Fandt lige en lidt ældre dokumentar på Youtube ved et tilfælde. Det burde være lovpligtigt, at alle så den, så de vidste hvad de udsatte verden for, når de køber vand på flaske!
Ved du hvilken slags vand du køber, når du køber vand på flaske?
Tror du vand på flaske er sundt?
Tror du vand på flaske er rent?
Ved du hvilke konserkvenser vand på flaske har for denne verden?
Hæ. For et par år siden kom det frem, at et af disse kildevandsfirmaer hentede vand fra præcis det samme grundvandsreservoir som kommunen og at der var ganske kort afstand mellem boringerne. Kommunens vand kom bare gratis ud af vandhanerne - mens kildevandsfirmaet hældte det på flaske og solgte det for en formue.
Hæ. For et par år siden kom det frem, at et af disse kildevandsfirmaer hentede vand fra præcis det samme grundvandsreservoir som kommunen og at der var ganske kort afstand mellem boringerne. Kommunens vand kom bare gratis ud af vandhanerne - mens kildevandsfirmaet hældte det på flaske og solgte det for en formue.
Ja og det er i øvrigt slet ikke vand fra kilder der bliver solgt men vand fra borringer. I stedet for kildevand burde det hedde borringsvand
Ja og det er i øvrigt slet ikke vand fra kilder der bliver solgt men vand fra borringer. I stedet for kildevand burde det hedde borringsvand
Storartet idé. Kan eventuelt forhandles af tandlæger.
Sjovt nok omtales det også i dokumentaren, hvis jeg husker rigtigt...
Man betaler vist 2-3.000 gange så meget for vandet på flasken, som det der kommer ud af vandhanen, selvom det er vand fra samme sted!
Sjovt nok omtales det også i dokumentaren, hvis jeg husker rigtigt...
Man betaler vist 2-3.000 gange så meget for vandet på flasken, som det der kommer ud af vandhanen, selvom det er vand fra samme sted!
Nu bor jeg i Thailand og her kan man ikke drikke vandet fra hanen, så her er vand på flaske en selvfølge.
Derudover tror jeg ikke folk køber vand på flaske fordi det smager bedre end almindeligt postevand, men simpelthen fordi det er mere praktisk og det kan transporteres med i bilen etc.
Enig med Kristian. De gange jeg har købt vand på flaske har ikke været pga. vandet, men pga. jeg manglede en flaske til at tage med :D
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!