Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - hvor langt vil de gå ?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melina Jørgensen:

Men at trustpilot giver firmaer lov til at kommentere på en anmeldelse, må da være luksus for firmaet, da de har mulighed for at forsvare sig overfor eventuelt forkert anklage.

Ja, det skulle man tro!

Problemmet er at rigtig skidt anmeldelse, den hænger rigtig længe ved, og så kan man nok skrive nok så meget, mistanken vil stadigvæk være der. Jeg har prøvet det på egen krop, og jeg ville have ønsket at kunden havde valgt en dialog med mig istedet for at skulle svine mig til :-( Vi kan alle lave fejl, der kan være forskellige forventninger til ting

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:21

Sjovt inlæg dette, jeg bruger selv trustpilot og mener bestemt de har deres fordele men også deres ulemper.

Det jeg kan blive harm over er hvis du ser på hvad de forskellige stjerner står for, 1 stjerne sådan 2 stjerner sådan osv. osv så kan jeg ikke forstå en kunde kan få lov til at give en stjerne for at et produkt ikke er på lager og kan sendes samme dag.

"1 stjerne gives for den totalt uacceptable oplevelse hvor virksomheden har behandlet dig helt urimeligt groft."

Dette mente jeg jo ikke at kunne være rigtigt vi skulle have 1 stjerne for dette problem, men trustpilots svar var at kunden må bedømme som de vil, fair nok men hvorfor er der så de beskrivelser af hvad de forskellige stjerner står for når det alligevel ikke har sammenhæng med der reelle forløb ??? dette mener jeg er et stort problem for trustpilot og dem der får en sådan anmeldelse.

Jeg har så også oplevet at trustpilots sælgere totalt oversælger deres produkt og muligheder, jar har en shop hvor jeg specifikt sagde hvilke begrænsninger der var og muligheder, hvor sælger siger det ikke er noget problem selv uden at skulle betale en programmør for at lave opsætningen.
Super tænker jeg og siger tak for tilbudet, det viser sig så at netop den funktion jeg har betalt for som den gratis udgave ikke kunne klare, alligevel kræver en programmør=x tusinde kr.

Jeg skriver til trustpilot at jeg ikke ønsker at betale de hvis ca. 7000kr. for ingen ting, men det vil de ikke høre tale om da de jo ikke kan vide hvad deres sælgere siger og ikke siger. Hvad er det da for en useriøs måde at tackle sådan et problem på, vi er stadig ikke nået til enighed da jeg nægter at betale for noget som ikke virker uden en ekstra udgift for mig.

Nå dette indlæg blev lige lidt længere end jeg havde tænkt :)

Hilsen Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:26

Hej Peter

Fornuftig indspark fra dig :-)

Ja deres stjerne anmeldelser er ikke fem potter pis bevendt.
Nu har jeg godt nok givet udtryk for i en tidligere post at jeg er fløjtende ligeglad med hvormange stjerner vi som virksomhed får sålænge anmeldelserne er sande.

Men det er korrekt at føler kunden sig uretfærdig behandlet så får du pr. automatik 1 stjerne.

Jeg har haft denne vendt med Trustpilot for længe siden og som du nok har gættet så var svaret ligeså uanvendeligt som resten af deres koncept - nemlig at en forbruger må anmelde som de vil - ja godmorgen, hvad skal vi så bruge det til ?

Men at få Trustpilot til at indse de har fejl kan du godt glemme de lever i deres egen verden med deres egne regler og det tror jeg ikke kan ændres ved.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:07

Bærbar.com:

Fashion

Du fik helt ret, der lå et svar her til morgen fra Trustpilot
Jeg tror ikke budskabet er feset ind men det kommer nok:

Surprice ;D Sikke en overraskelse hehe

Vi har 7-9-13 endnu ik fået en mail, men tror os jeg gav tydeligt udtryk for, hva der ville ske med sådan en tidligere...

En skam at Trustpilot ik gider lytte til dem, som egentlig er deres kunder. Men det må de om...

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:58

Det må siges at være en underlig måde trustpilot fører forretning på. De virker til at være mest interesserede i nye kunder og indtjening fremfor at pleje nuværende kunder, lidt ligesom fitnessdk.

Man kan jo kun ryste på hovedet!!!!!!!!

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Melina Jørgensen:

Det må siges at være en underlig måde trustpilot fører forretning på. De virker til at være mest interesserede i nye kunder og indtjening fremfor at pleje nuværende kunder, lidt ligesom fitnessdk.

Man kan jo kun ryste på hovedet!!!!!!!!

Præcis... De har også jagtet os mht til MaxiWeb... Og han blev helt sur, da jeg fortalte ham at jeg tror vi vælger at bruge en facebook side istedet for deres service... Det må sgu da være mindst ligeså godt, er der da mindre fake profiler på FB :)

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 18:05

Jannik Hansen:

Præcis... De har også jagtet os mht til MaxiWeb... Og han blev helt sur, da jeg fortalte ham at jeg tror vi vælger at bruge en facebook side istedet for deres service... Det må sgu da være mindst ligeså godt, er der da mindre fake profiler på FB :)

Jeg forstår faktisk ikke, at folk stadig bruge truspilot, når der findes sociale netværk som twitter og facebook, hvor de unge forbrugere er 24/7. Mon ikke trustpilot stille og roligt dør hen, fordi de lever en overflødig service som de unge slet ikke gider søge efter. Alt de har brug for er på google, facebook og twitter.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:26

Det skal siges at Google er lige på trapperne til at knuse sider som TrustPilot, Krak, DGS osv i deres søgeresultater, da bliver betragtet som " content farms " , altså sider som lever af andre folks materiale på nettet og så tjener penge på det. At så Google gør det samme, og at de bare er ude på at fjerne deres fjender fra søgningerne, det en anden sag.

Selvfølgelig gider Google ikke se på Trustpilot i søgeresultaterne , når de selv lancerer Google Places / Hotpot

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 18:30

Interessant tiltag!! Så når Google vel snart monopol status.

Men alle firmaer er vel interesserede i at eliminere trusler fra konkurrenter. Om man så hedder Google eller fx microsoft!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:35

Google bestemmer jo selv hvad de vil vise i deres egen søgemaskine. Og set sådan helt neutralt, så er jeg også ved at være alvorlig træt af dem der laver content farms og så lige krydrer dem med at opkræve betaling for at være der, uden at have bedt om at være der. DET gør Google trods alt ikke. Der er grænser for klammo man kan være

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)