på over et år når du skriver kontrakt.

Hvis du så vælger at opgradere til ny trafikpakke så laver Martin en ny kontrakt til dig der gælder nye 12 måneder.

Skulle du alligevel  vælge dem så få alt hvad du aftaler på skrift, hvis det ikke falder ud til deres fordel når der opstår en tvist så får de akut hukommelsbesvær.

De er nogle amatører, eneste jeg kan sige er godt er at deres net har været stabilt.

Tjek evt. denne artikel før du beslutter dig og spørg dig selv om du vil handle med sådan nogle personligheder som lusker ud for at lave hærværk på et fiberkabel midt om natten i en sag som endnu ikke er afgjort i retten.

Vælg i stedet en seriøst serverhost som feks. www.rackhosting.com eller en udenlandsk serverhost som www.crystaltech.com

mvh

Peter Nilsson

Nilsson-IT

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:41
Hej du kan få din server ud og stå hos mig for 800 kr pr md inkl 30 gb trafik og fri strøm, vi har Radio 100 fm her

Vi kan kontakt på kb@host4you.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:40
Nilson: Rackhosting.com står hos Jay-net :P

inetnum:        194.150.108.0 - 194.150.111.255
netname:        JAYNET-DK-DIX-MODULWEB
descr:          ModuleWEB ApS
country:        DK
org:            ORG-MA48-RIPE
admin-c:        MH1811-RIPE
tech-c:         TE3198-RIPE
status:         ASSIGNED PI
mnt-by:         RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-lower:      RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-by:         MNT-RACKHOSTING
mnt-routes:     MNT-RACKHOSTING
mnt-domains:    MNT-RACKHOSTING
source:         RIPE # Filtered

Udover det er indlægget ret gammelt, tror trådstarter har fundet plads til sin server :)
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:17

Hej Mikkel, faldt lige over din kommentar omend den er gammel vil jeg nu alligevel lige kommentere den både så du og andre der læser den her tråd fremover ikke er i tvivl.

Vi hoster IKKE hos jay.net, du har blot set oplysninger på et af vores ældste IP segmenter som ikke er blevet rettet til og har de gamle oplysninger som segmentet blev oprettet under for en del år siden.

Vi har kontor og datacenter på samme adresse i Tåstrup og datacentret har ikke været "gået ud", lukket eller iøvrigt været offline siden det blev tændt i 2001 ;)

De venligste hilsner

Martin Helms - Rackhosting.com

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:42

Hej Anja

Jeg bor selv i København, men er også hoppet på ActiveWebs hosting løsning. Jeg er meget tilfreds, du kan bare skrive hvis du har spørgsmål.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:40

Hej MArtin ... nu jeg har fat i dig ... Kan du så ikke lige forklare hvordan det hænger sammen at jeg for et årstid siden fik at vide at i var blevet opkøbt af SecNet?

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:00

Tjo det lyder som en simpel misforståelse...

Pga. et naturligt ændret fokus i vores forretning mod størrer kunder og ren serverhosting besluttede vi at afhænde det meste af vores webhotel forretning bl.a. til SecNet.

Det skete for ca. 1½ år siden og vi meldte det ud i fællesskab via brev til alle kunder. der skal nok være nogle enkelte imellem der har misforstået budskabet men sådan er det jo en gang imellem.

I dag leverer vi primært managed serverhosting og virtuel cluster hosting og har nogle få webhotel servere tilbage der primært bruges til serverkunders mailhotel. 

Med venlig hilsen / Best regards

Adm. direktør - Martin Helms

Telefon: +45 70 22 33 04

RACKHOSTING.COM - Where servers do business...

Videnskabs ministeriet –Elsparefonden – IT-Borger.dk – handicap.dk
    Københavns biblioteker – Københavns teater – Kanal4 & 5 – IT & Telestyrelsen
     Danish Air Transport – DHL Air and ocean – Hilton Copenhagen Airport hotel – Bolius.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:14

Det var dog et fornuftigt træk :)

Noget helt andet ... nu nævnte du for et par dage siden i telefonen at i fulgte DS-484 ... er det noget i bare selv hævder, noget i har (fået) dokumenteret, eller noget i har fået revisioneret?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)