Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermesse 2011 i Køge

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ohøj Aminoer!

Som flere sikkert har bemærket på den seneste tids reklamer, er der snart Iværksættermesse i Køge. Der lidt over et måned til endnu, da messen afholdes den 26 marts 2011.

Jeg var med som helt almindelig besøgende sidste år, hvilket var en rigtig god oplevelse. Sidste år var der en lang række gode indlæg, og det er jeg helt sikker på at der også vil være i år.

Så sæt kryds i kalenderen den 26. marts, og tilmeld dig allerede nu - det er helt gratis.

Skulle have lyst til at booke en stand, har du også mulighed for det. Jeg var selv sent ude inden iværksættermessen i Forum ift. tilmelding, og nåede det alligevel. Personligt tror jeg at du har mindst lige så god mulighed for at sælge i Køge, som i Forum. Min opfattelse var at der var langt flere "rigtige" iværksættere i Køge, hvor der i Forum var lang flere handelsskoleelever samt nysgerrige. Fik jeg sagt at en iværksætterstand kun koster 425 kr. pr. m2, samt standardstand for 750 kr. pr. m2.

Se mere på Amino Events.

Jeg er ikke med til planlægge messen, men håber bare på at se en masse glade Aminoer. Ses vi?

/ Emil Blücher

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:08

Frederik Grønholdt Petersen:

Drengene fra Billigmagento kommer :-) Ses i Køge!

Lyder rigtigt godt!

Jeg glemte vist at sige, at der igen i år vil være et stort netværksområde, som vil være frit tilgængelig. Her skulle der være god mulighed for at udvide sit netværk, gennem nye kontakter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:49

Jeg vil også deltage på denne dag - ser frem til en spændende dag :)

mjtrading.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:35

Hvilke Amino´s forventer ellers at dukke op  ?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:56

Emil Blücher:

Ohøj Aminoer!

Som flere sikkert har bemærket på den seneste tids reklamer, er der snart Iværksættermesse i Køge. Der lidt over et måned til endnu, da messen afholdes den 26 marts 2011.

Jeg var med som helt almindelig besøgende sidste år, hvilket var en rigtig god oplevelse. Sidste år var der en lang række gode indlæg, og det er jeg helt sikker på at der også vil være i år.

Så sæt kryds i kalenderen den 26. marts, og tilmeld dig allerede nu - det er helt gratis.

Skulle have lyst til at booke en stand, har du også mulighed for det. Jeg var selv sent ude inden iværksættermessen i Forum ift. tilmelding, og nåede det alligevel. Personligt tror jeg at du har mindst lige så god mulighed for at sælge i Køge, som i Forum. Min opfattelse var at der var langt flere "rigtige" iværksættere i Køge, hvor der i Forum var lang flere handelsskoleelever samt nysgerrige. Fik jeg sagt at en iværksætterstand kun koster 425 kr. pr. m2, samt standardstand for 750 kr. pr. m2.

Se mere på Amino Events.

Jeg er ikke med til planlægge messen, men håber bare på at se en masse glade Aminoer. Ses vi?

/ Emil Blücher

Har da planer om at komme (igen :o)

Ved nogen om der er en Aminotastic på tegnebrættet i den forbindelse ?

mvh

Jan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:00

kommer med glæde, vi ses

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:01

Vil også være at finde d. 26 :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:07

Det skal nok blive godt det der.

Kigger også forbi :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person