Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at gør mine webshop exklusive

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at gør naturligeprodukter.dk exklusive.
Dvs. Invitation only, så dem der er kunde hos naturligeprodukter.dk kan invitere deres venner.
Og at http://www.naturligeprodukter.dk/ er lukket overfor publikum.
På den måde bliver der mere personlige og exklusive til dem der er loyal overfor naturligeprodukter.dk. hvad synes I?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:57

Phillip:

Jeg overvejer at gør naturligeprodukter.dk exklusive.
Dvs. Invitation only, så dem der er kunde hos naturligeprodukter.dk kan invitere deres venner.
Og at http://www.naturligeprodukter. dk/ er lukket overfor publikum.
På den måde bliver der mere personlige og exklusive til dem der er loyal overfor naturligeprodukter.dk. hvad synes I?

Jeg sidder netop og lægger sidste hånd på en shop der også skal sælge naturlige produkter til de laveste priser på markedet.

Idet at konceptet også omfatter NM/MLM så har jeg også haft samme tanke, men er gået væk fra den igen.

Årsagen er, at jeg jo ønsker så mange som muligt bliver eksponeret for produkterne online så de enten køber eller kender produktet når der er et homeparty eller lignende i deres område.

Det giver mig også en direkte indikation af hvad folk ønsker og statistisk set er det et godt redskab overfor sælgerne i markedet ligesom det giver folk mulighed for at spørge ind til tingene før de køber og gør det muligt for sælgerne at anvende siden med deres konto og så få produkterne afsendt til kunden efter endt betaling.

Det jeg dog stadig skal finde en løsning på, er at lave sider der kun er offentligt tilgængelige ved indtastning af unik adresse, og derved lave eksklusive kampagner rettet mod målgruppen, men det findes der helt sikkert en læsning på.

God vind..

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:05

Mange Tak for dine indsats :-)

Det lyder godt med dine nye shop, sige endlige til hvis du har bruge for billige engelsk talende arbejdskrafte :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:30

Hej med dig,

Jeg er ikke så sikker på at det er den rigtige fremgangsmåde hvis du fortsat ønsker vækst med dine produkter, for ved at begrænse sig selv til at det kun er tidligere kunder og deres kunder begrænser du dine kundegruppe rigtigt meget. 

Det kunne selvfølgelig være en branding-strategi af din hjemmeside og dine produkter, men jeg tror ikke det er et unikt nok område til at det ville kunne slå igennem. 

Håber du finder en gylden mellemvej. 

Mvh.

Rasmus M. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:49

Rasmus:

Hej med dig,

Jeg er ikke så sikker på at det er den rigtige fremgangsmåde hvis du fortsat ønsker vækst med dine produkter, for ved at begrænse sig selv til at det kun er tidligere kunder og deres kunder begrænser du dine kundegruppe rigtigt meget. 

Det kunne selvfølgelig være en branding-strategi af din hjemmeside og dine produkter, men jeg tror ikke det er et unikt nok område til at det ville kunne slå igennem. 

Håber du finder en gylden mellemvej. 

Mvh.

Rasmus M. 

Hej Rasmus,

Tak for dit indlæg :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:41

Jeg kan ikke se, hvordan dine produkter, skal sælge mere, ved denne ændring? :-) Det er trods alt naturprodukter, og ikke en vipklub ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:31

@Casper

Tak for dine indlæg.

Har du læst Seth Godin's bøger?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 08:28

Phillip:

@Casper

Tak for dine indlæg.

Har du læst Seth Godin's bøger?

Nej det har jeg ikke? :-)

- Og misforstå mig nu ikke, mit overstående svar var blot kritik. Det var på ingen måde ment som en fornærmelse.

Med venlig hilsen

Casper Poulsen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:37

Det er en super god idé, hvis du vil sælge mindre. Hvis du kræver at de hver gang skal skifte deres password, at det skal være minimum 18 karakterer langt og bestå af både store og små bogstaver, tal og tegn, men ikke må begynde med et tal, så er jeg sikker på, at du kan ramme en omsætning på næsten nul Wink

Jeg har læst et par af Seth Godins bøger og manden er genial. Men jeg tror, der er noget du har fået galt fat i, Phillip. Ville du selv købe flere varer i en webshop, hvis den var invite only?

Bedste hilsner

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:26

Back to the drawing boards for me :-)

Tak for jeres input, 

Nu, Synes jeg, at jeg ikke skal gøre det :-) 

Har en fantastisk dag!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)