Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få gratis lavet en webshop eller hjemmeside

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

formuleringen "ubegrænset" kommer igen og igen op i tilbud.. og det er simpelthen for dumt. Hvis youtube ringer og siger de gerne vil have deres site hosted til 349 kr / md, så får i sgu et problem med at levere.

Vil ikke bruge mere tid på at kommentere, da jeg ikke er interesseret i tilbuddet. Eneste grund til jeg åbner munden er, at det vil gøre dit tilbud væsentligt mere seriøst og få folk herinde til at overveje det, hvis du skriver nogle realistiske grænser op for, hvad der reelt bliver leveret.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:

formuleringen "ubegrænset" kommer igen og igen op i tilbud.. og det er simpelthen for dumt. Hivs youtube ringer og siger de gerne vil have deres site hosted til 349 kr / md, så får i sgu et problem med at levere.

Vill ikke bruge mere tid på at kommentere, da jeg ikke er interesseret i tilbuddet. Eneste grund til jeg åbner munden er, at det vil gøre dit tilbud væsentligt mere seriøst og få folk herinde til at overveje det, hvis du skriver nogle realistiske grænser op for, hvad der reelt bliver leveret.

Venlig Hilsen

Allan

Yes Nemlig - det kan sgu da ikke være så svært. Tror desværre bare ikke trådstarter har sat sig ind i det produkt og endnu mindre markedet for det han vil sælge. Ved ikke hvor meget "super sælger" der er i det!

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil nu kontakte leverandører og få dem til at leverer færdig hvor alt står, og derefter ligge det ind, det vil senest ligge her i morgen, så er der ingen ting at sætte spørgsmål tegn ved, og ingen ting mellem linierne, så er alt klart og alt står på skrift

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

super sælgere søges:

vil sige jeg syntes ikke det e galt at få lavet den gratis, og kun betale 349 i måneden for hosting samt fri support.

tænk hvis du giver 8000 for at få lavet en hjemmeside, der er mange måneder fa 349 op til 8000 plus du også skal betale for hosting andre steder.

Folk der vil starte op men ikke har de store midler, har virkelig store muligheder ved dette tilbud.

Hvis man bruger Surftown som host (ligesom I gør), så kan man nøjes med 19,- pr. md. Jeg er helt med på, at hvis jeg ønsker helt nyt design hvert kvartal, så er det billigt for 4 designs.

Når I bruger Surftown til egen side, og også til kundernes side, så er I vel underlagt Surftowns betingelser?

MVH

Thomas

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 14:21

jeg ved ikke hvem de bruger, men prisen er også med fri support.
Der vil komme indlæg med det hele ind senest i morgen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

super sælgere søges:

jeg vil nu kontakte leverandører og få dem til at leverer færdig hvor alt står, og derefter ligge det ind, det vil senest ligge her i morgen, så er der ingen ting at sætte spørgsmål tegn ved, og ingen ting mellem linierne, så er alt klart og alt står på skrift

SådanYes Bedre sent end aldrigSmile

Og det er altså lynhurtigt lige at sætte de få ting op

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:38

Thomas Bang Petersen:

Når I bruger Surftown til egen side, og også til kundernes side, så er I vel underlagt Surftowns betingelser?

Hvis de nu har en VPS hos Surftown, såkan de jo glimrende selv stå for supporten,men det ændrer naturligvis ikke på at der er visse kunder som Surftown ikke ønsker og det samme må formidleren af løsninger der hostes hos Surftown gøre kunderne klart.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 14:47

ja de vil i morgen formiddag lave det hele klart, der skal ikke være misforståelser da dette er super tilbud, har også en pdc fil jeg gerne vil ende til folk om det, bare smid en pm med overskriften hjemmeside og en mail, så får i lidt der, og det sidste kommer ind her i morgen formiddag.

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 15:08

Her det i pdf, hvordan får jeg det her ind?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Lagersalg123 - JEN:

Hvis de nu har en VPS hos Surftown, såkan de jo glimrende selv stå for supporten,men det ændrer naturligvis ikke på at der er visse kunder som Surftown ikke ønsker og det samme må formidleren af løsninger der hostes hos Surftown gøre kunderne klart.

Uanset om de har VPS eller alm. webhotel, kan de sagtens selv stå for supporten (overfor deres kunder). Min pointe er mere, at der ikke er fri trafik hos Surftown.

MVH

Thomas

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)