Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig i alt hvad Morten skriver.

Udover det - hvis du har brug for en hjemmeside, der ser flot og professionel ud, så er du velkommen til at sende en pb, så skal jeg give dig et tilbud du ikke kan afslå.
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:56

TheisM: Det er jeg klar over, men jeg er blevet snydt før, så jeg prøver lige denne her læsning først.

Jeg ved ikke hvad firmaet laver, fordi ham der skriver til mig er svensker, og det fatter jeg minus af, men jeg skal snakke med dem i morgen. Fordi hensigten er selvfølgelig at min side skal overholde mine egen råd.

Kan du uddybe, hvad du mener ser uprofessionelt ud? (Det er ikke sikkert, jeg selv kan ændre i det)

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Melina Jørgensen:

Morten: Du starter med at skrive 'din side er grim.' Punktum, intet følger. Det opfatter jeg ikke videre konstruktivt.

Det er fint, du har gidet bruge tid på at kigge min side igennem. De sider, du nævner, som der er lidt 'problemer' (mit ordvalg) med, er sider jeg har nedprioriteret pt, for at finde ud af om firmaet som hjælper med optimering faktisk kan hjælpe. Derfor er der ingen meta beskrivelse, og koderne er ufærdige.

Jeg arbejder overhovedet ikke i koder, så er der noget galt med dem, er det fra skabelonens side.

Linket du henviser til, som fører folk væk fra min side, er ændret, det åbner nu i nyt vindue.

Jeg ser kun 2 fonde på min side. Teksten og så menubaren. Men fortæl endelig hvor du finder den 3. Det er rigtigt, der er forskellige af fonden century gotic, bold, kursiv osv.

Jeg vil give dig ret i at "siden er grim" ikke just er konstruktivt.

Verdana, Arial & Tahoma bruger du :)

Okay.. Men http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&safe=off&q=site:http%3A%2F%2Fwww.maracome.dk&aq=f&aqi=g4g-o1&aql=&oq=&pbx=1&fp=a346c9675022afc8

^
Der er indexeret nogle sider - hvilket vel ikke er endvidere positivt :-)

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Lars: Tak for tilbudet, med nej. Til mit brug er min hjemmeside fin, jeg har ikke brug for en dyrt designet løsning, som jeg ikke selv kan vedligeholde.

Og når jeg skriver, jeg laver hjemmesider, virker det så ikke lidt, hvad skal vi kalde det, fjolet, at jeg ikke har lavet min egen?

Det kan da godt være, jeg vil have en anden hjemmeside en dag, når jeg har tjent et par millioner og købt en Corvette, men indtil da, så er det jeg har fint til mig.

Dem jeg laver hjemmesider for, har ikke så stor forstand på det, og de er ganske tilfredse.

Dermed ikke sagt, man der ikke er plads til forbedring, fordi det er der vel altid.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Melina Jørgensen:

Mikael: Tak for din feedback. Nogle af tingene du skriver er ’ude af min kontrol’, da jeg har et firma til at optimere min hjemmeside i øjeblikket, så det med, at der står rådgivning holbæk på forsiden er ikke noget jeg kan/vil ændre, da jeg er bundet af en kontrakt, som indeholder de søgeord.

Så ansæt nogle andre, der er altså andre ting, der giver langt bedre sats på de hård konkurrence ord i titlen

Gør i teksten lav søge ord sætninger , blogge egen side

Ved kørsels vedr holbæk kan påregnes lille tillæg

vælge en rådgive til din næsten projekt fra slagelse

derved sammensætte gode tekster der giver værdi i bloggen

Du kan sammensætte i bloggen så du henvender dig direkt

Besøg os i det lokal slagelse rådgivet personligt til dig , få vi kaffen parat når du kommer

lav nogle gode tekster der giver mening og der indenholder dine søgeord og derved sælger der bedre igennem google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Melina Jørgensen:

TheisM: Det er jeg klar over, men jeg er blevet snydt før, så jeg prøver lige denne her læsning først.

Jeg ved ikke hvad firmaet laver, fordi ham der skriver til mig er svensker, og det fatter jeg minus af, men jeg skal snakke med dem i morgen. Fordi hensigten er selvfølgelig at min side skal overholde mine egen råd.

Kan du uddybe, hvad du mener ser uprofessionelt ud? (Det er ikke sikkert, jeg selv kan ændre i det)

Jeg kan hjælpe med at sige hvad der ser uprofessionelt ud. Designet generelt. Det er et gammeldags design - logoet er pixeleret. Siden er så langt fra Web 2.0 som muligt vil jeg sige :-)

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:04

Morten: Det forstår jeg ikke. Når jeg redigerer i min hjemmeside skriver den det er century gothic det hele. Men det kan jeg jo så undersøge nærmere på et andet tidspunkt.

Jeg forstår ikke meningen af 'vel ikke er endvidere positivt' i den sammenhæng. Jeg kan godt forstå at det nok ikke er positivt, men det er så det.

De sider du linker til, er dem firmaet er ved at optimere for mig, og det er starter i fredags, så jeg håber, det er fordi det lige skal i gang. Ellers er jeg over 16.000 fattigere........

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Melina Jørgensen:
Dem jeg laver hjemmesider for, har ikke så stor forstand på det, og de er ganske tilfredse.

Det sagde du ikke lige...??

Så, så længe de ikke ved bedre så er en gang LORT helt perfekt at smide efter dem? Slut med min hjælp herfra! Det der er det værste jeg længe har hørt!

Du kan IKKE lave hjemmesider, du kan lave halvfærdige hjemmesider.. Den linje der - det kan jeg slet ikke forholde mig til!

Du vil gerne have en virksomhed op at stå, og vil gerne fremstå som en komplet pro - men virkeligheden er da vist en komplet anden.

Jeg ønsker dig overhovedet ikke held og lykke..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melina Jørgensen:

Morten: Det forstår jeg ikke. Når jeg redigerer i min hjemmeside skriver den det er century gothic det hele. Men det kan jeg jo så undersøge nærmere på et andet tidspunkt.

Jeg forstår ikke meningen af 'vel ikke er endvidere positivt' i den sammenhæng. Jeg kan godt forstå at det nok ikke er positivt, men det er så det.

De sider du linker til, er dem firmaet er ved at optimere for mig, og det er starter i fredags, så jeg håber, det er fordi det lige skal i gang. Ellers er jeg over 16.000 fattigere........

Så du vil gerne smide 16.000 kroner efter optimering af siden? Mon ikke du skulle have brugt dem på en designer som nok havde fixet det med det samme (som jeg eksempelvis havde gjort).

Jeg tror du er fuld af mundlort - undskyld mit franske.

Jeg er ude herfra.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:08

Mikael: Ja, det er bare ikke så nemt, når man har underskrevet en kontrakt af 1 års varighed. De har ikke kun lavet ord i titlen, de laver mange andre ting også, dem har jeg bare ikke fået fulgt op på endnu, da det først blev startet i fredags.

Men tak for din feedback. Den er med i mine overvejelser!!

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)