Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.homeshop.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Har startet en webshop op for et par måneder siden og trænger nu til lidt friske input på optimering og ændringer til den.

Siden sælger b.la. Weber Grill, Dewalt, Bosch,Støvsugere,Kaffemaskiner osv. der mangler stadig at komme en del varenr. online men der kommer nye til dagligt. :)

Siden kører Prestashop og er netop tilmeldt hos Pribot.dk, Pricerunner.dk og Priser.dk og har netop oprettet en Facebook side :http://www.facebook.com/pages/Homeshop/164649143564853

Lige nu har jeg lige igangværende opgaver jeg skal have løst som selv irriterer mig, som jeg vil bede jer se gennem fingre med :
1. Slideren på forsiden ikke skriver æ,ø,å (pga. en opdatering - dette bliver rettet en af dagene).
2. Når man går til kassen og skal betale åbner betalingsvinduet i pop og ikke relay script, dette håber jeg også på at få løst en af dagene.
3. Derudover er der et par knapper på Fremhævede varer (læs mere) samt i kurven som ikke vil makke ret men det skulle der også gerne komme styr på asap.

Men ud over de ovenstående skavanker er jeg meget interesseret i ris/ros fra jer på alt lige fra til design over til markedsføring og højere konvertering.

Siden kan ses på www.homeshop.dk
Ser frem til at få feedback

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en ret flot hjemmeside - dejlig inbydende i designet, og meget overskuelig! Det skal du nok få succes med, hvis du finder frem til kunderne : )

Mvh,
Jesper
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Din forside fylder hele 2.5 mb og tager hos mig i snit 5.9 sekunder at indlæse med cache slået fra. Det er langt fra optimalt.

Et godt råd vil være at optimere/komprimere din grafik så meget som det lader sig gøre, samtidig slå de javascripts sammen du kan og formindske brugen af baggrundsbilleder.

Du har i øvrigt et par valideringsudfordringer som kunne være værd at kigge på:

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.homeshop.dk%2F

Prøv at installere ySlow og Pagespeed til Firefox for at se hvilke områder du kan forbedre.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og fremmest må jeg sige: lækre grille :) har lige forelsket mig i Summit® 670.

For at vende tilbage til dit indlæg. Jeg har set lidt på din side. Her er de optimeringspunkter jeg umiddelbart kan se:

  1. Kan super godt lide farvetemaet, passer godt til grillene især. Jeg har dog hæftet mig ved den grafik baggrunden består af. I min optik passer græsset ikke sammen med retro dot effekten.
  2. Reklamer lidt mere med jeres rabatter :) folk kan godt lide at se de har gjort en god handel! Lad dem se det.
  3. Når man ser en varer står der: lig i kurv og nedenunder i tilbehør står der køb nu?
    jeg ville måske bytte om hvis det var mig. Bare en ubetydelig detajle.
  4. Til højre står der: Alle nye varer og nedenunder er et billed af et dankort og et edankort? :) 
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ekmann:

Det er en ret flot hjemmeside - dejlig inbydende i designet, og meget overskuelig! Det skal du nok få succes med, hvis du finder frem til kunderne : )

Mvh,
Jesper


Tak for ordene Jesper så må vi bare håbe jeg finder kunderne :)

Martin2010:

Din forside fylder hele 2.5 mb og tager hos mig i snit 5.9 sekunder at indlæse med cache slået fra. Det er langt fra optimalt.

Et godt råd vil være at optimere/komprimere din grafik så meget som det lader sig gøre, samtidig slå de javascripts sammen du kan og formindske brugen af baggrundsbilleder.

Du har i øvrigt et par valideringsudfordringer som kunne være værd at kigge på:

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.homeshop.dk%2F

Prøv at installere ySlow og Pagespeed til Firefox for at se hvilke områder du kan forbedre.

Tak for tilbagemelding Martin2010 - Jeg har ved at komprimere baggrunden fået forsiden ned på 1.2 mb og en loadetid på 3.9 sek iflg. Yslow - men kan godt se at jeg skal tænke lidt mere på det fremover også.

Mht. til validerings udfordringerne, så er det ikke noget jeg har det store styr på men vil da have kigget på det (eller have fundet en som kan hjælpe mig med det).
Kan godt se den melder nogle "fejl" men hvad er det helt konkret med valideringen ?

Jeg har netop installeret ySlow som du sagde og vil klart arbejde videre med den og forsøge at optimere siderne.

Jeg kan ikke finde et plugin til FF som heder Pagespeed som du skriver - kan den hedde noget andet?

bobbe87:

Kan super godt lide farvetemaet, passer godt til grillene især. Jeg har dog hæftet mig ved den grafik baggrunden består af. I min optik passer græsset ikke sammen med retro dot effekten.

  1. Når man ser en varer står der: lig i kurv og nedenunder i tilbehør står der køb nu?
    jeg ville måske bytte om hvis det var mig. Bare en ubetydelig detajle.
  2. Til højre står der: Alle nye varer og nedenunder er et billed af et dankort og et edankort? :)


Tak bobbe87 - jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om baggrunden et eller andet sted er jeg vild med den og så alligevel ikke :) Vil klart forsøge at evt. få en anden mere classy baggrund tror jeg
Mht. at lægge varerne i kurven vil du så mene der skal stå "KØB NU" på alle knapperne istedet for læg i kurv?
Logoerne til betaling ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre af - afventer en internationale kort aftale med PBS så der kommer lidt flere logoer... Måske man skulle smide dem allesammen i en block for sig selv så... ?
Der skal også lyde en tak for dine inputs her

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er meget, langsom om at uploade, både forsiden og enhver link jeg trykker på i shoppen. Utålmodige kunder vil nok hurtigt smutte :)

Ellers  kanon side, rigtig dejlig enkelt design. Og så har du styr på navnene til dine kategorier i topmenuen! - Ret mange får desværre givet dem nogle intetsigende navne. Så Thumbs up!

