Vi banker dem da også til næste år igen vis vi mødes igen FCK er klart dem jeg tror helt på |
Godt for FCK at David Luiz ikke er spilleberettiget!
Vi banker dem da også til næste år igen vis vi mødes igen FCK er klart dem jeg tror helt på |
Godt for FCK at David Luiz ikke er spilleberettiget! |
Nå Drenge og piger... Hvad taber i med næste gang? :).. 3-5 mål? :P |
jeg tror vi vinder for jeg er jo Dansker og holder derfor med FCK |
Nåhhhh.... Bitre dreng. Er dit hold ikke med, og så må du hate mod de hold, der er gode i Danmark nu? Det må være ærgerligt at have det sådan, og så endda komme ud med det offentligt... Det er meget muligt at "vi" taber, også selvom jeg skal på Stamford Bridge og heppe på FCK, ligesom sidste gang holdet var i Chelsea, hvor kampen endte 1-1. |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Bitre dreng ligefrem.... Nu er det sådan det eneste hold for mig er CFC.... så kom igen :).... Holder ikke med noget hold i Dk... Så om det var Agf, Aab eller Brøndby, de skulle møde... ville jeg holde med Chelsea... Ha ... Så kom igen :) |
Synes det er super for Fck.... De er et ret skræmmende hold... så lad gå da ;).... i må godt vinde med 1 mål :) |
Ligegyldig hvem du holder med, var det en mystisk ukonstruktiv kommentar. Små mennesker holder med de store hold, og håner de små hold. Det er ihvertfald let. Men det er da fint for dig at du holder med Chelsea, så går jeg udfra at vi mødes på stadion..... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Ahhh ok så jeg håner ligefrem Fck????.... du er godt nok i weekendhumør :)...
Små mennesker holder med stor hold???... Hmmm forstår ikke????. Ved sgu ikke lige hvor stor Chelsea var da træneren var Glen Hoddle??
|
Vis din kommentar ikke var kun for at håne FCK , så er det bare sådan du taler og skriver normalt når du snakker med andre mennesker , det får du ikke venner af, efter min mening kun meget dårlige uvenner |