Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode programmøre/kodere.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.

Min kammerat og jeg er i gang med at starte et firma da vi har fået en kanon god ide til et nyt website.

Derfor søger vi programmøre/kodere til at kode sitet og stå for vedligeholdsen.

Vores ide er anderledes og der findes ikke nogen hjemmeside med det vi vil lave.

du vil ikke få nogen løn for dette som du skal lave, Men der i mod vil du eje 5% af firmaet.

vi søger en koder/programmør som er sikker i sit kode fag og kan disse sprog.

PHP

Javascript

HTML

JQUERY

det er et plus hvis du kan SEO

Du kommer kun til at stå for at kode og holde siden ved lige.

Der bliver lavet kontrakter og papir på alt.

Hvis du syntes det lyder noget for dig så kan du skrive til os på webudvikler1@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:54

hmm... Udvikle en side for at få 5% af overskudet??

Så i tjener 95% på en idé som andre så skal lave for jer??

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:00

Jeg tænkte det samme. Tvivler stærkt på at nogen vil gå med til det, tror i bør lægge nogle kontanter ud også. Man skal bruge penge for at kunne tjene penge, og hvis jeres idé er så god som du siger, kan i jo sagtens låne penge i banken til det.

Mvh.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:02

Hej niclask

Desværre tvivler jeg på at du vil finde nogen som helst der gider atgøre det for 5% af firmaet. Sådanne opgaver plejer at give betydeligt mere.

Hvis I mener at jeres idé er så god, så bør i også være klar til at investerer mere i det selv. Enten ved at give flere procent (måske 40% - kommer selvfølgelig an på hvor stor en del programmøren skal stå for), eller så smid penge i projektet.

Hvis I ikke er villige til dette, vil jeg ikke sige at I er sikre nok på jeres idé til at fører den ud i livet :-)

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja stå for at kode siden og holde den ved lige for at få 5% af overskudet

Jeg kan godt se at det ikke lyder af meget men det kan meget nemt gå op at blive mange penge selvom det kun er 5% dog skal du huske på at det er kun kodning af siden og vedligeholdesen som du står for. Du skal ikke skyde penge i firmaet eller noget som helst.

Mvh. Niclas

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:13

niclaskk:
dog skal du huske på at det er kun kodning af siden og vedligeholdesen som du står for

Det kunne jo lyde som om koderen skal lave 95% af arbejdet. Hvad skal du og din makker lave?

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:14

Du må nok diske nogle kontanter på bordet, alt afhængig af størrelsen af siden kan udvikling og vedligeholdelse været rigtig dyrt. Ikke sjældent det kommer op på over 200k hvis der er tale om stort system og så er det ret surt at stå med 5% af virksomheden som ikke engang giver en medbestemmelse i noget som helst.

PHP/JQuery/SEO erfaringer er langt mere værd end det.

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 19:18

Koderen kommer ikke til at lave 95% af arbejdet der er meget arbejde udover at kode og vedligeholde en side. Firmaet skal markedsføres, skaffe kunder, regnskaber, udvikling osv.

Jeg syntes det er super at få en masse feedback på dette men som sagt søger jeg en som det kunne have en interesse for. Der med sagt at jeg er klar over der er en masse som ikke vil dette.

Mvh. Niclas

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:28
Hvad er potentialet? Skal gerne bidrage med noget, men skal vide meget mere om projektet og mulig indtægt inden jeg gør noget. Og så må de 5% da være til diskussion?
Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 19:39

Hej jjn.

kan du ikke skrive på den email jeg har skrevet så kan vi snakke lidt der.

Selvfølgelig er de 5% til at diskutere.

Mvh. Niclas

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)