Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vand på flaske kan blive jordens undergang!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fandt lige en lidt ældre dokumentar på Youtube ved et tilfælde. Det burde være lovpligtigt, at alle så den, så de vidste hvad de udsatte verden for, når de køber vand på flaske!

Ved du hvilken slags vand du køber, når du køber vand på flaske?

Tror du vand på flaske er sundt?

Tror du vand på flaske er rent?

Ved du hvilke konserkvenser vand på flaske har for denne verden?

Svarene er faktisk skræmmende!!!

&feature=related">Part 1

&feature=related">Part 2

Part 3

&NR=1">Part 4

Part 5

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:20

Hæ. For et par år siden kom det frem, at et af disse kildevandsfirmaer hentede vand fra præcis det samme grundvandsreservoir som kommunen og at der var ganske kort afstand mellem boringerne. Kommunens vand kom bare gratis ud af vandhanerne - mens kildevandsfirmaet hældte det på flaske og solgte det for en formue.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:30

Rasmus Hjordt:

Hæ. For et par år siden kom det frem, at et af disse kildevandsfirmaer hentede vand fra præcis det samme grundvandsreservoir som kommunen og at der var ganske kort afstand mellem boringerne. Kommunens vand kom bare gratis ud af vandhanerne - mens kildevandsfirmaet hældte det på flaske og solgte det for en formue.

Ja og det er i øvrigt slet ikke vand fra kilder der bliver solgt men vand fra borringer. I stedet for kildevand burde det hedde borringsvand Smile

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:33

Thomas Frost:

Rasmus Hjordt:

Ja og det er i øvrigt slet ikke vand fra kilder der bliver solgt men vand fra borringer. I stedet for kildevand burde det hedde borringsvand Smile

Storartet idé. Kan eventuelt forhandles af tandlæger. Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:38

Rasmus Hjordt:

Sjovt nok omtales det også i dokumentaren, hvis jeg husker rigtigt...

Man betaler vist 2-3.000 gange så meget for vandet på flasken, som det der kommer ud af vandhanen, selvom det er vand fra samme sted!

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:04

Fashion-Seller:

Rasmus Hjordt:

Sjovt nok omtales det også i dokumentaren, hvis jeg husker rigtigt...

Man betaler vist 2-3.000 gange så meget for vandet på flasken, som det der kommer ud af vandhanen, selvom det er vand fra samme sted!

Verden vil bedrages...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:08

Nu bor jeg i Thailand og her kan man ikke drikke vandet fra hanen, så her er vand på flaske en selvfølge.

Derudover tror jeg ikke folk køber vand på flaske fordi det smager bedre end almindeligt postevand, men simpelthen fordi det er mere praktisk og det kan transporteres med i bilen etc.

:)

Kristian Ole Rørbye

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:21

Enig med Kristian. De gange jeg har købt vand på flaske har ikke været pga. vandet, men pga. jeg manglede en flaske til at tage med :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:32

5 stjerner for EB-overskrift!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:17

Jakob Søndergård:

5 stjerner for EB-overskrift!

Så håber jeg også, at du ser filmen, og lægger vægt på især part 5 i forhold til overskriften...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)