Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få gratis lavet en webshop eller hjemmeside

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

super sælgere søges:

prisen for osting og fri support efter siden er færdig og køreklar er 349 .- pr måned, så kan du ringe ind og sige,  vil godt have min side grøn nu, så laver de den grøn

Helt ærligt så syntes jeg ikke det lyder som et super tilbud, har set ligende priser hos jeres konkurrenter.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:39

det er jo helt op til folk.
Har lagt tilbuddet ud, så personer kan benytte sig af dette tilbud hvis de ønsker dette, nu ved jeg ikke hvilke firmaer der tilbyder det.
Men mange har måske ikke 8 eller 10.000 til ny hjemmeside eller webshop, så syntes jeg dette er et godt tilbud

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

super sælgere søges:

prisen for osting og fri support efter siden er færdig og køreklar er 349 .- pr måned, så kan du ringe ind og sige,  vil godt have min side grøn nu, så laver de den grøn

kan være billigt for nogle nu står der intet om trafik så det er vel fri trafik .

jeg ønsker 600 GB trafik om måneden

Står intet om maks hvad der kan være af GB plads på webhotel , så det er vel frit hvor mange 1000 vis billeder og film der kan ligge på et webhotel

1000 GB plads stripper ønsker at have mange billeder og film på siden, det fylder plads og trækker trafik

God vind med den pris det er sikkert et billigt for stor sider , så jeg tager det som et godt iværksættere tilbud til store sider

Dog vis jeg flytter over vil jeg have det på skrift at prisen ikke bliver dyrere end dette 349 .- pr måned,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 13:47

hej Michael

Jeg vil lige undersøge det med pladsen, så skal jeg nok vende retur
Ja syntes ogs det er kanont for iværksættere

Brian

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 13:49

Der er ubegrænset pladsforbrug

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:55

super sælgere søges:

hej Michael

Jeg vil lige undersøge det med pladsen, så skal jeg nok vende retur
Ja syntes ogs det er kanont for iværksættere

Brian

Er du overhovedet klar over at trafik kan belaste en server ?

Hvorfor står der intet på siden ?

Vis en siden trækker meget trafik på en server ja så har alle de andre sider det svært at komme ind på, derfor er det også normalt med egen server til sådan sider eller meget få hjemmesider på samme server .

Det er bare et iværksættere tips så du ikke lover noget du ikke kan holde

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 13:58

har lige kontaktet ejeren af firmaet, der kom det også ubegrænset plads forbrug, de har jo egne servere og det, det er ikke mig der selv sidder privat og laver siderne

Det er professionelle folk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04

super sælgere søges:

har lige kontaktet ejeren af firmaet, der kom det også ubegrænset plads forbrug, de har jo egne servere og det, det er ikke mig der selv sidder privat og laver siderne

Det er professionelle folk

Min side skal ligge på egen server eller maks . med et par webhotel ellers belastet server ligesom det sker på dandomain hastighed sættes ned ved mange trafik GB for mig og alle de andre på server vis der er mange flere domæner samme server

Svare ikke på hvor meget i ligger på hver server af domæner derved om prisen er okay for mig

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 18:10

ja okay, men alt sådan noget har jeg ikke den store interesse i, men vil meget gerne få dem til at kontakte dig, hvis du vil hører nærmere, og få svar på dine spørgsmål

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50

super sælgere søges:

ja okay, men alt sådan noget har jeg ikke den store interesse i, men vil meget gerne få dem til at kontakte dig, hvis du vil hører nærmere, og få svar på dine spørgsmål

Synes prisen lyder super , jeg er i tvivl om du forstår hvad GB trafik betyder og dette kan belastet server ,dog tvivler jeg ikke på du ryger ud i problemer ,derfor bruger jeg hele min iværksættere energi så en af partner ikke løber ind i problemer

for jeg kan ikke se en hjemmeside du har , som der står lidt tekst på

fleste før de køber vil sikkert vide hvor er server placeret

trafik grænse for ingen tilbyder fri trafik uden det koster ekstra , hvad vis du får en siden der trækker 50 GB trafik dagligt koster det stadigvæk så 349 kr

fri plads lyder billigt for en stripper side som mig , nuværende sted fyldt helt op

skal være plads til over 10.000 billeder og en del film og mere tekst derved omkring 300 GB plads som kan udvides , der er din pris billigt vis du kan love alt dette for kun 349 kr

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)