Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn debat

Side 22 ud af 23 (222 indlæg)
Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fra sidelinen fulgt med i denne debat og finder sagens kerne ekstrem absurd. Jeg sidder selv i en kommende retssag, fordi jeg offentliggjorde en temmelig "latterlig" email korrespondance mellem et tysk webfirma og mig.

Min sag har stået på i snart et år og jeg håber den snart finder en afgørelse i retten.

Nu kan jeg ikke specifik huske hvem det var der direkte kom med ideen om at starte en "forening" der ville varetag/rådgive bloggere/hjemmeside ejere ved evt. advokat trusler.

Men jeg synes ideen er ekstrem god, så jeg har derfor taget første initiativ til at udarbejde en sådan forening. Lige nu har jeg oprettet en e-group hvor folk der har lyst kan være med til at udforme en kommende forening. Jeg håber der er nogle herinde fra, der har tid og lyst til at være med.

E-gruppen ligger her:  http://group77.jimboscorner.dk/ det kræver dog et login, som kan skaffes ved at ligge en kommentar her http://www.jimboscorner.dk/?p=2351 - (ja der er desværre ingen mulighed for selv at oprette en bruger)

Det er selvfølgeligt også muligt at få adgang til gruppen ved at skrive en besked til mig herinde på Amino :o) 

Med venlig hilsen

Jimmy Scheel Sørensen 

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58

Lige som man troede at, historien ikke kunne køres længere ud, er denne meddelelse kommet ud på medejernes side Surprise (http://www.easy-dollar-bills.com/shares/default.asp):

"Vigtig meddelelse til alle medejere

Dette er den sidste meddelelse fra Svend Laustsen.

Selskabet er nu i gang med at blive omstruktureret for derefter at blive overtaget af den udenlandske koncern. Derfor har jeg ifølge aftale trukket mig som direktør med øjeblikkelig virkning.

Det nye Easy Dollar Bills bliver som tidligere fortalt kørt som et udenlandsk selskab og det bliver den nye direktør David Jackson som skal stå for driften fra nu af. Dette betyder at du som medejer af selskabet skal vælge ENTEN at fortsætte som medejer ELLER at sælge din andel af selskabet.

Dette valg skal du træffe når det nye selskab er færdigregistreret og integreret med mr. Jackson som direktør. Du vil modtage orientering pr. post når dette er sket.

David Jackson har bedt mig orientere om at firmaet vil være færdigregistreret og implementeret online inden 3 måneder fra dato, og han vil også sørge for at der kommer brev ud til alle medejere omkring valget imellem at sælge din andel eller fortsætte som medejer. Det første brev vil blive oversat til dansk, men vælger du at fortsætte som medejer skal du være opmærksom på at fremtidig kommunikation vil foregå på engelsk.

Indtil det hele er på plads må jeg naturligvis ikke oplyse om salgspriser, anpartsværdi osv. på grund af konkurrenceklausul, men når alt er færdigregistreret kan du naturligvis få alle informationer inden du træffer din beslutning.

Jeg vil benytte denne min sidste meddelelse til at sige tak for tiden der gik og ønske dig tillykke med din investering, hvad enten du beslutter dig for at sælge eller fortsætte som medejer, og jeg er personligt meget glad for at det hele nu er overtaget af en yderst kompetent ny administration under ledelse af David Jackson.

Med venlig hilsen

Svend Laustsen

Tidligere direktør i Easy Dollar Bills."

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:12

Han er åbenbart på spil igen, så alle der overvejer at betale penge til Henrik Bruhn for noget som helst, bør læse samtlige indlæg i denne tråd først! (Eller bare de første 10, så tror jeg de fleste forstår pointen).

Offtopic: Jeg troede Henrik Bruhn var flyttet til Nigeria, for jeg er begyndt at modtage så mange gode forretningsidéer fra den verdensdel Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:30

Nicolaj Thomasen:

Han er åbenbart på spil igen, så alle der overvejer at betale penge til Henrik Bruhn for noget som helst, bør læse samtlige indlæg i denne tråd først! (Eller bare de første 10, så tror jeg de fleste forstår pointen).

Offtopic: Jeg troede Henrik Bruhn var flyttet til Nigeria, for jeg er begyndt at modtage så mange gode forretningsidéer fra den verdensdel Big Smile

Har du et link eller noget vi kan se, der forklare hvorfor du mener at han er paa spil igen?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:41

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:04

Jeg har også smidt 1700kr. efter hans "penge på nettet" projekt, som blev lavet om til "Easy Dollar Bills" og anparter lavet om til 100kr. pr. stk. så jeg nu har bevis på at jeg ejer 17 anparter Geeked

Det er sikkert lige så meget værd som et bevis på 1M2 af månen eller 1M2 af regnskoven.

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:47

Nicolaj Thomasen:

Det er sjældent vi er uenige Nicolaj, men har du set videoen?

Det som han tilsyneladende vil skabe, og jeg holder hans fortid ude, er et videobibliotek som indeholder tests af diverse produkter.

Den slags kan der være fornuftige penge i, og det er ganske udbredt i USA. Jeg ser det ikke som han er på vej ind i et eller andet scam (ud fra det oplyste).

Dog ser jeg idéen som ganske god i princippet. Alle ved Youtube styrer og man kan lave sine egne kanaler osv osv osv men hvad nu hvis markedet efterhånden er moden til lokale pendanter til Youtube?

Eller at der er tale om en ny måde at køre affiliate på?

Tænk scenariet ( og andre er velkomne til at stjæle idéen :)) at du henvender dig til en virksomhed og du vil gerne lave en test af dets produkt, det kan være alt fra bleer til mobiltelefoner over boremaskiner til maling osvosvosvosv...

Når du så har lavet en test video eventuelt kombineret med en gør det selv video, så når man har lavet nok og man kan starte et VideoRunner (videobaseret Pricerunner) så har du i forbindelse med videoerne også lige listen over steder man kan købe og naturligvis med affiliate.

Ideen kan også bruges udenom affiliate programmerne med direkte aftaler med virksomhederne, da man skal oprettes det ene sted og kan følge processen ved handel på virksomhedens webshop. Det kan også bruges til leadgenerering i forskellige kategorier.

Det er ikke noget man bygger op lige med det samme, men jeg tror at det efterhånden er så normalt at vise sig på video at man godt kan rekruttere en skare af folk der ved siden af produktvideoen vil være med til at lave "gør det selv" udgaverne.

Diverse Gær-det-selv programmer har altid haft stor succes og der er solgt hundredetusindevis af bøger om emnet, det er bare ikke samlet i et lokaliseret VideoLinkBibliotek endnu :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:06

Entrepreneur - Jan:
Det er sjældent vi er uenige Nicolaj, men har du set videoen?

Nej og det kommer jeg heller ikke til.

Grunden til at jeg hev denne tråd frem, var denne tråd, hvor der omtales et nyt projekt fra Henrik Bruhn. Som jeg skriver, så skal man bare tænke sig godt om, inden man indleder sig på noget økonomisk med manden.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 11:06

Ville det ikke være mere naturligt, hvis virksomhederne selv lavede deres gør-det-selv video?

Jeg er helt enig i, at der vil dukke alternative video-tjenester op ved siden af YouTube.

Side 22 ud af 23 (222 indlæg)