Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Feriemail fra Ikea

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da hyper-über smart af Ikea at svare sådan! Nu får de tonsvis af besøgende herfra samt ekstra medieomtale! Artiklen på TV2 er en start!

Det er e-markedsføring på højt plan!

But no seriously.. Det er ret skørt. Men de prøver vel at beskytte deres brand (og det her er helt sikkert den bedste måde at gøre det på! ;-) )

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 16:36

Haha!

Chok chok chok.

Lur mig om ikke dette bliver en god reference historie i den næste version af SEO-LEX. Smile

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:38

Hahahahahaha :-)

Det fik lige mit smil op igen Skype-Smile

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 16:45

Helle - houseofkids.dk:

ha ha - i det hele taget er IKEA et underholdende sted. Jeg har en kollega som manglede nogle hylder af en bestemt model som de sælger på deres netshop. Hylden var så udsolgt i den størrelse hun skulle bruge, så hun kaldte op på deres online support:

- jeg vil høre hvornår I regner med at få model xxx på lager i str 30x400x900?

supportsvar: Jeg er ikke så god til matematik, men den kommer nok i shoppen når den er på lager igen...

Ja det er fordi det er en computer der sidder og svare Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:01

IKEA er jo også firmaet, der forbød julefrokosten for ikke at fornærme de muslimske medarbejdere. Jeg tror egentlig bare, det er den slags, vi skal forvente fra IKEA.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:03

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:04

Henrik Andersen:

Haha!

Chok chok chok.

Lur mig om ikke dette bliver en god reference historie i den næste version af SEO-LEX. Smile

Den skal næsten med i SEO-LEX 12 - om ikke andet fordi den dokumenterer, hvor grelt det står til med forståelsen i mange af de store koncerner.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:27

Jeg er målløs!

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hihihihihiii...det er så sjauw:-)

Næste gang nogen spørger mig, hvor jeg har købt min nye seje reol og de dér fe'e vaser, så må jeg prompte svare:
"Neeeij, jeg kan ikke sige det!!!"

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:18

Jimmy Carlsen:
Mon ikke vi kan lokke deMib til at lave en særudgave af SEO 2.0 beta "ultra-light" kun indeholdende et afsnit om linkbuilding, som vi kan sende til den "Internetansvarlige"?

En bekendt lavede for et stykke tid siden en meget eksklusiv SEO bog. Den ville kun blive solgt i et eksemplar, og røg på auktion på eBay. Kan ikke lige huske hvad den blev solgt for - men bogen havde kun en enkelt side, hvor der stod "Get more links!"

- Jeg vil gætte på, at det ikke var Ikea der købte denne bog :)

Thomas Rosenstand:
Den skal næsten med i SEO-LEX 12 - om ikke andet fordi den dokumenterer, hvor grelt det står til med forståelsen i mange af de store koncerner.

I SEO 2.0 har jeg en del eksempler med på de tåbeligheder mange store virksomheder laver i forhold til SEO. Tragisk nok, kommer den aktuelle Ikea fadæse ikke engang ind på en top 10 over de tåbeligste ting.

I forhold til det at kræve at folk ikke linker slog de danske dagblade Ikea for mange år siden, da de vandt Newsbooster sagen bl.a. med det argument, at de jo tabte penge på deres website, så når man - som Newsbooster gjorde, sendte trafik til dem, så svarede det til at stjæle penge fra dem! Huh?

Men endnu mere tåbeligt var det næsten, da Universal seedede en viral video for et nyt band i et selekteret miljø af bloggere o.lign.  De bragte den velvilligt. Et par uger efter modtog de alle en stævning fra Universals advokater! ... Og ikke nok med det - få uger efter, forsøgte Universal igen at seede en viral video i det samme miljø.

Så, i sammenligning med den slags - og mange andre tilsvarende tåbeligheder, er Ikeas seneste anti-linking projekt i den milde ende.

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)