Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Throw-in nr.1 på Google : )

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet 581 besægende fra et indlæg på Sporten.dk

Der er kommet 62 fra Amino

18 fra google

11 direkte

og små lidt fra throw-in.dk, Facebook, m.m.

Lad os se om det giver noget salg...

men kommentaren på sporten.dk havde et lille link, så det kunne ses på statestikken...

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 01:03

Ja...nu skal der arbejdes med bloggen i fremtiden...

Der har været 676 absolut entydige besøgende (er det det samme som unikke?)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Grønnemark:

Ja...nu skal der arbejdes med bloggen i fremtiden...

Der har været 676 absolut entydige besøgende (er det det samme som unikke?)

Ja det mener jeg det er unikke besøgende  Smile

Mener dog google skal gøres noget seriøst ved for sporten.dk kom fleste ved artiklen men google er nogle der direkte  søger din ydelse og 18 der søger det laver er ikke meget

Tror dog der kan ske rigtigt meget vis kommer op med  fodbold , fodbold træner , fodbold træning , lær indkast jeg tror derved 1000 små ord vil give meste i sidste ende for der er massevis ord du kan kombiner med der kan give en kunden

kræver en del flere links til siden

kræver flere 100 artikler på din siden der indholder alle disse ord

Tror dog ved at ligge 1000 vis undersider på siden kommer stærkere sider som bold.dk motion online mange begynder derfra at linke til og bruge din siden , dette kan du ikke følge med at lave dette antal links så det er bare i gang med at lave 1000 vis fold bold tips på din siden

Behøver ikke kun indkast tips for dem søger andre tips første vil mange også gerne lære senere at lave det perfekt indkast så lidt af alt , vil selvfølgelige give dig vanvittigt meget , selvfølgelige mere end du kan klare med , så kan du bare ansætte medhjælper og have en hjælpe guide , der koster penge og du kan , have salgs videoer du kan sælge , hvor en anden end dig kommer ud , for hvad fortæller lidt

spørg dig om diverse ting på siden med en chat , når der kommer dagligt mange 1000 unikke besøgene vil kunne give mange kunder , med kræver sikkert der sker en del på siden , for en chat der ser død , giver også et dårligt billedet ud ad til , med sætter en del ned på presset på din telefon linje og alle siger sikke gange der ikke forretning , med kræver der er høj trafik på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg prøvede lige for sjov at stave ordet indkasttræning forkert med et s i midten, og der ligger du også nr 1 Smile Godt gået

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:52

Ja M E N  Holger ????

Det er vel ikke så underligt, ord/søgefraser/sætninger der ikke er stor konkurrence på, "accepterer" også hurtigere stave/slåfejl i Googles organiske søgning.

Af egen erfaring kender jeg til at masn "sagtens" kan komme til at ligge nummer 1, uden selv og vide det.

Ikke fordi jeg vil tage begejstringen fra Thomas, fordi ønsker man brændende at være nummer 1 og længe har kæmpet for det, så er det da godt gået

Men resultater i Googles organiske søgning er kompleks og svær at gennemskue. Se bare "SEO eksperternes" kamp for diverse resultater.

Og det allervigtigste er nu hvad de "skøre forbruger" kan finde på og skrive i diverse søgefelter. Her kan en tilkobling i Analytic, være en stor hjælp. Dog desværre står man i den situation at man aldrig får svar på, hvad alle de der ikke kom ind på ens sitet nu skrev - endnu mere interessant

Ib Abildgaard

Råd & Mal

http://www.raad-mal.dk/referencer

http://www.raad-mal.dk/erhverv

http://www.raad-mal.dk/private

P.S. Det er måske også værd og overveje andre søgemaskiner som f.eks. Bing (unge måske) og Yahoo.  

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:51

Super Mikael... jeg tager alle rådene med, for jeg har en masse artikler jeg kan skrive...så skal jeg bare lige huske at få de mere almindelige søgeord ind i teksten...

Jeg printer den her tråd ud, for den har lært mig megetBig Smile

Tak allesammen Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:38

Hej Thomas !

YesHeld og lykke med alle gøre målene.

Ja det koster hvis man vil være on-line.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:37

Tak for det Ib...og tak for din supportBig Smile

Ja...jeg har jo kun mig selv med min fodbold-træning og foredrag, så det er primært på nettet slaget skal slåes, både økonomisk og tidsmæssigt Big Smile

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:24

Tillykke med det flotte resultat. Det lyder også som nogle interessante projekter som du er involveret i Smile

Hilsen Kristina.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:35

Tak for det Kristina Big Smile

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)