Jeg er sikker på det er handel med besøgskvoter du gør i. Det er nok på størelse med alt det co2 kvote snydning der forekommer nu omdage... vi holder øje med dig Frisch! :P
Kan du venligst fortælle mig, hvorfor dette forekommer?
Venlig hilsen
xxxx Internet Responsible
Så fremover må jeg opfordre til at der ikke bliver lavet links til www.ikea.dk af frygt for at der kommer mere trafik til IKEA :-)
Undskyld, hvis jeg er kommet til at linke til et eller andet møbel hos IKEA på ikea.dk .
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mon ikke vi kan lokke deMib til at lave en særudgave af SEO 2.0 beta "ultra-light" kun indeholdende et afsnit om linkbuilding, som vi kan sende til den "Internetansvarlige"?
Så er der konkurrence her på Amino, hvor mange folk kan trykke på dette link IKEA
jeg trykker altså ikke på sådan nogen barnlige links bare for at irrertere en milliard virksomhed der har en Internet Minister ansat. Det kunne slet ikke falde mig ind....
Hvor mange klik skal vi gætte på de for registreret ? :D