Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få gratis lavet en webshop eller hjemmeside

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jo lige netop dét din "kontakt" kunne finde ud af... hvis ikke, så er de da ikke fem potter pis værd! (sorry)

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:24

Husk læs reglerne

Husk vis får sider der trækker trafik kan det kost ekstra kr

Ændringer inden for 45 dage kan forkomme i forretnings betingelser

Person data altså hvem der er på sidens domæner hvad sker vis en overtræder så lukker alle dine hosting sider , så meget god ide at købe helt fuldt uafhænging server , når man tilbyder webhotel til andre , derved beskytter man kunden vis en anden kunden overtræder reglerne, alt andet er useriøs

http://surftown.dk/forretningsbetingelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Jeg skal skam ikke benytte mig af dét tilbud - hoster p.t. hos One.com og har også selv en 1000 GB server stående i bryggerset, som jeg kan overveje at bruge ;)

Men jeg synes at trådstarteren skulle holde hvad han lovede tidligere i tråden...

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Hej med dig,

Jeg er new in business og har flere ideer til sites, som jeg skal ud og ha' konstrueret, noget simpelt, andet kompliceret:

* Et stort brugergenereret helsesite med interaktion, som skal rumme flere leksika, have spørgepanel, blogs, tråde, sms-tjenester etc.

* En webshop, som skal sælge prikker og prints til biler til forskellige kvindelige målgrupper. Med mulighed for upload af egne tekster, logo - og billeder, når bilen er pyntet. Og både danske og udenlandske kort. Og gerne på flere sprog. Og med mulighed for at vise videoinstruktioner.

* En simpel hjemmeside, som blot skal præsentere min kernebusiness, som er foredrag, journalistisk, pr, pressemedelelser, reigeringsarbejde, festsange, bøger, artikler mv.

Hvis din annonce er oprigtigt ment, vil jeg meget gerne have et møde med din leverandør, så kan vi jo så, hvad han kunne have lyst til?

Mange venlige hilsner Lilli Henriksen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hej kan man få en gratis hjemmeside i nu
Side 8 ud af 8 (75 indlæg)