Ja, det skulle man tro! Problemmet er at rigtig skidt anmeldelse, den hænger rigtig længe ved, og så kan man nok skrive nok så meget, mistanken vil stadigvæk være der. Jeg har prøvet det på egen krop, og jeg ville have ønsket at kunden havde valgt en dialog med mig istedet for at skulle svine mig til :-( Vi kan alle lave fejl, der kan være forskellige forventninger til ting |
Sjovt inlæg dette, jeg bruger selv trustpilot og mener bestemt de har deres fordele men også deres ulemper.
Det jeg kan blive harm over er hvis du ser på hvad de forskellige stjerner står for, 1 stjerne sådan 2 stjerner sådan osv. osv så kan jeg ikke forstå en kunde kan få lov til at give en stjerne for at et produkt ikke er på lager og kan sendes samme dag.
"1 stjerne gives for den totalt uacceptable oplevelse hvor virksomheden har behandlet dig helt urimeligt groft."
Dette mente jeg jo ikke at kunne være rigtigt vi skulle have 1 stjerne for dette problem, men trustpilots svar var at kunden må bedømme som de vil, fair nok men hvorfor er der så de beskrivelser af hvad de forskellige stjerner står for når det alligevel ikke har sammenhæng med der reelle forløb ??? dette mener jeg er et stort problem for trustpilot og dem der får en sådan anmeldelse.
Jeg har så også oplevet at trustpilots sælgere totalt oversælger deres produkt og muligheder, jar har en shop hvor jeg specifikt sagde hvilke begrænsninger der var og muligheder, hvor sælger siger det ikke er noget problem selv uden at skulle betale en programmør for at lave opsætningen.
Super tænker jeg og siger tak for tilbudet, det viser sig så at netop den funktion jeg har betalt for som den gratis udgave ikke kunne klare, alligevel kræver en programmør=x tusinde kr.
Jeg skriver til trustpilot at jeg ikke ønsker at betale de hvis ca. 7000kr. for ingen ting, men det vil de ikke høre tale om da de jo ikke kan vide hvad deres sælgere siger og ikke siger. Hvad er det da for en useriøs måde at tackle sådan et problem på, vi er stadig ikke nået til enighed da jeg nægter at betale for noget som ikke virker uden en ekstra udgift for mig.
Nå dette indlæg blev lige lidt længere end jeg havde tænkt :)
Hilsen Peter