Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere til at se sine videoer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har en Youtube-konto med mine indkast-videoer...

http://www.youtube.com/user/Succeskultur

Der er ca. 60.000 der har set dem... Det er ok, men hvordan får jeg flere til at se dem?

De bedste hilsner

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Noget af vejen var at skrive dette indlæg :=) 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:54

Thomas Grønnemark:

Hey Aminoer

Der er ca. 60.000 der har set dem... Det er ok, men hvordan får jeg flere til at se dem?

De bedste hilsner

Thomas

Sex sælger - Hør historien og få inspiration hos ">HotForWords Wink

Så umiddelbart skal du skynde dig ned til ned nærmeste silikone-pusher...

mvh

Jan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 01:18

60.000 er da også flot ;-)

Det kunne være blær hvis du fik nogle af dine videoer på en af de utal af fodbold sites - både nationalt samt internationalt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:42

spred det på facebook, twitter, linkedin, blog, hjemmeside, venner osv.

Du siger sikkert du allerede har gjort det men du kan godt gentage et par gange hvis du gøre det med måde og begrunder hvor den netop skal vises igen? Måske 100 dage siden du kastede i morgen? ;) osv.

Smid også lige videoen her i debatten :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:04

Tak allesammen Big Smile

...og Kristoffer I får lige 3 af videoerne her:

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:01

Sådan Thomas! 
Det ser altså for sygt ud. Du kan næsten kaste længere end jeg kan sparke :D 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 12:53

Thomas Grønnemark:

Hey Aminoer

De bedste hilsner

Thomas

Du skal måske kigge lidt på hele dit setup, og stille dig selv en række spørgsmål.

Hvorfor er det du gerne vil have at folk ser dine videoer ?

Skal du sælge noget træning til dem, eller er det bare fordi det er cool at have mange visninger ?

Hvis det er fordi du gerne vil sælge noget, hvem er det så du gerne vil sælge til ?

Hvordan skal folk finde mine videoer ?

osv. osv.

Når du har besvaret disse spørgsmål kan du begynde at justere setuppet.

F.eks, så er beskrivelsen af dine videoer på engelsk, man når jeg rammer din side er den på dansk (og så kan jeg se et meget lille flag på din hjemmeside - menuerne med hvid tekst på gul baggrund er tæt på at være ulæselige). Der er ikke en klar Call to action på din forside. HVad er du helst vil have folk til at gøre ? Se din video ? Få et nyhedsbrev ? Købe noget træning ?

Hvis jeg søger på "Hvordan bliver jeg bedre til indkast" og "bliv bedre til indkast" så kommer du ikke frem. Det var lidt det jeg ville vise med HotForWords - det nytter ikke at optimere sine beskrivelser til noget som folk ikke søger på - Det var meningen at du skulle lytte til videoen - ikke kiggeWink (det var lidt sent igår - så mit første indlæg var måske en anelse useriøst og skrevet under indflydelse af rødvin, men meningen var nu god nok)

Tænk på hvilke spørgsmål din målgruppe skal stille for at finde dig. Hvad er det for et behov de skal have opfyldt ?

Du kan måske lave nogle små instruktionsvideoer med nogle basale tricks - så du kommer mere i en instruktørrolle, i stedet for den "se hvad jeg kan"-rolle du er i nu.

Det vil kunne skabe noget hype i fodboldverdenen, hvis folk kan se at de virkeligt kan få noget ud af at se dine videoer, og gerne vil give dette videre til deres venner.

Jeg interesserer mig ikke for fodbold, og har meget ringe kendskab til det, så det jeg får ud af at se dine videoer er "Hold da kæft hvor cool" - og så ender den der. Og det vil jeg tro er lidt det samme som også fodboldinteresserede sidder med. Det er jo ikke det du vil opnå (regner jeg med). Så du skal skabe noget værdi for dem der interesserer sig for fodbold.

Når det er sket, kan du nemmere få spredt dit budskab, og folk vil automatisk tænke "Indkast, så er det Thomas Grønnemark jeg skal have fat i"

Så i første omgang find din målgruppe - og optimér til den i første omgang. Derefter optimér til din sekundære målgruppe. Hvilken rækkefølge dansk og engelsk kommer i skal du jo så lige bestemme dig for Big Smile

For mig at se er det i øjebliket noget misk-mask af begge dele.

Måske skal du også købe Throw-in.co.uk og måske .de eller noget i den stil....

mvh

Jan

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:27

@ Andreas - Tak for det Big Smile

@ Jan - Tak for dit flotte svar Big Smile

Jeg er ved at lave ny hjemmeside, så der kommer en anden opsætning, mere call to action, med nyhedsbrev og blog/nyheder...

Lige nu er det en "blære"-Youtube kanal...og det er sket lidt ubevidst.

Jeg har I nogle år ønsket at holde min viden om min indkast-træning tæt på kroppen, og det har bevirket, at det kun er mig der har den viden i verden... 

Det er bare ikke særligt hensigtsmæssigt, for så er det svært at sprede budskabet.

Så nu begynder jeg med at lave små indstruktionsvideoer. Jeg har lige købt et kamera(det er det "indkast på knæ"-videoerne er lavet med), så nu skal der laves instruktionsvideoer...

Tak for alle dine råd Jan...Det var SUPER feedback Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37

lige videoen på en blog lav alt muligt find rss - feed steder videre formidle bloggen over alt for du er simpelthen den bedste så alle dine vinder indkast skal da bare ses overalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)