Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forundret over stor blogeffekt!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Superfedt. Tillykke med det Big Smile

Jeg studsede over et par af kommentarerne på nogle af blog'sene - mindst to af kommentarerne gik på om prisen var 57 kroner pr. styk eller pr. bundt, så måske skulle du gøre det lidt tydligere på netop den vare.

Der er jo garanteret andre der kommer i tvivl også - og så kan de jo hurtigt være væk uden at købe noget.

mvh

Jan

Ja sagen er at vi stort set kun har erhvervskunder normalt og ikke er sat op til at handle b2c.
Så vores priser bliver vist eks moms (men selvfølgelig inkl moms osv i kurven, så folk kan se, hvad den endelig pris er).

- og så er prisen (57 kroner) for et bundt med 20 styk i, da vi kun sælger dem i bundter á 20 og ikke sælger dem stykvis.. Det kan måske virke forvirrende, hvis man helst vil se stykprisen, men vi har gjort det sådan, da vi kun vil sælge hele bundter. Det samme gælder for andre varer, man kan fx kun købe en hel kasse boblekuverter og ikke stykvis.

Jeg har ikke kunnet finde en bedre måde at gøre det på.. (Forslag modtages gerne).

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 08:37

Jakodan.dk:
Jeg har ikke kunnet finde en bedre måde at gøre det på.. (Forslag modtages gerne).

Jeg kan se at du har sat det her ind (jeg ved ikke om det var der til at starte med)

Størrelse A4 - 10 cm højde.
Format 305 x 215 x 100 mm.
Vægt pr. stk. ca. 134 gram.
20 stk. bund + låg.
Pris pr. æske 2,85 kr. ekskl. moms.

Det kunne måske flyttes længere op - og så skulle du måske tilføje :

Pris pr. æske 2,85 kr. ekskl. moms. (sælges kun i hele bundter á 20 stk)

Eller måske rette det til

Prisen er for et bundt á 20 stk. og er ekskl. moms

og helt fjerne pris pr. æske (så har du ikke flere priser at rette hvis du skal ændre pris på varen).

Jeg tror ikke at de som sådan ønsker at kende stk.prisen, men mere at få fjernet tvivlen om det er en bundt-pris eller stk. pris.

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 08:38

Jeg glemte lige : Linket til videoen sender mig ikke til en video....

mvh

Jan

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:14

Tillykke med salget!

Jeg havde heller ikke lige regnet med at det kunne give SÅ mange kunder i butikken.

Jeg vil da helt sikkert, også prøve det af med min shop med salg af maling og malertilbehør til billige priser. Det er jo lige nu og fremad at der er kunder til det.

Tak for tippet Yes

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:15

Technocowboy:

Jakodan.dk:

Jeg kan se at du har sat det her ind (jeg ved ikke om det var der til at starte med)

Størrelse A4 - 10 cm højde.
Format 305 x 215 x 100 mm.
Vægt pr. stk. ca. 134 gram.
20 stk. bund + låg.
Pris pr. æske 2,85 kr. ekskl. moms.

Det kunne måske flyttes længere op - og så skulle du måske tilføje :

Pris pr. æske 2,85 kr. ekskl. moms. (sælges kun i hele bundter á 20 stk)

Eller måske rette det til

Prisen er for et bundt á 20 stk. og er ekskl. moms

og helt fjerne pris pr. æske (så har du ikke flere priser at rette hvis du skal ændre pris på varen).

Jeg tror ikke at de som sådan ønsker at kende stk.prisen, men mere at få fjernet tvivlen om det er en bundt-pris eller stk. pris.

mvh

Jan

Tak for forslag..

Ja det er nok i virkeligheden bare helt enkelt det vi skal - sætte en tekst ind hvor der står, at prisen er for x-antal og er ekskl. moms.. Så er spørgsmålet bare hvor mange som læser teksten, men det kan være vi kan finde et andet sted at skrive det.. det må jeg lige få kigget på!

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 18:33
Hvor flot! Tak fordi du delte det med os ;-)
Heidi
Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 15:47

Fedt historie! :-)

Måske du skulle overveje at udnytte det.. evt. foreslå ideén eller lave en seperat webshop med (de samme) kasser bare henvendt til private formål som f.eks. sko o.lign ;-)

- Nikolaj Gilstrøm.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:04

Nikolaj Gilstrøm:

Fedt historie! :-)

Måske du skulle overveje at udnytte det.. evt. foreslå ideén eller lave en seperat webshop med (de samme) kasser bare henvendt til private formål som f.eks. sko o.lign ;-)

- Nikolaj Gilstrøm.

.. det har vi faktisk snakket om længe :-) Der er bare meget mere håndtering ved ordre til private, som jo vil have 5 af den boblekuvert og 3 af den - hvor vi normalt sælger hele pakker. Så det bliver ikke lige nu, for det har vi ikke bemanding til.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)