Min kontakt har skudt en kampagne igang, hvor de gratis laver en hjemmeside eller en webshop til dig eller dit firma. Med får du også muligheden for hvis du konakter dem, vil de lave det om på hjemmesiden du ønsker.
Har du allerede en hjemmeside du gerne vil have optimeret eller lavet om, så gælder det også med i tilbuddet.
SÅ skal du på nettet eller have lavet hjemmesiden om, så smid en besked til mig, så sætter vi et møde op når det passer jer.
De fleste der siger gratis kræver et retur links i bunden af siden , så man får lidt link værdi , men ellers vis ikke kræver noget links retur mv. er det godt nok et super tilbud som man ikke kan sige nej til
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tager hatten af hvis I tilbyder folk en gratis hjemmeside eller webshop der bliver lavet præcist efter kundens krav og ønsker til funktionalitet og unikt design.
Ligesom andre i tråden, tror jeg det ville være en god idé at beskrive hvem I er, hvad jeres forudsætninger er for at kunne lave en hjemmeside etc.
Jeg skriver det for at hjælpe jer, for jeg tror de mange tvivlsspørgsmål kan holde nogle personer tilbage, fra at kontakte jer og det er jo synd når I ligefrem tilbyder at lave en hjemmeside/webshop gratis.