Hey Aminoer
Jeg har en Youtube-konto med mine indkast-videoer...
http://www.youtube.com/user/Succeskultur
Der er ca. 60.000 der har set dem... Det er ok, men hvordan får jeg flere til at se dem?
De bedste hilsner
Thomas
Du skal måske kigge lidt på hele dit setup, og stille dig selv en række spørgsmål.
Hvorfor er det du gerne vil have at folk ser dine videoer ?
Skal du sælge noget træning til dem, eller er det bare fordi det er cool at have mange visninger ?
Hvis det er fordi du gerne vil sælge noget, hvem er det så du gerne vil sælge til ?
Hvordan skal folk finde mine videoer ?
osv. osv.
Når du har besvaret disse spørgsmål kan du begynde at justere setuppet.
F.eks, så er beskrivelsen af dine videoer på engelsk, man når jeg rammer din side er den på dansk (og så kan jeg se et meget lille flag på din hjemmeside - menuerne med hvid tekst på gul baggrund er tæt på at være ulæselige). Der er ikke en klar Call to action på din forside. HVad er du helst vil have folk til at gøre ? Se din video ? Få et nyhedsbrev ? Købe noget træning ?
Hvis jeg søger på "Hvordan bliver jeg bedre til indkast" og "bliv bedre til indkast" så kommer du ikke frem. Det var lidt det jeg ville vise med HotForWords - det nytter ikke at optimere sine beskrivelser til noget som folk ikke søger på - Det var meningen at du skulle lytte til videoen - ikke kigge
(det var lidt sent igår - så mit første indlæg var måske en anelse useriøst og skrevet under indflydelse af rødvin, men meningen var nu god nok)
Tænk på hvilke spørgsmål din målgruppe skal stille for at finde dig. Hvad er det for et behov de skal have opfyldt ?
Du kan måske lave nogle små instruktionsvideoer med nogle basale tricks - så du kommer mere i en instruktørrolle, i stedet for den "se hvad jeg kan"-rolle du er i nu.
Det vil kunne skabe noget hype i fodboldverdenen, hvis folk kan se at de virkeligt kan få noget ud af at se dine videoer, og gerne vil give dette videre til deres venner.
Jeg interesserer mig ikke for fodbold, og har meget ringe kendskab til det, så det jeg får ud af at se dine videoer er "Hold da kæft hvor cool" - og så ender den der. Og det vil jeg tro er lidt det samme som også fodboldinteresserede sidder med. Det er jo ikke det du vil opnå (regner jeg med). Så du skal skabe noget værdi for dem der interesserer sig for fodbold.
Når det er sket, kan du nemmere få spredt dit budskab, og folk vil automatisk tænke "Indkast, så er det Thomas Grønnemark jeg skal have fat i"
Så i første omgang find din målgruppe - og optimér til den i første omgang. Derefter optimér til din sekundære målgruppe. Hvilken rækkefølge dansk og engelsk kommer i skal du jo så lige bestemme dig for 
For mig at se er det i øjebliket noget misk-mask af begge dele.
Måske skal du også købe Throw-in.co.uk og måske .de eller noget i den stil....
mvh
Jan