Som tidligere oplyst og nævnt i tråden ligger jeg selv nr. 1 i Google på bl.a. på ”billigt malerarbejde”. Ses her: Det er da godt hvis man higer efter prestige, hvad der er knapt så godt er at der ingen lokale ¨månedlige søgninger på denne søgesætning. Ifølge denne https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none Hvad man længere nede kan se, er bl.a. at der på ”billig maler” er 110 lokale månedlige søgninger. Altså havde det alt andet lige været bedre og være nr. 1 på denne. ??? Men det er måske også ”godt” at ligge på side 2, p.t. ??? ses her Hvad der måske kunne være mere interessant var at høre om nogle første pladser og hvad glæde man har haft af disse ??? Og hvad med andre placeringer ??, som f.eks. 2 – 5 ca. midt på skærmen i mange tilfælde. Det jeg kun ydmygt forsøgte at si var at man ikke blindt og i naivitet skal tro at fordi man er nummer 1 så er den” hellige grav velforvaret” , og det strømmer ind med guld fra Mr. Google’s organiske univers. Lå selv i flere år faktisk uden at vide det nr. 1 på Google under ”malertips” – Hvad tror I jeg har kunnet bruge dette til ??? Bedste amino hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal |
Hej Ib
Du har da helt fuldstændig ret...
Det jeg tror der sker når man (inkl. mig selv) er ny i google-universet er, at man bliver meget begejstret når man ligger nr.1 på google...
og jo, det er da en form for naiv begejstring
...men man bliver da klogere, og får mere erfaring, og et indlæg som dit gør da at jeg får et mere realistisk billede af de forskellige ords rangering og betydning på Google...
Så tak for dine indlæg
De bedste hilsner
Thomas