Efter at have læst om dem på Trustpilot - så tør jeg ærligtalt ikke bestille
Jeg springer os over... De overholder ik engang reglerne for korttransaktioner :S
Fair nok de køre sådan en kampagne, men hvis de så hæver pengene, selvom FCK vinder, så er vi jo lige vidt... Så kan man bruge time efter time efter time på at få pengene retur, og i sidste ende har man ik sparet en skid!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
I forhold til mit tidligere indlæg, så kan det godt være de har nogle regler de skal følge, jeg er bare ikke typen der gider slås med at ringe og skrive,og bruge flere timer på at få den vare som faktisk skulle ha ligget i min postkasse for 2 mdr siden.
Men kan høre fra jer andre at det ikke kun er mig som har dårlig erfaring med dem, og det var faktisk hvad jeg sagde til ejeren da jeg snakkede med ham.
"Jeg syntes det er et pisse fedt koncept, men hvis i behandler alle kunder som i har behandlet mig så graver i virkeligt jeres egen grav og det er ærgerligt for der er grundlag for en god forretning".
Jeg har faktisk besluttet ikke at bestille noget alligevel, på grund af de dårlige anmeldelser. Ser frem til at høre om I andre får Jeres varer. Så er jeg på næste gang
Hvis i vil bestille og udnytte tilbuddet (med øje for at returnere hvis Chelsea vinder) skal i ikke skrive det her, for der bliver holdt øje med den her tråd :)
Og de forsikrer hver enkelt order, så de mister en del penge hvis man returnerer tøjet ved FCK nederlag. Men det er jo en del af gamet kan man mene! :)
Jeg var en af dem der benyttede mig af dette tilbud og selvfølgelig ville beholde tøjet selvom FCK ikke vandt.
Jeg bestilte på dagen for kampen og ærgrede mig over at det ikke blev til sejr, men glædede mig alligevel til at få tøjet. Det var så først her, at jeg bemærkede alt det ekstra der var skrevet i tråden omkring anmeldelserne på trustpilot. Så jeg begyndte at blive lidt mistænkelig om jeg mon ville få mit tøj nogensinde.
Men i dag kom der en sms og en mail om at det kunne hentes i den lokale Blockbuster (hvor jeg havde valgt at få det leveret) og alt i kassen er som ønsket (på nær bukserne som nok skal være en størrelse større, men det regner jeg med at klare med dem over telefonen imorgen).
Så herfra til butikken
Mvh. Christian
(Skal lige nævne, at jeg INTET tilhørsforhold har til butikken)