Når man skal have lavet en webapplikation, skal man få det lavet i asp.net ellers asp.net ? Når jeg stiller dette spøgsmål har jeg følgende i hovedet. 1. Er det nemmere få fat i en asp.net eller php udvikler i udlandet 2. Skal databasen er mysql eller en microsoft...her tænker jeg på licencer 3. Hvad er billigt at får hostet |
PHP, er det absolut mest brugte sprog overhovedet, når vi taler websites. Hvis du ikke allerede har noget den skal integreres imod, så vil jeg klart anbefale dig php.
Praktisk talt alle trafiktunge sites, fx Facebook er php baseret. :)
asp.net er for det første dyrt at finde en udvikler, min erfaring siger mig at folk bruger meget tid på debug forskellinge funktionaliteter, hvor det er et minimum i php. Derudover er MSSQL stinkende dyr, de er dog ret billige så længe de er små, på de forskellige webhoteller.
Jeg vil helt klart anbefale dig php - og det er også det absolut nemmeste at finde udviklere til - specielt når vi taler fillipinerne, indien, pakistan osv, som jeg går udfra det er det du mener med "udlandet" ? :-) Eller tænker du bare på et EU land?