Hej Niclas Jeg må desværre tilslutte mig de delte meninger. Du bliver enten nød til at genoverveje hvor stor en andel en programmør skal have, eller betale dig fra at få udviklet din hjemmeside. Problemet ved dit forslag, er primært at det i givet fald er programmøren der løber hele risikoen og har en stor del af arbejdsbyrden på sine skuldre for kun 5 %! Hvad hvis projektet ikke går som planlagt og det bliver en fiasko, så er det KUN programmøren der har spildt sin tid, for markedsføring, regnskaber og lignende er alt sammen noget der først kommer efter hjemmesiden lavet. Jeg vil derfor anbefale, at du tager den konstruktive feedback til dig og hvis der ikke er tale om noget super avanceret system eller hvis du ikke har råd til at få lavet en hjemmeside, er du altid velkommen til at lave din egen hjemmeside gratis hos os. |
Jeg har ikke helt den samme holdning som de andre. I skal ikke diske op med kontanter.
Problemet er at I er meget anonyme, så derfor er det en umulig opgave for en eventuel udvikler, at vurdere potentialet i projektet. Såfremt at det er et projekt med kæmpe potentiale, og i har rigtig godt styr på resten, så synes jeg det er fair nok.
Men tvivlen kommer også mig tilgode, når I dog stadig vil give procenter væk. Hvis I virkelig tror på det, og det kan blive kæmpe, så er det ofte en bedre løsning at betale sig fra programmeringen :-)
Det er også en god idé hvis I skriver om det er over et år at programmøren skal bruge 100 timer, eller 100 timer på de næste to uger.
Held og lykke med det.