Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Throw-in nr.1 på Google : )

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som tidligere oplyst og nævnt i tråden ligger jeg selv nr. 1 i Google på bl.a. på  ”billigt malerarbejde”.

Ses her:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1116&bih=539&q=billigt+malerarbejde&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=17aaf774e986a4b6

Det er da godt hvis man higer efter prestige, hvad der er knapt så godt er at der ingen lokale ¨månedlige søgninger på denne søgesætning. Ifølge denne https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

Hvad man længere nede kan se, er bl.a. at der på ”billig maler” er 110 lokale månedlige søgninger. Altså havde det alt andet lige været bedre og være nr. 1 på denne. ???

Men det er måske også ”godt” at ligge på side 2, p.t. ???  ses her

http://www.google.dk/#q=billig+maler&hl=da&biw=1099&bih=539&prmd=ivns&ei=P_BeTZGsBY6fOvbO-NsN&start=10&sa=N&fp=17aaf774e986a4b6

Hvad der måske kunne være mere interessant var at høre om nogle første pladser og hvad glæde man har haft af disse ???

Og hvad med andre placeringer ??, som f.eks. 2 – 5 ca. midt på skærmen i mange tilfælde.

Det jeg kun ydmygt forsøgte at si var at man ikke blindt og i naivitet skal tro at fordi man er nummer 1 så er den” hellige grav velforvaret” , og det strømmer ind med guld fra Mr. Google’s organiske univers.

Lå selv i flere år faktisk uden at vide det nr. 1 på Google under ”malertips” – Hvad tror I jeg har kunnet bruge dette til ???

Bedste amino hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 23:59

Hej Ib

Du har da helt fuldstændig ret...

Det jeg tror der sker når man (inkl. mig selv) er ny i google-universet er, at man bliver meget begejstret når man ligger nr.1 på google...

og jo, det er da en form for naiv begejstringBig Smile

...men man bliver da klogere, og får mere erfaring, og et indlæg som dit gør da at jeg får et mere realistisk billede af de forskellige ords rangering og betydning på Google...

Så tak for dine indlægBig Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå kan se har ret med mon ikke de få søgninger der sikkert er giver lidt med det er godt nok få under 100 for google idea giver ingen hits

lokale søgninger

Indkast træning 0

malertips 320

maler giver 676.000

mit egen søgeord strip 9.140.000

Derved en lille forskel hvor mange besøgene det giver

jeg ville satse mere bredte for ikke mange kender udtryk indkast træning

andre der giver bedre til siden

Fodbod træner 2900

Fodbold 320.000

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 00:20

Yes Mikael... det er der jeg skal hen ad... et ord som fodbold træner eller fodboldtræning giver sikkert en masse besøg....

Skriver jeg de ord ind i hjemmeside-teksten?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 00:25

For iøvrigt haft et super besøgstal idag...

jeg har de sidste par måneder haft mellem 0 og 46 besøgende pr. idag..

igår den 18. februar: 683 stk. Big Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:41

Hej Michael  og andre !

Ja også tak til dig Michael med dine næsten altid positive tilgange (afsender må dog tilsyneladende  ikke være ”Lagersalg”, nå spøg til side ???.

Jeg synes også det er flot du kæmper så godt med det skriftlige i sproget. TAK FOR DET.

Ja man skal passe også på sin begejstring.

Nu har jeg her inde på Amino også lært at man skal i forbindelse med Googles søgeords værktøj, huske at søge eksakt og ikke fleksibel, som den automatisk er sat til.

Derfor vil bl.a. ”malertips” ved denne øvelse ,kun give 73 lokale månedlige søgninger, og det er jo noget mindre end de første 320.

Endvidere mener jeg også at man som ”tommelfinger regel siger at meget under 100 lokale søgninger skal man ikke gå under, med mindre der er tale om noget meget lokalt og niche prægede forhold.

Men inden for min branche søges der ”meget” med et søgeord/sætning tror jeg f.eks. ”maler Slagelse”  (ca. 91)”maler København”(ca. 210)  o.s.v.

