Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshoppen

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg ville ikke lede efter handelsbetingelserne under kunde center siden lav en mere sigende titlen derved finder man hurtigere info man ønsker for jeg fandt det ikke, jeg brugte dog ikke mere end 5-10 minutter at kigge på siden , det første før jeg køber en vare er at jeg læser handelsbetingelserne ,  efter det kigger jeg på hvad de har af vare i webshoppen.

De lange tekster er uoverskuelig vis der ikke laves under overskrifter f.eks. http://www.profishingstore.dk/shop/cms-om_profishingstore.html

Jeg må lige få rykket dem på forsiden :) tak for dit input.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:02

Jesper Ekmann:
Den virker hos mig nu..ved ikke lige hvad det var der gik galt tidligere.

Men som de andre skriver - rigtig lækkert overskueligt design! Held og lykke med forretningen!

Mvh,
Jesper

Mange tak for din feedback :)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:08

Emil :

Hej.

Først vil jeg gerne starte med at rose designet, ligesom der også er mange andre der har gjort! Det er sgu flot.

Dernæst har jeg lige et par ting som du måske kan bruge til noget.

Som Mikael skriver så synes jeg også salgsbetingelserne skal helt frem på forsiden og ikke gemmes væk. Der er ikke nogen grund til at kunderne skal lede længe efter dem, medmindre man har noget at skjule, hvilket jeg tvivler på at i har.

Derudover synes jeg også at jeres flash på forsiden kører en smule for stærkt, jeg har i hvert fald svært ved at kunne nå at læse alt teksten.

Jeg har også kigget på selve log ud processen, og her har jeg et godt råd! Jeg ville tilføje en "kunder det købte dette produkt har også købt" eller hvad du nu vil kalde den. Altså nogle relevante produkter som gerne skulle give et mersalg til din online butik.

Der hvor man skal indtaste oplysninger står der "Sæt et hak hvis du ønsker en anden alternativ leveringsadresse"  sæt et hak?? Det lyder lidt underligt i mine øre. Skriv hellere afkryds eller noget lignende.

Ellers forløber log ud processen meget problemfrit!

Håber mit feedback kan bruges.

Og held og lykke med shoppen frem over.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Tak for dine fine råd.

Det med flashen har du ret i, den skal køre langsommere. Jeg har også tænkt mig at lave noget impulskøb ved købsprocessen - Den er på pipeline.

Jeg fik lige rettet den med alternativ leveringsadresse til: "Afkryds hvis en anden alternativ leveringsadresse ønskes"

Mange tak for din feedback

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:11

Miked:

Hej Daniel,

Jeg synes at butikken er super - jeg har et par små bemærkninger - Der er lidt med din slider. Jeg ville nok selv rykke nyhedsbrev tilmelding og trustpilot længere op 

Jeg synes designet er super lækkert, hvem har lavet det ?

/Mikkel

Hej Mikkel

Tak for din feedback.

Dine råd er allerede noteret :)

Jeg har selv designet den.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:17

Mads:

Jeg må ærligt indrømme at jeg tænkte: 'Åh nej, ikke endnu en webshop for lystfiskere, med det samme grej som alle andre steder, fordi en tror han da lige kan sælge en masse grej....'

Men jeg blev positivt overrasket over siden - I har to af de store som leverandører (det har mange af de andre dog også), men siden er flot bygget op, og den er let at forstå. Der er nogle ordentligt Læs mere og Køb-knapper - det ser fedt ud :-) Hvis I reklamerer nok, så skal I nok få mange handler - for siden ser meget troværdig ud....!

Hej Mads

Tak for din feedback, det var godt at høre af en som er inde branchen :)

Vi har flere leverandører men vi er dog ikke nået så langt endnu med at få det hele sat op.

Vi håber på det bedste. - men vil sige at det er et meget svært marked og det tager sin tid at få kunderne til at handle hos en.

Nu hvor du arbejder for fiskemagasinet kunne det jo være vi kunne finde ud af noget med reklame osv.?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:05

Daniel Popovic:

Hej Mads

Tak for din feedback, det var godt at høre af en som er inde branchen :)

Vi har flere leverandører men vi er dog ikke nået så langt endnu med at få det hele sat op.

Vi håber på det bedste. - men vil sige at det er et meget svært marked og det tager sin tid at få kunderne til at handle hos en.

Nu hvor du arbejder for fiskemagasinet kunne det jo være vi kunne finde ud af noget med reklame osv.?

Det lyder godt med andre leverandører, for lige nu har I svært ved at differentiere jer fra de andre 1 mia. webshops der er inden for lystfiskeri :-) Og når I har valgt ikke at konkurrere på prisen, så skal der noget andet til.

Vi kan sagtens finde ud af noget med reklame - vi har rigtig billige priser og der er mulighed for reklame på sitet og i forbindelse med programmer.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:47

Hej Daniel

Sindssyg flot og professionel webshop. Held og lykke!

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 23:54

Freelancerbasen:

Hej Daniel

Sindssyg flot og professionel webshop. Held og lykke!

De bedste hilsner

Freelancerbasen

Hejsa

Mange tak :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 17:35

Mads:

Det lyder godt med andre leverandører, for lige nu har I svært ved at differentiere jer fra de andre 1 mia. webshops der er inden for lystfiskeri :-) Og når I har valgt ikke at konkurrere på prisen, så skal der noget andet til.

Vi kan sagtens finde ud af noget med reklame - vi har rigtig billige priser og der er mulighed for reklame på sitet og i forbindelse med programmer.

Kan du lige sende mig en pm eller så vi lige kan finde ud af noget mht. reklame?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:26

Jeg kan rigtig godt lide designet og opsætningen. Har ikke noget negativt lige pt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)