Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solcenter ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoér

Er der nogen her der ved noget om at drive et solcenter ?

Går lidt og overvejer om det kan betale sig at starte et op, der er ikke andre i den by jeg overvejer at starte det

Hvor meget arbejde er der i det i forhold til indtjening ?

Hvad koster et solarie opstillet med pengeautomat ?( skal selvfølgelig have mere end et )

Så hvis der lige er en "solkonge" her der kunne komme med lidt info, vil jeg være taknemlig

:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:59
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 15:39

Vil da lige sige at skal du ud i leasing af sole, så kan det ikke svare sig, med mindre det er en kæmpe by og så er der nok sole der i forvejen.

Men syntes da du skulle prøve at undersøge om du ikke kan købe brugte sole fra nogle solcentre der er lukket. evt. på guloggratis eller dba.

Håber du får held med det.

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 18:20
Er solcentre ikke ved at være fuldstændig ude og ukorrekte pga sundhedsfare? Tænker bare det er trist at starte sådan et op, hvis Sundhedsstyrelsen så forbyder brug af det? Mener allerede de fraråder unge under 16/18 år at gå i solarie?!
Sorry for kedeligt pip, syntes bare det var relevant også.
Vh
Heidi
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:49

Som Heidi skriver er det vigtigt at du tager fremtidsudsigterne med i dine overvejelser.

Som det er pt. får solcentre rigtig meget (negativ) omtale i medierne og mon ikke også der er nogle politikere der går og småsnakker om det i hjørnerne? ;)

Dermed ikke sagt at jeg mener at fremtiden for solcentre ikke eksisterer, men blot at man i en branche som denne bør være rigtig fornuftig og prøve at spore sig ind på og researche lidt på hvordan fremtiden muligvis kunne se ud.

Det er nuengang ærgeligt at få lavet et nyt lækkert solcenter for blot at lukke det ned kort tid efter fordi der er kommet nogle nye regler og retningslinjer. :)

Det er blot en tanke og en opfordring til at få undersøgt fremtiden for branchen, så vi ender med en amino der er ked af det fordi et projekt (der måske kunne være dødsdømt på forhånd?) er gået i vasken.

Men ellers syntes jeg bare du skal køre på og få smedet imens jernet(solen) er varm ;)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:10

Det er da også noget jeg har gået og tænkt over, for de snakker meget om det er sundheds skadeligt......men jeg tror ikke på det bliver forbudt i DK

Det er jo også sundheds skadeligt at ryge og det er da ikke forbudt endnu

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:07

Peter Bøgh Larsen(golfhouse):

Vil da lige sige at skal du ud i leasing af sole, så kan det ikke svare sig, med mindre det er en kæmpe by og så er der nok sole der i forvejen.

Men syntes da du skulle prøve at undersøge om du ikke kan købe brugte sole fra nogle solcentre der er lukket. evt. på guloggratis eller dba.

Håber du får held med det.

Peter

Har et hold venner, der har startede et solcenter, hvor de har været ude og lease alle deres sole.

En sol holder ca 5 år og den skulle du gerne kunne afbetale på 3 år og så har du de sidste 2 år til at tjene den hjem igen. De er med i en af de store kæder og det eneste de gør er, at skifte rør og hente penge. De har en ansat til at se efter centeret og gøre rent.

De vil ikke helt ud med, hvad de tjener på det, men de har planer om at åbne 2 mere, så tror det må være okay.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 21:16

vespa:

Det er da også noget jeg har gået og tænkt over, for de snakker meget om det er sundheds skadeligt......men jeg tror ikke på det bliver forbudt i DK

Det er jo også sundheds skadeligt at ryge og det er da ikke forbudt endnu

Det kan godt være at det ikke (endnu?) er forbudt at ryge i DK, men der skal ikke meget mere til end en 7. klasses eksamen til at se at vi bevæger os i den retning med raske skridt, på baggrund af nye regler, restriktioner og afgifter. Man (Læs: politikere, sundhedsstyrelsen mv.) håber selvfølgelig på at alle disse stramninger stille og roligt vil "kvæle" rygerne i sidste ende :)

Og det er netop det jeg mener (måske) kunne være fremtiden for solcentre.

Det var min pointe :)

Hvorvidt det er godt eller skidt kan vi altid tage en debat om en anden god gang :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)