Kolonner

Søgeord

Konkurrence

Globale månedlige søgninger 

Lokale månedlige søgninger 

Lokale søgetendenser

Ryd valg på andre sider

[malertips]

170

73

Søgeordstyper

Fleksibel

[Eksakt]

"Sætning"

Hvordan får jeg yderligere idéer til søgeord ved hjælp af kategorier eller relaterede udtryk?

Hvilke nye funktioner tilbyder det opdaterede søgeordsværktøj?

Hvordan kan jeg bruge Søgeordsværktøj til at få idéer til søgeord og trafikvurderinger?

Hvorfor varierer statistikker for søgevolumen søgeordsværktøjerne imellem?

Hvad er fordelen ved at stjernemarkere søgeresultater i Søgeordsværktøj og Placeringsværktøj?

Ord eller udtryk (ét pr. linje)  

malertips

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:45

Thomas Grønnemark:

For iøvrigt haft et super besøgstal idag...

jeg har de sidste par måneder haft mellem 0 og 46 besøgende pr. idag..

Flot Thomas - huskede du også at trække dine egne besøg fra i de 683 stk.

Jo det er rart med magen trafik. Dog gerne "kun" relevante besøgende. De "kloge" herinde på Amino kalder det vist nok konverteringer. Men 2 % på 683 stk er jo hellere ikke dårlig ?????

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:48

Godt gået Thomas

Nu handler det jo ikke om at generere mest trafik, men om at konvertere bedst. Hvis bare et par mennesker der søger på indkasttræning om ugen, også bliver kunder, er det jo lige som det skal være.

Hellere det end at have 1000 mennesker der kommer ind på hjemmesiden via "fodbold-noget" og bouncer igen.

God vind fremover :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:49

Thomas Grønnemark:

Yes Mikael... det er der jeg skal hen ad... et ord som fodbold træner eller fodboldtræning giver sikkert en masse besøg....

Skriver jeg de ord ind i hjemmeside-teksten?

skriv de ord i hjemmeside blogge løs om emmet

find links skriv fodbold træner lang historie omkring fodboldtræning det giver godt

huske evt. vær aktive bold.dk forum der sker en del

vidste læst om hvordan kan skaffe links er der et par råd i denne her tråd ren evigheds arbejde http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Er de 683 unikke besøgene eller  hits på siden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej Michael  og andre !

Ja også tak til dig Michael med dine næsten altid positive tilgange (afsender må dog tilsyneladende  ikke være ”Lagersalg”, nå spøg til side ???.

Jeg synes også det er flot du kæmper så godt med det skriftlige i sproget. TAK FOR DET.

Ja man skal passe også på sin begejstring.

Nu har jeg her inde på Amino også lært at man skal i forbindelse med Googles søgeords værktøj, huske at søge eksakt og ikke fleksibel, som den automatisk er sat til.

Derfor vil bl.a. ”malertips” ved denne øvelse ,kun give 73 lokale månedlige søgninger, og det er jo noget mindre end de første 320.

Endvidere mener jeg også at man som ”tommelfinger regel siger at meget under 100 lokale søgninger skal man ikke gå under, med mindre der er tale om noget meget lokalt og niche prægede forhold.

Men inden for min branche søges der ”meget” med et søgeord/sætning tror jeg f.eks. ”maler Slagelse”  (ca. 91)”maler København”(ca. 210)  o.s.v.

Kolonner

Søgeord

Konkurrence

Globale månedlige søgninger 

Lokale månedlige søgninger 

Lokale søgetendenser

Ryd valg på andre sider

[malertips]

170

73

Søgeordstyper

Fleksibel

[Eksakt]

"Sætning"

Hvordan får jeg yderligere idéer til søgeord ved hjælp af kategorier eller relaterede udtryk?

Hvilke nye funktioner tilbyder det opdaterede søgeordsværktøj?

Hvordan kan jeg bruge Søgeordsværktøj til at få idéer til søgeord og trafikvurderinger?

Hvorfor varierer statistikker for søgevolumen søgeordsværktøjerne imellem?

Hvad er fordelen ved at stjernemarkere søgeresultater i Søgeordsværktøj og Placeringsværktøj?

Ord eller udtryk (ét pr. linje)  

malertips

Takker for tippet , jeg skal prøve og huske dette gode råd Smile

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)