Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit websted

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en dejligt simpel side. SMS-tilmeldingen på forsiden er super smart - Jeg kunne godt forestille mig, at I fik ret mange henvendelser til den?

Hvis der dog skal siges noget, er der ikke særligt meget tekst på forsiden. Det er trods alt dér, at I skal sælge jer selv, så at få lidt mere motiverende tekst andet end de to linjer I har nederst er næppe nogen dårlig idé. Derudover er den skrift der siger "J.F.Kennedys Plads 4 ...." lidt underlig. Det ser ud til at opløsningen på billedet er skaleret voldsomt ned, eller noget i den stil?

Mvh. Halfdan

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone. 

Jeg synes din side trænger til en kærlig hånd. Der mangler noget mere dynamisk og grafisk på dit websted.  ;)

Der findes mange programøre der kan lave din side bedre, og det vil samtidig skabe flere besøg, samt kunder til køreskolen. 

Noget af det jeg synes der mangler er en passende topbanner som viser at dette er en køreskole med styr på tingene osv. 

Men ellers er den holdt fin simpel og er let at finde rundt i. 

Du er velkommen til at sende en besked, hvis du vil have mere info.

 

/Mads Søndberg, Aalborg

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at det er din første side, som du selv har lavet? I så fald er den da ok.

Men helt ærligt, siden er ikke proffessionel nok. Der er simpelthen så mange simple ting der burde være bedre.

Top banneret - Teksten står hakket (Højst sandsynligt fordi billedet er skaleret til at passe ind)

Menuen bør ikke være over banneret.

http://www.loneginnerup.dk/elevside.htm Her kan jeg trykke på tilmeld online, men ryger til startsiden?

Tælleren i bunden af siden, sødt men fjern den.

Facebook plugin sæt det et andet sted, sæt evt. en knap nede under din menu til højre

http://www.loneginnerup.dk/Til_dig_der_snart_skal_igang.htm Her ændre siden pludselig baggrund?

Generelt menu problem, mange vil have svært ved at finde rundt i siden da der er menuer og klik knapper over det hele. Man bliver forvirret over det.

Og så er der lidt omkring teksten på jeres siden. I bør nok overveje og genskrive noget af teksten blandt andet den under spørgsmål og svar -> Kan mine køretimer ligge i weekenderne?

Skriv på en ordenlig måde at i kun tilbyder køretimer i hverdagene, lad være med at begrunde ud med at i har behov for "nogenlunde ordnede arbejdsforhold"

Blandt andet overstående gør at jeg ikke ville vælge jer som køreskole, når konkurrencen er så hård. Og jeres side ville nok også blive lukket ret hurtigt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvem der har lavet siden men her er lidt -

1. Menuen ude til højre har som man kan se en linje under hvert punkt, men ikke under Facebook og Elevside.

2. Jeg kan personligt ikke lide designet, jeg synes det er for enkelt (selvom at det også kan være godt).
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal uddybe det.

3. Under Kørekort til mc, skal teksten mere til højre/væk fra billedet.

4. Nogle af billederne er lidt dårlig kvalitet, nok pga. at i har klipppet baggrunden ud.

Håber du kan bruge det til noget :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og læser alle svarene, og er igang med at rette de ting jeg kan lige nu.

I har ganske ret i at siden er ren hjemmestrik :)

Jeg er glad for hvert eneste input

M.v.h. Lone

 

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt det er en dum idé selv at lave den visuelle del af hjemmesiden. Der er så mange ting der går galt i forbindelse med jeres hjemmeside, at det vil være for omfattende at nævne dem alle. De forrige indlæg giver dog et godt fingerpeg.

Man kan få det så billigt her på Amino, at det er dårlige penge at spare.

I kan vælge nogle af de unge designere på Amino som også er i målgruppen, og så få deres input til hvad de og deres kammerater kigger efter når køreskolen skal vælges. Det er jo vigtigt at huske på, at hjemmesiden er til for kunderne, - ikke kun køreskolen.

I kan også vælge nogle mere erfarne designere, og en side som jeres kunne godt gøres for omkring 4 - 5.000 kr.

Sidst men ikke mindst, - så er der templates som jeg og mange andre praktiserer. Det er nemlig relativt nemt at lave hjemmesider på denne måde, - men der bruges proff. software til billeder m.v. og der kan formidles kontakt til tekstforfattere som kan passe til ethvert budget.

Jeg synes der skal lidt mere struktur over jeres hjemmeside, og ikke mindst at en bedre udformet hjemmeside vil kunne give jer flere kunder. Dermed er den hurtigt tjent ind igen.

Jeg synes ikke i skal bruge den nuværende side, - hvis jeg skal være ærlig. 

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone!

Vi har tilladt os selv, at sende sig en mail på mc@loneginnerup.dk angående din hjemmeside. 

Mvh

Skypro I/S

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler struktur lidt siden hele vejen igennem banner , passer i ikke med hvor højre menu ender .

Undersider nogle står tekst mindten , andre i venstre side starter det

nogle sider slutter menu sidste og når det slutter forskelligt menu passer ikke med , øverste menu samme , så går det en del længere tid  at finde de nødvendig info.

Kontaktformular altid godt på kontaktsiden

tilmeld online en af de vigtigste knapper er ikke på alle sider , sæt det frem så , du får folk hurtigt til at tilmelde sig

lav en længere og mere sigende titlen gerne med alle 67 tegn google viser jeg mener denne her titlen <TITLE>køreskole-ginnerup</TITLE>

husk interne links struktur på siden med , med relevante links til andre undersider på din hjemmesiden , giver god SEO værdi at kryds linke egen hjemmeside.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den virker lidt uoverskuelig. Måske skulle du stille designet lidt op i "kasser" da det virker meget roddet lige nu når man kommer ind på siden.  

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)