Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Throw-in nr.1 på Google : )

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes... så er jeg nummer 1 på google på ordet indkasttræningCake

Jeg er nummer 2. på søgningen indkast-træning efter mit eget indlæg her på Amino...Wink

... og så er min er min Facebook-side nr.1 på søgningen Throw-in Cake

..... men det skal blive endnu bedre endnu Big Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:33

Stort tillykke, Thomas.

Det er nogle gode resultater, at gå på weekend på Yes

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 15:37

Tillykke og godt gået!

Held og lykke med at forbedre resultaterne endnu mere!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:44

Også et stort tillykke herfra! Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:45

Tillykke med den flotte placering.

Nu gælder det bare om at fortsætte det gode arbejde. Husk at jagten på og vedligehold af de gode placeringer aldrig stopper - konkurrenterne arbejder også videre :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:48

Fedt :-) 

Så gælder det vel andre søgeord? :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Ja tillykke med placderingen i Google organiske søgning.

WinkDesværre for dig er det meget få eller ingen næsten der finder på at søge på dine ord, se her:https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

Kæmp om nogle af de andre tilgrænsede ord som "selvtillid" m.m. Mange flere der ville søge på dette ord.

Det er der meget mere gevinst ved.Jeg må skuffe dig - det er let om komme op på ord der ikke er så brugte og så stor konkurrende på. I dit tilfælde ca. 175 (se under resultater)

Jeg kunne sikkert komme højt op på f.eks. "god maler" men hav hjælper det hvis der ingen er der søger på dette, så har jeg ikke noget at bruge det til.

Men hvad så med "maler" ???? Ja den er straks værre, og stort set umuligt at komme øverst på.

Men jeg kan da prale med denne "billigt malerarbejde" Men ikke nogen stor gevinst.

Sørg for at komme højt op på ord/sætninger/fraser med mange søgende og stor konkurrence.

Ib Abildgaard, H.D.

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Uden at være et røvhul, så vil jeg også sige tillykke, men at jeg ikke forstår begejstringen for hverken indkasttræning, eller indkast-træning.

Når jeg søger efter "Throw-in" på google.dk så er din facebook-side ingen steder at se, men det er din hjemmeside derimod.

Men godt klaret - hvad du så end vil bruge førstepladsen til (på de første 2 ord naturligvis) :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja tillykke med placderingen i Google organiske søgning.

WinkDesværre for dig er det meget få eller ingen næsten der finder på at søge på dine ord, se her:https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

Kæmp om nogle af de andre tilgrænsede ord som "selvtillid" m.m. Mange flere der ville søge på dette ord.

Det er der meget mere gevinst ved.Jeg må skuffe dig - det er let om komme op på ord der ikke er så brugte og så stor konkurrende på. I dit tilfælde ca. 175 (se under resultater)

Jeg kunne sikkert komme højt op på f.eks. "god maler" men hav hjælper det hvis der ingen er der søger på dette, så har jeg ikke noget at bruge det til.

Men hvad så med "maler" ???? Ja den er straks værre, og stort set umuligt at komme øverst på.

Men jeg kan da prale med denne "billigt malerarbejde" Men ikke nogen stor gevinst.

Sørg for at komme højt op på ord/sætninger/fraser med mange søgende og stor konkurrence.

Ib Abildgaard, H.D.

Råd & Mal

Hvorfor så selvfed?

Hvad skulle en mand der har om "indkasttræning" på sin hjemmeside, med en 1. plads for "selvtillid"?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:06

Ja....Jeg får jævnligt forespørgsel på indkast-træning gennem de 2 søgninger...

...men jo, der er da stadig plads til forbedringer Big Smile

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)