Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få gratis lavet en webshop eller hjemmeside

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min kontakt har skudt en kampagne igang, hvor de gratis laver en hjemmeside eller en webshop til dig eller dit firma.
Med får du også muligheden for hvis du konakter dem, vil de lave det om på hjemmesiden du ønsker.

Har du allerede en hjemmeside du gerne vil have optimeret eller lavet om, så gælder det også med i tilbuddet.

SÅ skal du på nettet eller have lavet hjemmesiden om, så smid en besked til mig, så sætter vi et møde op når det passer jer.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:07

Udmærket tilbud.
Måske du skulle overveje at skrive lidt mere info om hvilken type webshop du/I vil lave?
Flash, presta, magento ?

Vh Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 15:22
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25

De fleste der siger gratis kræver et retur links i bunden af siden , så man får lidt link værdi , men ellers vis ikke kræver noget links retur mv. er det godt nok et super tilbud som man ikke kan sige nej til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 17:46

ja det er et super tilbud som alle kan bruge, det de bruger er referencer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:50

Du bliver nødt til at komme med lidt flere informationer. Din kontakt? Har de en hjemmeside? Hvorfor er det gratis? For at få referencer? Osv. :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 17:56

ja det er for referencer, de laver flere webshops og hjemmesider dagligt, så det bliver lige som du ønsker det.
De bruger drupal

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 22:28

Syntes du snakker lidt uden om, kan vi ikke få et link, så vi kan se hvad det drejer sig om :-)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 09:55

snakker ikke uden om, men har ikke så stor forstand på com, men smid en pm med din mail, så skal jeg sende dit lidt info

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 17:49

Jeg tager hatten af hvis I tilbyder folk en gratis hjemmeside eller webshop der bliver lavet præcist efter kundens krav og ønsker til funktionalitet og unikt design.

Ligesom andre i tråden, tror jeg det ville være en god idé at beskrive hvem I er, hvad jeres forudsætninger er for at kunne lave en hjemmeside etc.

Jeg skriver det for at hjælpe jer, for jeg tror de mange tvivlsspørgsmål kan holde nogle personer tilbage, fra at kontakte jer og det er jo synd når I ligefrem tilbyder at lave en hjemmeside/webshop gratis.

Side 1 ud af 8 (75 indlæg)