Så kom kringlexpressen på Facebook, hop ind og bliv medlem af siden, og hold dig opdateret med hvornår kringlexpressen åbner en bager i dit område så du har mulighed for at bestille friskbagt morgenbrød online fra din lokale bager og få det DIREKTE til din dør næste morgen.
Tak for tippet Michael, vi har så sindsygt travlt med at besøge bagere rundt om lige nu, men må indrømme at vi ikke var været i varde endnu, men hvis vi besøger Hansens bageri, må jeg så måske nævne for ham at han har sin første online kunde så :-) :-)
men hvis vi besøger Hansens bageri, må jeg så måske nævne for ham at han har sin første online kunde så :-) :-)
Nej.. ikke mig personligt, da jeg bor lidt uden for byen og elsker at bage selv. Jeg har dog nogle regnskabskunder, som jeg kan spørge om de er interesserede i at få leveret brød af og til. Var det noget?
Bagerbrød direkte din dør med KringleXpressen.dk - det er ikke så kringlet.
Tryk "Synes godt om" og deltag i konkurrencen om gratis levering af friskbagt brød direkte til din dør i en uge.
Hold dig opdateret med hvornår du kan få leveret friskbagt brød fra din lokale bager i dit område.
Idéen med "kringlet" er ikke min, men jeg synes bare den er så god. Det kvikke hovede kom med idéen på første side her: http://www.amino.dk/forums/t/112972.aspx