Ohøj Aminoer! Som flere sikkert har bemærket på den seneste tids reklamer, er der snart Iværksættermesse i Køge. Der lidt over et måned til endnu, da messen afholdes den 26 marts 2011. Jeg var med som helt almindelig besøgende sidste år, hvilket var en rigtig god oplevelse. Sidste år var der en lang række gode indlæg, og det er jeg helt sikker på at der også vil være i år. Så sæt kryds i kalenderen den 26. marts, og tilmeld dig allerede nu - det er helt gratis. Skulle have lyst til at booke en stand, har du også mulighed for det. Jeg var selv sent ude inden iværksættermessen i Forum ift. tilmelding, og nåede det alligevel. Personligt tror jeg at du har mindst lige så god mulighed for at sælge i Køge, som i Forum. Min opfattelse var at der var langt flere "rigtige" iværksættere i Køge, hvor der i Forum var lang flere handelsskoleelever samt nysgerrige. Fik jeg sagt at en iværksætterstand kun koster 425 kr. pr. m2, samt standardstand for 750 kr. pr. m2. Se mere på Amino Events. Jeg er ikke med til planlægge messen, men håber bare på at se en masse glade Aminoer. Ses vi? / Emil Blücher |
Drengene fra Billigmagento kommer :-) Ses i Køge!