 

/Casper M. Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader hurtigt hos med har også 20 GB mobil internet så ser ikke de få sekunder forskel vis de er der.

Skriften ser småt ud på siden vælg en større type skrift på siderne., ved ikke om det er fordi skriften bliver mindre på småskærme jeg har en 10 skærm, dog er det nærmeste ikke læseligt på min skærm

husk underoverskrifter h1 og h2 lange sider f.eks. handelsbetingelse siden, gør siden mere overskuelig og bedre for søgemaskinerne.

Kontaktsiden godt med en kontaktformular derved lettere at koantakte jer

lige gerne ikke domæne navnet i titlen for det ligger i nummer 1 med lige vel hvad jeg ville ligge de søgeord jeg ville godt på google med , jeg mener denne her titlen <title>Velkommen til Homeshop - dit shoppested p&aring; nettet! - Homeshop.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Homeshop:
Men ud over de ovenstående skavanker er jeg meget interesseret i ris/ros fra jer på alt lige fra til design over til markedsføring og højere konvertering

Hej

Mht. markedsføring kan jeg anbefale dig at kigge på affiliate markedsføring via f.eks. Partner-ads, hvor du kan vælge kun at betale for salg i.f.a. en salgsprovision.

De produkter du har passer fint til markedsføring via affiliate partnere, og vi har erfaring med mange typer af produkter.

Du kan læse mere om mulighederne her: http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Homeshop:

Tak for tilbagemelding Martin2010 - Jeg har ved at komprimere baggrunden fået forsiden ned på 1.2 mb og en loadetid på 3.9 sek iflg. Yslow - men kan godt se at jeg skal tænke lidt mere på det fremover også.

Mht. til validerings udfordringerne, så er det ikke noget jeg har det store styr på men vil da have kigget på det (eller have fundet en som kan hjælpe mig med det).
Kan godt se den melder nogle "fejl" men hvad er det helt konkret med valideringen ?

Jeg har netop installeret ySlow som du sagde og vil klart arbejde videre med den og forsøge at optimere siderne.

Jeg kan ikke finde et plugin til FF som heder Pagespeed som du skriver - kan den hedde noget andet?

Undskyld, det hedder Page Speed og kan findes her:

http://code.google.com/intl/da/speed/page-speed/

Hvis du i ySlow under "components" folder "images" ud, så kan du ude til højre anvende "Smush.it" til at komprimere dine billeder yderligere uden visuelt tab.

Jeg vil nok anbefale at du fik din side ned så den højest fylder 500kb, da du jo har en del visuelt du gerne vil formidle antager jeg at det er pinegrænsen for hvad du kan få det hele ned på.

Dertil kan du dog komprimere dine statiske filer (.js .css filer osv) yderligere med at bruge gZip komprimering på serveren. Forhør dig hos nogen der ved noget om server opsætning vedr. det punkt, det kan give en ret væsentligt reducering i loadtid.

Vedr. validering, så er det "best practice" at have korrekt markup på siden, hvor det lader sig gøre. Du kan finde mere om dette punkt i det meste SEO materiale med henblik på crawler access osv.

Dit største problem er din loadtid, 3.9 sekunder skal gerne reduceres til omkring 2 sekunder. Google Labs sætter grænsen for at hurtigt loadende site ved 1.5 sekund, så der er noget at tage fat i :-)

 

 

 

Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

Din side er meget, langsom om at uploade, både forsiden og enhver link jeg trykker på i shoppen. Utålmodige kunder vil nok hurtigt smutte :)

/Casper M. Poulsen


Tak for tilbagemeldingen Casper

Kan se at der åbenbart er et problem med loadetider - jeg sidder selv med en 90/90 mbit så mærker det ikke rigtigt. Men jeg må arbejde på at få det optimeret, som sagt tidligere har tidligere idag få forsiden fra 2.5 mb ned til 1.2 så det er da en start :)

Mikael christiansen:

1.husk underoverskrifter h1 og h2 lange sider f.eks. handelsbetingelse siden, gør siden mere overskuelig og bedre for søgemaskinerne.

2. lige gerne ikke domæne navnet i titlen for det ligger i nummer 1 med lige vel hvad jeg ville ligge de søgeord jeg ville godt på google med , jeg mener denne her titlen <title>Velkommen til Homeshop - dit shoppested p&aring; nettet! - Homeshop.dk</title>

Tak for info Mikael
1. Har lagt underoverskrifter ind under handelsbetingelser nu var det sådan du mente ?
2. Vil det sige jeg burde ændre det til eks.  "Homeshop.dk - Weber Grill, Legehuse, Kaffemaskiner, Aluskamler, Havemøbler, Dewalt - altid gode tilbud"

Ken Schultz:
De produkter du har passer fint til markedsføring via affiliate partnere, og vi har erfaring med mange typer af produkter.

Tak for info - jeg kigger på det er helt sikkert noget der kunne være interessant du hører fra mig!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)