Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshoppen

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Rigtig flot webshop Smile

Lettere at overskue teksten vis maks. 2-4 linjer og så linje skrift vis f.eks. sider i tog.

De sider mange under emmer lettere at overskue vis bruges h1 eller h2 til underoverskrifter

handelsbetingelserne hvor er de på siden?

Hvad er det for en tekst som du tænker på helt konkret?

Salgsbetingelserne ligger under Kundecenter > Værd at vide : http://www.profishingstore.dk/shop/cms-kundecenter.html

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 16:09

Andreas Petersen:

Jeg vil gerne rose for din webshop design, rigtig flot!!.. Hvordan har du bygget webshoppen op

Hej Andreas

Tak for det :)

Det er en Dandomain webshop

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:11

Daniel Popovic:

Andreas Petersen:

Jeg vil gerne rose for din webshop design, rigtig flot!!.. Hvordan har du bygget webshoppen op

Hej Andreas

Tak for det :)

Det er en Dandomain webshop

Okay, :). Hvem har bygget din design op så?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

Daniel Popovic:

Mikael christiansen:

Rigtig flot webshop Smile

Lettere at overskue teksten vis maks. 2-4 linjer og så linje skrift vis f.eks. sider i tog.

De sider mange under emmer lettere at overskue vis bruges h1 eller h2 til underoverskrifter

handelsbetingelserne hvor er de på siden?

Hvad er det for en tekst som du tænker på helt konkret?

Salgsbetingelserne ligger under Kundecenter > Værd at vide : http://www.profishingstore.dk/shop/cms-kundecenter.html

jeg ville ikke lede efter handelsbetingelserne under kunde center siden lav en mere sigende titlen derved finder man hurtigere info man ønsker for jeg fandt det ikke, jeg brugte dog ikke mere end 5-10 minutter at kigge på siden , det første før jeg køber en vare er at jeg læser handelsbetingelserne ,  efter det kigger jeg på hvad de har af vare i webshoppen.

De lange tekster er uoverskuelig vis der ikke laves under overskrifter f.eks. http://www.profishingstore.dk/shop/cms-om_profishingstore.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:26
Den virker hos mig nu..ved ikke lige hvad det var der gik galt tidligere.

Men som de andre skriver - rigtig lækkert overskueligt design! Held og lykke med forretningen!

Mvh,
Jesper
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:53

Hej.

Først vil jeg gerne starte med at rose designet, ligesom der også er mange andre der har gjort! Det er sgu flot.

Dernæst har jeg lige et par ting som du måske kan bruge til noget.

Som Mikael skriver så synes jeg også salgsbetingelserne skal helt frem på forsiden og ikke gemmes væk. Der er ikke nogen grund til at kunderne skal lede længe efter dem, medmindre man har noget at skjule, hvilket jeg tvivler på at i har.

Derudover synes jeg også at jeres flash på forsiden kører en smule for stærkt, jeg har i hvert fald svært ved at kunne nå at læse alt teksten.

Jeg har også kigget på selve log ud processen, og her har jeg et godt råd! Jeg ville tilføje en "kunder det købte dette produkt har også købt" eller hvad du nu vil kalde den. Altså nogle relevante produkter som gerne skulle give et mersalg til din online butik.

Der hvor man skal indtaste oplysninger står der "Sæt et hak hvis du ønsker en anden alternativ leveringsadresse"  sæt et hak?? Det lyder lidt underligt i mine øre. Skriv hellere afkryds eller noget lignende.

Ellers forløber log ud processen meget problemfrit!

Håber mit feedback kan bruges.

Og held og lykke med shoppen frem over.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:33

Hej Daniel,

Jeg synes at butikken er super - jeg har et par små bemærkninger - Der er lidt med din slider. Jeg ville nok selv rykke nyhedsbrev tilmelding og trustpilot længere op 

Jeg synes designet er super lækkert, hvem har lavet det ?

/Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:45

Virkelig super fed side. Thumbs up!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 08:48

Jeg må ærligt indrømme at jeg tænkte: 'Åh nej, ikke endnu en webshop for lystfiskere, med det samme grej som alle andre steder, fordi en tror han da lige kan sælge en masse grej....'

Men jeg blev positivt overrasket over siden - I har to af de store som leverandører (det har mange af de andre dog også), men siden er flot bygget op, og den er let at forstå. Der er nogle ordentligt Læs mere og Køb-knapper - det ser fedt ud :-) Hvis I reklamerer nok, så skal I nok få mange handler - for siden ser meget troværdig ud....!

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:00

Andreas Petersen:

Okay, :). Hvem har bygget din design op så?

Hej Andreas

Da jeg har beskæftiget mig med design af webshops, valgte jeg selv at bygget siden op da det er sjovere at lave det hele fra bunden selv :) 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)