Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.homeshop.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Flot og overskulig side du har.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Undskyld, det hedder Page Speed og kan findes her:

http://code.google.com/intl/da/speed/page-speed/

Hvis du i ySlow under "components" folder "images" ud, så kan du ude til højre anvende "Smush.it" til at komprimere dine billeder yderligere uden visuelt tab.

Jeg vil nok anbefale at du fik din side ned så den højest fylder 500kb, da du jo har en del visuelt du gerne vil formidle antager jeg at det er pinegrænsen for hvad du kan få det hele ned på.

Dertil kan du dog komprimere dine statiske filer (.js .css filer osv) yderligere med at bruge gZip komprimering på serveren. Forhør dig hos nogen der ved noget om server opsætning vedr. det punkt, det kan give en ret væsentligt reducering i loadtid.

Vedr. validering, så er det "best practice" at have korrekt markup på siden, hvor det lader sig gøre. Du kan finde mere om dette punkt i det meste SEO materiale med henblik på crawler access osv.

Dit største problem er din loadtid, 3.9 sekunder skal gerne reduceres til omkring 2 sekunder. Google Labs sætter grænsen for at hurtigt loadende site ved 1.5 sekund, så der er noget at tage fat i :-)

Hej igen Martin

Har rodet lidt med ySlow super fedt at man kan komprimere billederne med "smushit" - er godt igang med det allerede. og har fået komprimeret det en del - men der er laaaang vej endnu :)

Vil forhøre mig omkring for komprimering af css filer osv. (tør ikke lige helt at selv kaste mig ud i det )

Det samme gælder validering.

Igen mange tak for tilbagemelding

Vil gerne have flere tilbagemeldinger fra jer andre også

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Homeshop.

Husk også at tilmelde din shop til 
http://www.shopnyt.dk/webshop-database.html
som er Danmarks STØRSTE webshop database.

For at blive tilmeldt skal du blot gøre sådan:

  1. Skriv en tekst om din webshop
  2. Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det svært med alt det grønne i baggrunden.

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Kurt

Jeg har sendt dig en mail og tilmeldt mig facebook gruppen som tak for hjælpen :)

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Homeshop.

Så er din shop oprettet her:
http://www.shopnyt.dk/webshop-database.html

Held & lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Homeshop:

Tak for info Mikael
1. Har lagt underoverskrifter ind under handelsbetingelser nu var det sådan du mente ?
2. Vil det sige jeg burde ændre det til eks.  Homeshop.dk - Weber Grill, Legehuse, Kaffemaskiner, Aluskamler, Havemøbler, Dewalt - altid gode tilbud

Noget ligne bedre end homeshop jeg tænker jeg mere shoppen hjemme med dit domæne altså home party , homeshop.dk siger ikke hvad du sælger på siden

Du sælger alt hvad et hus og have centre har

Husk hele beskrivelse fyld den ud den der vises på google ordet osv. siger ikke meget hvad i handler med , i mangler også tegn der , der sagtens skrives flere ord i beskrivelsen der vises i metagas

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg forsøgt at tilrette nogle af de ting som tidligere indlæg har omhandlet.
Og er klar til at få anden omgang i maskineriet :)
Er meget spændt på hvad folk mener om topmenuen, jeg synes den er rigtig flot men er dog meget i tvivl om jeg skal vise produkter billeder som i værktøj og weber menuen...

Det kan virke lidt rodet og 80´er agtigt , men omvendt er det nemt og overskuelig - kan sku ikke rigtig bestemme mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du har fået skåret det ned til 1.5 mb for hele siden og det har måske været frustrerende at arbejde med ySlow, men i min bog er der stadig lang vej igen.

Du loader hele 600 kb javascript fordelt på 11 filer, det er helt vildt. Slå så meget af det sammen til een fil som du kan og har du reelt brug for det hele, og hvorfor? jQuery på 170 kb, er normalt mere end rigeligt til slider funktionalitet osv.

Din baggrund er nu så komprimeret at det ses tydeligt, måske et græs-mønster som på www.ahps.dk var mere hensigtsmæssigt? Der kunne du spare en hel del.

Du har lidt top problemer i Firefox ved menuen som hopper på 2 linjer.

Din forside loader 2 favicons og det ene fylder 191 kb !!!, det er jo helt ekstremt for et billede på 16x16 pixels. Hvordan har du lavet det?

Du har 14 ccs filer, som hver især står for en http request, igen slå dem sammen til et eller evt. benyt en funktion som kan slå dem sammen til een fil når siden indlæses.

Alt i alt har du 53 http requests på siden, det er ikke godt, du burde have max 5.

Det kan derudover stadig betale sig at du får kigget på gZip komprimering på serveren, eller betale en for at gøre det. Det tager ikke lang tid at sætte op og reducerer loadtiden væsentligt hvis anvendt korrekt.

Håber du tager det med oprejst pande, det er ikke ment som mudderkastning.

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Endnu engang tak for tilbagemelding, jeg ved godt jeg har laaaaaaaaaaaaaaang vej igen med optimering og hastigheden på sitet, men du kommer her med nogle inputs jeg kan give videre det er super godt!! og jeg er kan godt tage kritikken, det er den jeg gerne vil have, så jeg kan forbedre det...

Hahaha ved sku ikke lige hvad der er sket med det favicon, jeg brugte bare en online converter til .ico men har lige lavet en ny som så kun fylder 1 k...

Jeg arbejder videre med optimeringen - men må nok erkende at det gzip og samling af css er noget jeg skal have en til at ordne for mig det tør jeg ikke lige springe ud i :)

Er HELT VILD med det gras du linker til det vil jeg have lavet til shoppen det ser meget bedre ud, mere roligt!


Tak fordi du ville bruge tiden på sitet , og god weeked.

 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)